Krievijas alusdarītavas Baltika realizācijas pieaugums Latvijā gada pirmajos deviņos mēnešos veidoja 7%, kas pēc apjomiem pārsniedza 340 000 dekalitrus.
Līderpozīcijas pārdošanas struktūrā pieder preču zīmei Baltika ar 86%, kā pārdošana pēc trīs ceturkšņu rezultātiem palielinājās par 8% attiecībā pret analoģisko periodu 2007.gadā, informē uzņēmums.
Kompānija Baltika Latvijas tirgū ienāca 2000.gadā, šodien valstī ir pārstāvēta visa preču zīmes Baltika produktu līnija, kā arī preču zīmes Arsenaļnoje un Ņevskoje. Kompānijai šis reģions ir vislielākais un svarīgākais Baltijas valstīs. Baltikas eksporta pārdošanas apjoms deviņos mēnešos pieaudzis par 19.4% salīdzinājumā ar iepriekšējo periodu . Saskaņā ar Starptautiskās aģentūras CANADEAN 2008.gadā oktobrī publicētiem datiem, preču zīme Baltika pēc pārdošanas apjomiem 2007.gadā izvirzījusies pirmajā vietā Eiropā. Pēc Kevina Beikera (Kevin Baker, Beer Service Director of Canadean LTD) (UK) teiktā, preču zīmes Baltika pozīcijas no tuvākā konkurenta šķir 16%.
Baltika prezidents Antons Artemjevs norāda, ka pateicoties kompānijas secīgajām darbībām, kas ir saistītās ar preču zīmes Baltika pozīciju nostiprināšanu Krievijā un ārvalstīs, izdevies panākt stratēģisko mērķi – sasniedzot preču zīmes Baltika līderpozīcijas Eiropā.