Tirdzniecības centrs Alfa pēc divu gadu būvniecības darbiem ver jaunās piebūves durvis apmeklētājiem. Līdz ar paplašināšanas darbu noslēgumu Alfa atkal kļūst par Latvijas lielāko tirdzniecības centru, palielinot iznomājamo tirdzniecības platību līdz 71 000 m².
Projekta kopējās investīcijas veido 55 miljonus eiro. Šobrīd norisinās darbs arī pie esošā tirdzniecības centa interjera renovācijas plāna.
T/c Alfa paplašināšanas darbi tika uzsākti 2017. gada septembrī. To ietvaros uzbūvētas divas jaunas ēkas – daudzstāvu autostāvvieta un trīsstāvu tirdzniecības ēka, kā arī labiekārtota teritorija, iestādot 177 kokus un veidojot Brīvības ielai piegulošo autostāvvietu kā parku. Paplašināšanas ietvaros nomnieku skaits no iepriekšējiem 170 palielināts līdz 210. Savukārt jaunās autostāvvietas ēka un teritorijas labiekārtošana šobrīd apmeklētājiem ļauj nodrošināt autostāvvietas 1750 automašīnām, kā arī velonovietnes.
Multi Corporation investīciju un attīstības direktors Patriks van Dojevērts (Patrick van Dooyeweert) komentē: «Esam pievienojuši centram papildu 20 000 m² iznomājamās mazumtirdzniecības platības un 40 jaunus veikalus. Esam pārliecināti, ka šī paplašināšana apmierinās augošo pieprasījumu no īrnieku un pircēju puses, tādējādi stiprinot šī tirdzniecības centra pozīcijas arī nākotnē. Šobrīd strādājam arī pie esošā tirdzniecības centa interjera renovācijas plāna, paredzot atjaunot grīdas, griestus un mēbeles, kā arī norādes, tādējādi veidojot netraucētu savienojumu ar jauno piebūvi.»
Linstow Center Management valdes priekšsēdētājs Frode Gronvolds (Frode Gronvold), stāstot par projekta realizāciju, uzsver: «Pēc divu gadu intensīvas būvniecības Alfa ir gatava atgūt lielākā Latvijas tirdzniecības centra titulu.»
Jaunajā t/c Alfa pirmo reizi Latvijā apmeklētājiem durvis vērs mājas konceptveikals Zara Home. Tāpat tirdzniecības centrā būs pieejami tādi jauni zīmoli kā Black Star Wear, BabyBack Ribs & BBQ un Kinetic Play izklaides zona bērniem un jauniešiem.
Jaunās ēkas pirmajos divos stāvos tiks izvietoti dažādi jauni modes zīmoli kā Massimo Dutti, Stradivarius, Oysho, House, Cropp, Moskito, Tom Tailor, Nike, Timberland, Vans, Sizeer, 4F, Intimissimi, Calzedonia un Accessorize. Savukārt jaunā formātā būs pieejami labi pazīstamie zīmoli kā Zara, Bershka, Pull & Bear, Monton, Reserved un Mohito. Tāpat ēkā būs izvietoti arī dažādi jauni pakalpojumu sniedzēji.
Ēkas trešajā stāvā tiks izvietota plaša restorānu zona, sporta klubs, bērnu un jauniešu izklaides zona. Restorānu zona būs gandrīz 6 500 m2 platībā, un apmeklētājiem tiks piedāvāts ieturēt maltīti tādos restorānos kā Lido, Vairāk Saules un Grill London. Restorānu zonā no jauna tiks atvērti arī jau patlaban tirdzniecības centrā populārie ēdinātāji Gan Bei, Čili Pica un Double Coffee. Savukārt aktīvā dzīvesstila piekritēji varēs izmantot 1 700 m2 plašā My Fitness sporta kluba ērtības, bet jaunākos apmeklētājus iepriecinās 500 m2 bērnu un jauniešu izklaides zona un tās piedāvātās iespējas.
Swedbank Latvia ir projekta finansiālais partneris. Multi Corporation iekšējais dizaina uzņēmums TTDesign ir atbildīgs par ieceres arhitektonisko konceptu un tirdzniecības centra interjera dizainu. Projekta arhitekti ir SIA Sarma & Norde Arhitekti, bet piebūves būvniecības tehnisko uzraudzību veica uzņēmums Forma 2. Savukārt, būvuzņēmējs – SIA Merks.