Igauņu modes zīmols Ivo Nikkolo atklājis Baltijā pirmo jaunā mazumtirdzniecības koncepta veikalu tirdzniecības centrā Spice. Interjera dizains radīts, lai atbilstu pēc-pandēmijas iepirkšanās vajadzībām.
Projekta realizācija tika plānota vairāk nekā pusotru gadu. "Mums jākļūst pievilcīgiem ne vien ar preču klāstu, bet arī ar iepirkšanās pieredzi. Jaunā veikala koncepts ietver ilgtspējīgu vizuālo noformējumu, personālu un klienta pieredzi veikalā, apvienojot to ar mūsu digitālajiem kanāliem,” saka Baltika Group mazumtirdzniecības un attīstības vadītājs Mareks Kornõševs.
Veidojot jauna koncepta veikalus, uzņēmums būtiski palielinājis investīcijas, lai veikali atbilstu jaunajai pēc-pandēmijas iepirkšanās pieredzei. Veikals Spicē ir pilotprojekts, jo ir sakritis ar paša veikala rekonstrukciju. Nākamais šāda tipa veikals būs Tallinā, bet aprīlī – Riga Plaza tirdzniecības centrā.
Arī veikala personāls ir sagatavojies pārmaiņām. Uzņēmums ir piesaistījis partnerus, kas palīdz izvirzīt jaunus servisa standartus, veic pētījumus un testē tos. Darbinieki jau tagad piedalās 11 nedēļu izglītojošā treniņu programmā, lai uzlabotu savas prasmes.
Jaunizstrādātais "Ivo Nikkolo" veikala koncepts ir nozīmīgs pavērsiens "Baltika Group" biznesa stratēģijā. Līdz 2021. gada beigām tika slēgti lielākā daļa nerentablo veikalu Baltijā, lai koncentrētos uz peļņas gūšanu labākajās stratēģiskajās vietās.
"Ivo Nikkolo" ir viens no vecākajiem Igaunijas dizaineru zīmoliem, kas dibināts 1994. gadā un pieder Baltika Group. Šobrīd Latvijā darbojas 7 Ivo Nikkolo veikali.