Apģērbu zīmols Zephyr iemieso to veidotāju, tērpu dizaineru Elizabetes Līzes Beļūnes un Annas Elizabetes Kasparsones izpratni par sievišķību
Fotogrāfijas skatāmas raksta galerijā!
Viņām kopīgā biznesa ideja radās pirms apmēram pusotra gada, kad abas bija TV raidījuma Rīgas stila pavēlnieks dalībnieces. «Viena otru iepriekš nepazinām, bet raidījuma filmēšanas laikā sapratām, ka mums ir viens skatījums uz lietām, līdzīga modes izjūta, līdz ar to varētu būt kopā viegli strādāt, un tas arī pierādījies, attīstot kopīgu projektu,» stāsta zīmola Zephyr veidotāja Anna.
TEV VARĒTU INTERESĒT ARĪ:
Sākam biznesu: Vegānu kafejnīca nomaļākā ielā
Sekojot biznesa idejai: Maina stratēģiju un izvēlas ārpakalpojumus
Sākam biznesu: Paši vairs nespēj izpildīt visus pasūtījumus
Sākam biznesu: Ienāk ar produktu sportistiem
Sākam biznesu: Ideja aizrullējusi
Zephyr kolekcijas mērķauditorija ir apmēram 25 gadus vecas sievietes, bet, vērtējot pieprasījuma tendenci, nākotnē, veidojot kolekcijas, ir paredzēts pievērsties arī dāmām pēc 30 gadiem, kurām patīk zīmola stils, taču kuras vēlas nedaudz citādu fasonu – garākus svārkus un krekliņus ar piedurknītēm, nevis lencītēm. «Pircējas mūs sastop interneta vidē, modes skatēs, uzzina par mūsu tērpiem no sadarbības ar fotogrāfiem, kuriem ir plašs klientu loks. Tiešsaistē notiek tikai saziņa, bet pēc tam tērpi tiek uzlaikoti mūsu darbnīcā un prezentāciju telpā. Mums patīk savas klientes satikt, lai varam uzzināt sieviešu vēlmes un gūt atsauksmes jau par paveikto,» stāsta Anna. Tuvākajā nākotnē, iespējams, Zephyr tērpi būs atrodami arī kādā Latvijas dizaina veikalā, ar kuru patlaban noris sarunas, dizaineres ir iecerējušas šovasar piedalīties arī kādā dizaina tirdziņā. «Platformas, kur satikt savu pircēju, ir dažādas, un mēs ne pret vienu neesam noskaņotas skeptiski. Ar laiku izmēģināsim,» sola Elizabete.
Visu rakstu No idejas līdz vīlei lasiet 19. jūnija laikrakstā Dienas Bizness.