AS “Baltika Group” ir pieņēmusi stratēģisku lēmumu turpmākajā apģērbu izstrādes un ražošanas darbā koncentrēties tikai uz vienu apģērbu zīmolu – Ivo Nikkolo, kas piedāvā apģērbus tikai sievietēm.
Līdz šim "Baltika Group" veikali darbojās ar zīmoliem "Monton", "Mosaic", "Ivo Nikkolo", "Baltman" un "Bastion".
Zīmola Ivo Nikkolo galvenā dizainera amatā ir stājusies dizainere ar starptautisku darba pieredzi – Margota Vāderpasa. Viņa pastāstīja, ka uzņēmuma mērķis ir padarīt “Ivo Nikkolo” par starptautisku zīmolu, piedāvājot to sākotnēji Baltijas un vēlāk arī Viduseiropas un Austrumeiropas tirgos.
Apģērbu dizainēšanas procesā un kopumā savā darbībā Baltika pievērsīs lielāku uzmanību modes industrijas sāpīgākajiem punktiem, piemēram, ilgtspējas nodrošināšanai. Gan galvenā dizainere, gan AS “Baltika Group” CEO Flavio Perini norāda, ka Baltika neatbalsta ātrās modes biznesa modeli, kas bieži vien ir saistīts ar preču pārprodukciju.
AS “Baltika Group” izpilddirektors Flavio Perini piebilda, ka, neskatoties uz to, ka stratēģisku apsvērumu un nelielā pieprasījuma dēļ Baltika šobrīd izņem no sava produktu sortimenta formal elegant stila vīriešu apģērbu, un šobrīd Baltika Group tirgos vīriešu apģērbu kolekcijas pieejamas pēdējo sezonu, tomēr uzņēmums noteikti apsvērs iespējas nākotnē atgriezties pie vīriešu apģērbu ražošanas.
Igaunijas apģērbu tirdzniecības grupa "Baltika Group" pagājušajā gadā strādāja ar 5,9 miljonu eiro zaudējumiem, kas ir par 15,2% vairāk nekā 2018.gadā. "Baltika Group" apgrozījums pagājušajā gadā samazinājās par 11% - līdz 39,6 miljoniem eiro.
"Baltika Group" meitasuzņēmums "Baltika Latvija" pērn strādāja ar 8,977 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 10,7% mazāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas peļņa pieauga vairākas reizes un bija 84 151 eiro.