Latviešu valoda ir liels retums, tāpēc The Words Of Latvian vēlas to popularizēt ar apģērbu, kas apdrukāts ar vārdiem latviski un to paskaidrojumiem angliski
Zīmola sortimentā ir pieaugušo un bērnu T-krekli, kā arī džemperi. Šobrīd tie ir produkti ar 13 dažādiem uzrakstiem, piemēram, «kopā», «prieks», «sapnis», «vienkārši». Vēl aptuveni tikpat daudz ir sagatavoti. Ilgu laiku populārākais krekls bija ar uzrakstu «kārumnieks», šobrīd – «luteklīte». Tāpat uzņēmuma plānā ir piedāvāt arī krūzītes un plakātus ar uzrakstiem.
The Words of Latvian (SIA EE un Partneri) dibinātājam Eduardam Lapiņam ir radusies sajūta, ka latviešu dizaineri un modes mākslinieki cenu ziņā mērķē mazliet par augstu. The Words Of Latvian krekli maksā 24,90 eiro un viņam šķiet, ka tā ir atbilstoša cena par šādu produktu. «Latvijā vidējā alga nav tik liela, lai katrs varētu atļauties nopirkt lietu, ar ko pasaka, ka viņš ir latvietis, un kas maksā vairāk nekā simt eiro. Gribējām piedāvāt kaut ko, kas ir lētāks. Protams, varētu piedāvāt vēl lētāk, bet tas nozīmētu, ka jāizmanto sliktākas kvalitātes materiāli un druka. Man šķiet, ka esam atraduši optimālu kvalitātes un cenas līdzsvaru,» saka Eduards.
Viņa vecāki ir uzņēmēji, viņiem pieder tūrisma aģentūra Vanilla Travel. «Ņemot vērā, ka abi mani vecāki ir uzņēmēji, biznesa sarunas ienāk arī mājās. No bērna kājas esmu dzirdējis šādas sarunas un man vienmēr ir bijusi saprašana, kā uzņēmējdarbība notiek realitātē. Tas ir ļoti noderīgi,» viņš saka.
Visu rakstu Nes latviešu valodu pasaulē lasiet 1. novembra laikrakstā Dienas Bizness.
LASI ARĪ:
Sākam biznesu: Topinambūrs dodas uzvaras gājienā
Sākam biznesu: Starp klientiem - Kristaps Porziņģis un Pauls Jonass
Sākam biznesu: Mūziku mācās mobilajā lietotnē
Sākam biznesu: Piedāvā datorspēles, kas bija populāras 80. gadu beigās un 90. gadu sākumā
Sākam biznesu: Potenciālu redz privātajā biznesā tepat Latvijā
Sākam biznesu: No svina ķīmiķo zeltu