Kolektīvās iepirkšanās bums ir sasniedzis Latviju. Jau kādu laiku vai ikkatrā interneta portālā redzamas reklāmas no Latvijas kolektīvajiem iepircējiem, kur perkamkopa, citylife, cherry, kopaletak un deal24 ir tie aktīvākie, bet ir vēl virkne citu, kas izmanto to pašu vai nedaudz atšķirīgu biznesa modeli (piemēram, izmanto.lv). Tirgus vietnes savairojušās kā sēnes pēc lietus un acīmredzot ir vērts, jo, ja jau nebūtu, tad nerastos. Par paraugu šī biznesa ienākšanai Latvijā kalpojis ASV radītā kolektīvās iepirkšanās vietne Groupon. Ja ticam The Economist, tad 2009. gadā Groupon bija «tikpat kā nekas» (acīmredzot ASV mērogiem) – uzņēmums ar 120 darbiniekiem, kas darbojās 30 ASV pilsētās, tik vien kā 2 miljoni klientu un 33 miljoni USD ieņēmumu. Savukārt gadu vēlāk, 2010. gadā, Groupon jau baudīja atzinību globālā mērogā – 4000 darbinieki, 51 miljoni klientu, 565 pilsētas visā pasaulē un 760 miljoni USD ieņēmumu. Jāpiekrīt, ka tas ir atdarināšanas cienīgs piemērs.