Kolektīvās iepirkšanās mājas lapa ZiZu.lv pērnā gada beigās īstenoja akciju, kas nodrošināja tās sadarbības uzņēmumam 100 tūkstošu latu pasūtījumu. Tas ir līdz šim lielākais apgrozījums, kas sasniegts vienas kolektīvās iepirkšanās akcijas laikā.
Rekordakcija divu dienu laikā piesaistījusi ZiZu.lv partnerim Doktora Solomatina Klīnikai 165 jaunus pacientus, kuri iegādājās iespēju veikt redzes korekciju 600 latu vērtībā ar 50% atlaidi. Decembrī tika īstenotas divas akcijas sadarbībā ar Doktora Solomatina Klīniku – pirmās akcijas laikā tika pārdoti 130 kuponi, bet otrās akcijas laikā par tādu pašu cenu – 300 latiem – 65 kuponi.
«Mēs nolēmām pamēģināt. Kādēļ? Vienmēr esam atbalstījuši inovatīvas metodes gan medicīnā, gan arī mārketingā, tādēļ izlēmām piedāvāt savus paklpojumus, sadarbojoties ar ZiZu,» stāsta klīnikas dibinātājs profesors Igors Solomatins.
Pagājušā gada decembrī kopējais kolektīvās iepirkšanās mājas lapu apgrozījums Latvijā bija 946 tūkstoši latu. ZiZu pieder 31% no kolektīvās iepirkšanās tirgus, Cherry – 24%, bet Citylife – 21%.
Kopīgais šo triju kolektīvās iepirkšanās mājas lapu apgrozījums novembrī bija 503 tūkstoši latu, bet decembrī – 720 tūkstoši latu.
«Latvijas tirgus pieaugums ir iespaidīgs. Vietējais tirgus, bez šaubām, ir mazs, taču, ņemot vērā tā kapacitāti, var novērtēt, cik veiksmīga vai neveiksmīga bijusi viena vai otra akcija,» situāciju tirgū komentē Kupikupon Global Baltijas reģionālais direktors Samads Muhamedovs. Novembrī Latvijā pārdoti gandrīz 125 tūkstoši kuponu, bet decembrī – vairāk nekā 138 tūkstoši kuponu.
Tāpat viņš norāda, ka «Latvijā vidējā čeka summa ir lielāka kā Krievijā (izņemot Maskavu) vai Ukrainā».
Kupikupon Global Limited ir lielākā kolektīvās iepirkšanās kompānija Austrumeiropā, un tā darbojas Krievijā, Ukrainā, Kazahstānā, Baltkrievijā, Somijā un Baltijas valstī. Šogad Kupikupon plāno attīstīt darbību arī citās valstīs.