Apģērbu ražošanas un tirdzniecības uzņēmums Baltika iegādājies igauņu apģērbu zīmolu Bastion, tādējādi pievienojot piekto zīmolu jau esošajiem modes zīmoliem – Baltman, Mosaic, Monton un Ivo Nikkolo.
Savstarpējā pušu vienošanās paredz, ka darījuma cena netiek izpausta.
Baltika plāno saglabāt Bastion zīmola pozicionējumu un apģērbu kolekciju rokrakstu, tajā pašā laikā palielinot zīmola eksporta potenciālu.
«Bastion pārņemšana notiek saskaņā ar mūsu stratēģiju nostiprināt zīmolu portfeli, lai paplašinātu mērķa klientu loku, piedāvātu plašāku produktu klāstu un palielinātu savu tirgus daļu Baltijā. Mēs uzskatām, ka Bastion zīmolam ir liels mazumtirdzniecības un vairumtirdzniecības potenciāls gan Baltijā, gan Skandināvijā un Austrumeiropā. Līdzīga pozitīva pieredze mums bijusi, pārņemot Ivo Nikkolo zīmolu. Kopš 2006. gada Ivo Nikkolo veikalu skaits ir trīskāršojies, bet apgrozījums palielinājies no 1,6 miljoni eiro līdz 4,3 miljoniem eiro 2011. gadā,» stāsta Baltika valdes priekšsēdētājs Melis Milders.
«Igaunijas tirgus ir pārāk mazs, lai Bastion un Baltika tajā konkurētu,» norāda Bastion valdes loceklis Gerts Stāls.
Baltika Group ir modes preču ražotājs un tirgotājs, kas pārvalda Monton, Mosaic, Baltman un Ivo Nikkolo mazumtirdzniecības tīklus. Baltika izmanto vertikāli integrētu biznesa modeli, kas aptver dizainu, ražošanu, piegādes ķēdes, distribūciju, loģistiku un tirdzniecību. Uzņēmumam šobrīd ir 106 veikali, kas atrodas Latvijā, Lietuvā, Igaunijā, Krievijā un Ukrainā.
Igauņu modes zīmols Bastion ir radīts 1987. gadā un domāts sievietēm. Bastion ir seši veikali Igaunijā (Tallina, Tartu, Pērnava) un viens veikals Latvijā – Rīgā, t/c Domina Shopping. 2011. gadā Bastion ieņēmumi bija 1,4 miljoni eiro.