Igaunijas apģērbu kompānijas Baltika modes zīmols Monton nākamgad nonāks vēl 22 mazumtirdzniecības tīkla Peek&Cloppenburg veikalos Eiropā.
Monton preces pašlaik ir pieejamas trīs Peek&Cloppenburg veikalos Vācijā, bet 2017.gada pavasara/vasaras sieviešu apģērba kolekcija nonāks kopumā 25 tīkla veikalos ne tikai Vācijā, bet arī Austrijā, Bulgārijā, Čehijā, Horvātijā, Polijā, Rumānijā un Ungārijā.
«Pateicoties zīmola starptautiskajam tēlam, Monton kolekcijas piesaista klientus visā Eiropā,» norādīja Baltika vairumtirdzniecības un franšīzes vadītāja Lea Endriksone, piebilstot, ka Monton ir vienīgais Austrumeiropas modes zīmols, kas pārstāvēts Peek&Cloppenburg veikalos.
Vācijas tirgum paredzētā Monton kolekcija ir pielāgota šī tirgus prasībām, sacīja Endriksone. «Vācijas sievietes visvairāk novērtē žaketes un kostīmus, tādēļ to īpatsvars kolekcijā ir palielināts. Atsauksmes pēc vienas sezonas apstiprina, ka esam uz pareizā ceļa. Atsauksmes ir pozitīvas, tiek novērtēts labais piegriezums un kvalitāte, kā arī tas, ka Monton apģērbus ir ērti gan iegādāties, gan valkāt,» viņa teica.
Baltika kolekcijām ir pieci zīmoli: Monton, Mosaic, Baltman, Bastion un Ivo Nikkolo. Tās tiek eksportētas uz vairāk nekā 25 valstīm, ieskaitot Vāciju. Eksports veido nepilnus 60% no kompānijas pārdošanas ieņēmumiem un pērn sasniedza nepilnus 28 miljonus eiro.
Baltika akcijas kotē Tallinas biržā.