Iedzīvotāji visbiežāk kolektīvās iepirkšanās portālus izmanto, lai iegādātos skaistumkopšanas salonu pakalpojumus, ceļojumus vai apmeklētu restorānus, liecina piedāvājumus apkopojošā portāla Gudriem.lv aptauja.
Aptaujā secināts, ka gada laikā pirktāko kuponu tops ir izmainījies - pirmo vietu vēl aizvien saglabā skaistumkopšanas salonu piedāvājumi, kurus iegādājas 19,5% pircēju, otro vietu iekarojuši ceļojumu piedāvājumi - 16,6%, kuri iepriekš neietilpa pat pirktāko kuponu kategoriju desmitniekā.
Trešājā vietā (14,5%) - kafejnīcu un restorānu piedāvājumi, ceturtajā vietā (10,4%) - kosmētikas produkti un piektajā vietā (10,8%) - veselības aprūpes un fitnesa pakalpojumi.
Aptaujas dati arī liecina, ka 50,4% Gudriem.lv lietotāju regulāri apskatot visus jaunos atlaižu kuponus, 38,6% apskata kuponus sev interesantajās kategorijās, bet tikai 6,3% iegādājas konkrētu kolektīvās iepirkšanās portālu piedāvātos kuponus.
Db.lv jau vēstīja, ka jūlija sākumā kolektīvās iepirkšanās portāli CityLife.lv un Cherry.lv nonāca pie kopīga lēmuma - neļaut savus piedāvājumus izvietot portālos, kuri apkopo visu Latvijas kolektīvās iepirkšanās portālu piedāvājumus.
Gudriem.lv norāda, ka minēto portālu aiziešana praktiski nav ietekmējusi apmeklētību un caur vietni iegādāto kuponu skaitu. «Portāla apmeklētība jūlijā ir kritusies par trīs līdz pieciem procentiem, kas vairāk skaidrojams ar sezonalitāti, jo vasaras laikā cilvēki cenšas brīvos brīžus pavadīt dabā nevis pie datora,» sacīja Gudriem.lv pārstāvis Dmitrijs Zaznovs.
Pēc Gudriem.lv datiem, samazinājušies Cherry Group pārdošanas rezultāti un ieguvējs šādā situācijā varētu būt Cherry un CityLife konkurents Zizu.lv.