Uzņēmums Baltika trešo ceturksni ir noslēdzis ar 151 tūkstošu eiro lielu peļņu, kas īstenotajās darbības nozarēs ir par 763 tūkstošiem eiro labāks rezultāts nekā tajā pašā periodā pērn, informē uzņēmuma pārstāvji.
Trešais ceturksnis ir bijis veiksmīgs visos uzņēmuma Baltika tirgos, kā mazumtirdzniecībā, tā arī pārējos tirdzniecības kanālos — pieauguma rādītāji visos Baltika mazumtirdzniecības tirgos sasniedza divciparu skaitli. Lielākais pieaugums ir bijis vairumtirdzniecībā un tirdzniecībā caur franšīzēm, kā arī e-veikalā. Lielāko pārdošanas pieaugumu trešajā ceturksnī (29 %) ir sasniegusi Latvija.
Trešā ceturkšņa pārdošanas ieņēmumi uzņēmumā Baltika palielinājās par 17%, sasniedzot 14,648 miljardus eiro, kas ir trešā ceturkšņa vislielākais pārdošanas rādītājs uzņēmumā pēdējo piecu gadu laikā. Apģērbu tirdzniecībā 56% pieaugums tika panākts vairumtirdzniecībā un tirdzniecībā caur franšīzēm, bet 85% pieaugums e-tirdzniecībā. Stabilas attīstības rezultātā pārdošana caur šiem kanāliem ir pieaugusi par 705 tūkstošiem eiro salīdzinājumā ar to pašu periodu pagājušā gadā. Ceturksnis ir bijis veiksmīgs arī mazumtirdzniecībā, kur 12 % pārdošanas ieņēmumu pieaugums nozīmē pieaugumu par 1,379 miljoniem eiro.
Neskatoties uz sarežģīto ekonomisko vidi un intensīvāku konkurenci, Baltika mazumtirdzniecība trešajā ceturksnī uzrādīja divciparu pieaugumu (+14 %). Ja Lietuvā pārdošana pieauga par 15 % un Igaunijā par 4%, tad Latvijas rezultāts bija konkurences ziņā ievērojamāks — 29 % pārdošanas apjoma pieaugums salīdzinājumā ar 2013. gada trešo ceturksni.
Papildus mazumtirdzniecībai stabili ir pieaugusi tirdzniecība caur pārējiem Baltika kanāliem — vairumtirdzniecības un tirdzniecības caur franšīzēm īpatsvars gadā pieauga par 4 procentiem, trešajā ceturksnī sasniedzot 12 % no Baltika grupas kopējā tirdzniecības apjoma. Vairumtirdzniecības un franšīzes biznesa attīstība izriet no Baltika ilgtermiņa stratēģijas paplašināt vairumtirdzniecības un franšīzes partneru tīklu kā esošajos, tā arī jaunos tirgos.
AS Baltika septembrī noslēdza franšīzes līgumu ar Krievijas uzņēmumu Gold Button, lai Maskavā atvērtu Baltika zīmolu pirmo veikalu. Septembrī un oktobrī atvērtie Baltman un Ivo Nikkolo veikali atrodas Erevan Plaza tirdzniecības centrā, bet Monton un Bastion veikali — Afimall tirdzniecības centrā.
Augustā atjauninātais Baltika grupas interneta veikals andmorefashion.com, kas Baltika grupas preču zīmju kolekcijas piedāvā visā Eiropā, Ukrainā un Krievijā, salīdzinājumā ar pagājušo gadu ir palielinājis Baltika e-kanāla pārdošanas rādītājus līdz 85 % pieaugumam.