Latvijas mārketinga pasākumā Password 2010 par labāko pērnā gada reklāmas kampaņu atzīta pretrunīgi vērtētā Tele2 kampaņa par tarifu plāna Meteorīts ieviešanu Latvijā.
Šo kampaņu veidoja aģentūras Papa, Inspired, Sponsorking, Digibrand, Bad Dog un Deep White.
Best Marketing pārstāve Unda Krieviņa paskaidroja, ka galvenās balvas ieguvēju žūrija izvēlējās tikai no pamatkategorijā iesniegtajiem darbiem. Finālā pamatkategorijā iekļuva arī SMS Credit kampaņa «Atdod tik, cik aizņēmies!», ko veidoja Airport, Inspired, Hauska & Partner, kā arī Aldara reklāmas kampaņa «Zelta draugu plosts», ko radīja DDB, Fuse un Cube.
Par efektīvāko kampaņu mazbudžeta kategorijā jeb līdz 10 tūkst. eiro, atzīta «pre-launch» kampaņa «Tele2 meteorīts – lai visi runā!», ko veidoja Inspired, Abnormal. Finālā iekļuva arī LMT kampaņa «O!Karte vīrusa video», kuru veidoja DDB, Tritone, Cube.
Savukārt sociālajā kategorijā uzvarēja Ziedot.lv kampaņa «Nedalīsim Latviju paēdušajos un neēdušajos», kuru veidoja DDB, Media House, P.R.A.E., Cube Media, Tritone un Nords Porter Novelli.
Kopumā šogad konkursam tika iesniegtas 22 kampaņas.
Konkursu rīko Best Marketing sadarbībā ar Amerikas mārketinga asociāciju. Atšķirībā no pārējiem reklāmas festivāliem un konkursiem šajā konkursā tiek vērtēts ne tikai kampaņas radošums, bet arī izmantotie mediju risinājumi un kampaņu rezultāti.
Darbus vērtēja Swedbank mārketinga un korporatīvās komunikācijas daļas vadītāja Inna Bērziņa, Stockmann mārketinga vadītāja Baltijas valstīs Annika Dāvidsone, Draugiem.lv mārketinga direktore Santa Demme, Dinamo Rīga mārketinga direktors Gundars Grāpis, reklāmas speciālists Armands Leitis, Media House vadītājs un valdes loceklis Juris Liepiņš, Radio Skonto programmu direktors Valdis Melderis, TNS Latvia vecākā projektu direktore Ilva Pudule un Hill & Knowlton valdes priekšsēdētājs Ralfs Vīlands.