Apģērbu mazumtirgotāja SIA «Baltika Latvija» apgrozījums 2018.gadā gandrīz saglabājās 2017.gada līmenī un bija 10,058 miljoni eiro, ziņo «Lursoft» Klientu portfelis.
Savukārt uzņēmuma peļņa pērn, salīdzinot ar 2017.gadu, saruka par 28,5% un bija 11,4 tūkstoši eiro.
2017.gadā SIA «Baltika Latvija», kas nodarbojas ar zīmolu «Monton», «Mosaic», «Baltman», «Ivo Nikkolo» un «Bastion» apģērbu mazumtirdzniecību, apgrozījums bija 10,078 miljoni eiro un uzņēmuma peļņa pēc nodokļiem bija 16 tūkstoši eiro.
Uzņēmuma gada pārskatā norādīts, ka tā galvenais uzdevums 2018.gadā bija sasniegt preču pārdošanas apjomus 2017.gada līmenī pie zemāka preču nodrošinājuma, kas arī veiksmīgi realizēts. Gada beigās uzņēmumam bija 22 veikali.
SIA «Baltika Latvija» norāda, ka tā pārskatījusi preču sortimentu atsevišķos veikalos un mainījusi preču izpārdošanas stratēģiju, kas pozitīvi ietekmēja pārdošanas rezultātus.
Uzņēmums gada pārskatā atzīmē, ka negatīva ietekme uz rezultātiem bija darba spēka trūkumam. SIA «Baltika Latvija» gada pārskatā apgalvo, ka «profesionālas pārdevējas nav iespējams atrast, bet jaunieši bieži maina darbavietas».
«Esam daudz darījuši, lai darbinieki tiktu motivēti būt lojāliem un veidot karjeru mūsu kompānijā. Tirdzniecības centru vēlie darba laiki ir nopietns iemesls, kādēļ sievietes pamet šo darbu. Tirdzniecības centri izvirza prasības, bet nedomā par neefektīvo vakaru darba stundu saīsināšanu,» sacīts SIA «Baltika Latvija» gada pārskatā.
Tuvākajā nākotnē SIA «Baltika Latvija» plāno ieviest jauna koncepta «Monton» veikalus, kā arī slēgt «Baltman» veikalu tirdzniecības centrā «Mols», jo beidzas īres termiņš, bet to pagarināt nav izdevīgi. Papildus uzmanību uzņēmums plāno pievērst darba produktivitātei, darbinieku lojalitātei un motivācijai.
SIA «Baltika Latvija» dibināta 2002.gadā, tās pamatkapitāls ir 1 609 552 eiro. Uzņēmuma vienīgais īpašnieks ir Igaunijas kompānija «OU Baltman».