Šā gada pirmajā ceturksnī Igaunijas apģērbu mazumtirgotāja Baltika mazumtirdzniecības apgrozījums Baltijas valstīs pieauga par 10%, liecina uzņēmuma paziņojums NASDAQ OMX Tallinn.
Visstraujāk apgrozījums audzis Latvijā – par 16%, kam seko Igaunija ar 9% un Lietuva ar 8%. Baltijas reģionā uzņēmumam bijuši vislabākie pirmā ceturkšņa pārdošanas rezultātu piecu gadu laikā.
Krievijas tirgū Baltikas pārdošanas apjomi sarukuši par 23%.
Kopumā šā gada pirmajā ceturksnī Baltika zaudējumi, salīdzinot ar pērnā gada attiecīgo periodu, ir auguši, sasniedzot 910 tūkstošus eiro. Pirms gada tie bija 439 tūkstoši eiro.
Ņemot vērā augošo konfliktu starp Krieviju un Ukrainu, Igaunijas apģērbu mazumtirgotājs Baltika nolēmis mainīt savu darbības modeli Ukrainā,
Kompānija ir apsvērusi dažādus iespējamos scenārijus Ukrainā, un uzņēmuma vadība sākusi meklēt partneri ar zināšanām par sarežģīto Ukrainas tirgu, kuram varētu pārdot savu apģērbu mazumtirdzniecības biznesu un nākotnē sadarboties ar ilgtermiņa franšīzes līguma starpniecību, skaidro Baltika pārstāvji.
Rezultātā šonedēļ uzņēmums noslēdzis Baltika Retail Ukraina pārdošanas līgumu ar Osaühing Ellipse Group, kuras īpašnieks ir Boriss Loifenfelds, Baltika konsultants Austrumeiropas jautājumos. Baltika Retail Ukraina turpinās strādāt kā franšīze.