Apģērbu mazumtirgotājs Baltika Latvija aizvadītajā gadā strādājis ar apgrozījumu 5,3 miljonu latu apmērā.
Pērn, salīdzinot ar gadu iepriekš, uzņēmuma apgrozījums audzis par 18%, bet gada pēdējā ceturksnī, salīdzinot ar attiecīgu laiku 2010. gadā, pat par 23%.
Kompānija norāda, ka, salīdzinot valstis, kuru tirgos darbojas Baltika Group ar saviem zīmoliem Monton, Baltman, Ivo Nikkolo un Mosic, redzams, ka pērn vislabākā attīstība bijusi tieši Latvijā.
Baltika norāda, ka galvenais panākumu avots bijis veikalu darbības efektivitātes uzlabošana.
Db.lv jau vēstīja, ka Baltika Group Baltman, kas pārstāv zīmolus Monton, Mosaic un Ivo Nikkolo, apgrozījums uz vienu kvadrātmetru 2011. gadā palielinājies par 11%.
Baltika apgrozījums uz vienu tirdzniecības platības kvadrātmetru pērn, salīdzinot ar gadu iepriekš, Latvijā pieaudzis par 15%, Lietuvā – par 16%, Igaunijā – par 12%, Krievijā – par 1%, Ukrainā – par 4%, bet Polijā samazinājies par 5%.
Aizvadītā gada decembra beigās Baltika piederēja 115 veikali ar kopējo platību 23 tūkstoši kvadrātmetru.