Jaunākais izdevums

SIA ZetCOM valdes priekšsēdētājs Egils Trumpe nevēlas atklāt ne to, kura uzņēmuma - LMT vai ZetCom - iniciatīva bijusi apvienoties, ne to, kādēļ vispār pieņemts lēmums par apvienošanos, ne to, kāda bijusi darījuma summa. E. Trumpe tikai akcentēja - klientiem apvienošanās nesīs labumu.

Vēloties iegūt komentāru saistībā ar izplatīto paziņojumu par uzņēmumu LMT un ZetCom apvienošanos, Db.lv sazvanījās ar E. Trumpi. Atbildot uz jautājumu, kādēļ tika pieņemts lēmums apvienoties ar LMT, E. Trumpe pēc minstināšanās tikai sacīja, ka par piemēru esot ņemta Dānijas pieredze, kur noticis līdzīgs konsolidācijas process. Uz jautājumu, kāda bijusi darījuma summa, E. Trumpe atbildēja, ka par to viņš runāt negribot. Viņš nevēloties arī atklāt, kura uzņēmuma - LMT vai ZetCom - iniciatīva bijusi apvienošanās.

Vaicāts, kā uzņēmumu apvienošanās ietekmēs klientus, E. Trumpe norādīja, ka klienti var gaidīt labākus piedāvājumus un tehniskos risinājumus. Ar labākiem piedāvājumiem esot jāsaprot tarifi.

Atbildot uz jautājumu, vai apvienošanās ietekmēs ZetCom vadību, E. Trumpe atbildēja, ka vadība palikšot līdzšinējā, mainīšoties tikai padomes sastāvs.

Runājot par tirgus sadalījumu pēc apvienošanās, E. Trumpe sacīja, ka esot iespējamas izmaiņas tirgus daļās, bet vairāk par šo tēmu viņš nevēloties runāt.

Arī LMT sabiedrisko attiecību daļas vadītājs Valdis Jalinskis nebija visai runīgs. Viņš klāstīja, ka "LMT un Zetcom apvienošanās rezultātā ieguvēji būs priekšapmaksas pakalpojumu lietotāji, jo tā pastiprinās konkurenci mobilo sakaru priekšapmaksas pakalpojumu tirgū, kas savukārt samazinās lietotāju izmaksas par mobilo sakaru izmantošanu. Tiks palielināti līdzekļi jaunu pakalpojumu izstrādē un ieviešanā, kā arī LMT modernā 3G tīkla izmantošanā".

Arī V. Jalinskis akcentēja, ka "darījuma līguma konfidencilitāte nosaka, ka darījuma summa nav publiskojama". Pēc viņa sacītā "apvienošanās tuvākajā laikā nenesīs krasas izmaiņas priekšapmaksas sarunu karšu tirgū, tomēr nedaudz varētu mainīties tirgus daļu procentuālais sadalījums". Arī V. Jalinskis apstiprināja, ka ZetCom vadītājs paliks nemainīgs.

Pirmdien, 4. jūnijā, vakarpusē E. Trumpes pārstāve Elīna Timermane Db.lv atsūtīja papildinātas E. Trumpes atbildes uz iepriekš uzdotajiem jautājumiem:

Kādēļ tika pieņemts lēmums par LMT un ZetCOM apvienošanos?

No SIA ZetCOM puses šis darījums bija izdevīgs, raugoties no kompānijas attīstības perspektīvas (jauni pakalpojumi, plašāki tehniskie risinājumi, iespēja piedāvāt zemākus tarifus klientiem), kas veicināja šī lēmuma pieņemšanu.

Kāda ir bijusi darījuma summa?

Līgumā iekļautais punkts par konfidencialitātes ievērošanu paredz, ka darījuma summa nav publiskojama.

Kura uzņēmuma iniciatīva tā bijusi?

Šis darījums ir izdevīgs abām iesaistītajām pusēm, taču detalizētāka informācija par sarunu procesu ir konfidenciāla.

Kā mainīsies priekšapmaksas karšu tirgus sadalījums pēc apvienošanās?

Kā jau minējām šorīt izplatītajā ziņojumā presei, prognozēju, ka ZetCOM apvienošanās ar LMT tuvākajā laikā nenesīs krasas izmaiņas priekšapmaksas sarunu karšu tirgū, tomēr nedaudz varētu mainīties tirgus daļu procentuālais sadalījums.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mobilo sakaru operators Bite Latvija vērsies Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC), lūdzot izvērtēt ZetCom priekšapmaksas kartes Amigo reklāmas radio, video stendos un interneta vietnēs.

Aģentūras BNS rīcībā esošajā PTAC iesniegumā Bite Latvija norāda, ka ZetCom šogad 10.janvārī sācis komercpraksi, kas pārkāpj Reklāmas likuma un Negodīgas komercprakses aizlieguma likuma normas. Uzņēmums informē, ka reklāmās ZetCom salīdzina 2009.gada pēdējā ceturkšņa datus, kas ir nekorekti izrēķināti, ir novecojuši un neatbilst pašreizējai tirgus situācijai, turklāt izplatītajā salīdzinājumā minētie dati tiek piemēroti pēdējam ZetCom piedāvājumam, kas tādējādi maldina vidusmēra patērētāju un ir atzīstami par maldinošu komercpraksi.

Iesniegumā minēts, ka ZetCom pārkāpj Reklāmas likuma normas, proti, salīdzinātas lietas, kas objektīvu apsvērumu dēļ nevar būt salīdzināmas. Bite Latvija un ZetCom pēcapmaksas un priekšapmaksas balss un mobilo datu pārraides pakalpojumu apmērs ir atšķirīgs pēc to sniegšanas veidiem un apmēriem, proti, ZetCom pakalpojumos nav mobilais internets, 2009.gadā nav bijuši pēcapmaksas pakalpojumi, turklāt Bite Latvija pakalpojumiem nav un nav bijusi piemērota savienojumu maksa. Bite Latvija pakalpojumu klāsts aptver fiziskās un juridiskās personas, līdz ar ko vairāku tarifu plānu segmentu salīdzinājums ar ZetCom vienīgo tarifu plānu, pēc operatora paustā, nav korekts.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

LMT nopērk Amigo un Hallo! 

,04.06.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2007.gada 31.maijā notikusi apvienošanās, kuras rezultātā 100% SIA ZetCOM daļu ir pārgājušas SIA Latvijas Mobilais Telefons īpašumā, Db.lv informēja SIA ZetCOM pārstāve Elīna Timermane. SIA ZetCOM piedāvā mobilo sakaru priekšapmaksas kartes AMIGO un Hallo!.

Arī turpmāk ZetCOM turpinās darboties kā atsevišķa juridiska persona.

2007. gada 25. maijā Konkurences padome ir atļāvusi SIA ZetCOM un SIA Latvijas Mobilais Telefons apvienošanos.

ZetCOM valdes priekšsēdētājs Egils Trumpe, komentējot darījumu, medijiem izplatītajā paziņojumā norāda: "Pēc apvienošanās ZetCOM darbības mērķi un stratēģija nemainīsies. Kompānija turpinās piedāvāt mobilo sakaru priekšapmaksas kartes AMIGO un Hallo!, un mobilo sakaru sniegšanai tāpat kā līdz šim tiks izmantots LMT tīkls. Prognozēju, ka ZetCOM apvienošanās tuvākajā laikā nenesīs krasas izmaiņas priekšapmaksas sarunu karšu tirgū, tomēr nedaudz varētu mainīties tirgus daļu procentuālais sadalījums."

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Telekomunikāciju uzņēmums ZetCom ir uzdevis juristiem uzsākt darbu pie prasības celšanas tiesā pret mobilo sakaru operatoru Bite Latvija, pieprasot atsaukt apmelojošo informāciju. Bite Latvija savos paziņojumos medijos pēc ZetCom ieskatiem ir nepamatoti un melīgi norādījusi, ka Amigo reklāmās izmantotie dati it kā esot «nekorekti izrēķināti».

Amigo pagājušajā nedēļā uzsāka reklāmas kampaņu, kurās ar Bite Latviju ir salīdzināti operatora ieņēmumi no viena lietotāja mēnesī. Pēc reklāmas kampaņas uzsākšanas Bite Latvija vērsās Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) ar lūgumu izvērtēt ZetCom priekšapmaksas kartes Amigo reklāmas.

PTAC iesniegumā Bite Latvija norāda, ka ZetCom šogad 10.janvārī sācis komercpraksi, kas pārkāpj Reklāmas likuma un Negodīgas komercprakses aizlieguma likuma normas. Uzņēmums informē, ka reklāmās ZetCom salīdzina 2009.gada pēdējā ceturkšņa datus, kas ir nekorekti izrēķināti, ir novecojuši un neatbilst pašreizējai tirgus situācijai, turklāt izplatītajā salīdzinājumā minētie dati tiek piemēroti pēdējam ZetCom piedāvājumam, kas tādējādi pēc uzņēmuma domām maldina vidusmēra patērētāju un ir atzīstami par maldinošu komercpraksi.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Atkal «salamājušies» mobilo sakaru operatori Bite un ZetCom

Nozare.lv,22.02.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kārtējo reizi sastrīdējušies mobilo sakaru operatori Bite Latvija un Latvijas Mobilā telefona (LMT) meitas uzņēmums ZetCom, kura zīmols ir Amigo, izriet no abu pušu paziņojumiem medijiem.

Bite Latvija ziņo, ka savu klientu sūdzības par it kā maldinošiem zvaniem no personām, kas uzdevušās par Bites pārstāvjiem, bet faktiski klientiem piedāvājušas līgumus par Amigo pakalpojumiem, nodevusi tālāk Patērētāju tiesību aizsardzības centram (PTAC). Cik noprotams, klientiem zvanīts it kā par jauniem Bites tarifu plāniem, bet pēc tam piedāvātas līgumattiecības ar Amigo.

«Esam iesnieguši klientu sūdzības PTAC šo situāciju izskatīšanai. Esam par godīgu konkurenci un ceram, ka PTAC objektīvi izvērtēs klientu iesniegumus, lai šāda maldinoša rīcība pret klientu interesēm tiktu izbeigta un konkurence telekomunikācija nozarē tiktu veikta atbilstoši ētikas un likumu normām,» pārliecināta ir Bites klientu apkalpošanas vadītāja Oksana Stankeviča.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šā brīža Amigo reklāmas, kurās ar Bite Latviju ir salīdzināti operatora ieņēmumi no viena lietotāja mēnesī, un līdzīgie gadījumi nozarē var kaitēt sabiedrības interesēm, ir pārliecināts Tele2 mārketinga un tirdzniecības direktors Jānis Spoģis.

«Tie var pazemināt Latvijas Mobilā telefona (LMT) reputāciju, kas savukārt negatīvi ietekmētu uzņēmuma pārdošanas cenu gadījumā, ja valsts izlemtu nodot savas kapitāldaļas privatizācijai. Mēs paši strādājam dinamiski un neesam ideāli, taču uzskatām, ka šādas, laba biznesa praksei neatbilstošas reklāmas stāv pāri konkurences cīņām un samazina sabiedrības uzticēšanos telekomunikācijas nozarei kopumā,» DB stāsta J. Spoģis.

Pēc Tele2 novērojumiem, LMT pilnībā piederošais un darbībā cieši integrētais virtuālais operators ZetCom turpina LMT pērn iesākto reklāmas praksi izcelties uz citu tirgus dalībnieku noniecināšanas rēķina, izmantojot patērētāja nezināšanu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Amigo sāk piedāvāt pēcapmaksas pakalpojumu

,17.06.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Amigo pēcapmaksas lietotājiem pieejami izdevīgi tarifi LMT tīklā, neierobežotas sarunas bez abonēšanas un savienojuma maksas, Atlaižu programma un iespēja iegādāties Amigo Mazcenas telefonus, Db.lv informē Kristīne Hermane, SIA ZetCOM Mārketinga menedžere.

„Visus 6 Amigo pastāvēšanas gadus, mūsu galvenā mērķa auditorija ir bijusi jaunieši. Esam patiešām priecīgi, ka gadu gaitā Amigo izveidojies par spēcīgu brendu, un aptaujas liecina, ka vairāk nekā 80% mūsu kartes lietotāju redz sevi kā Amigo lietotājus arī turpmāk un, domājot par pāreju uz pēcapmaksu, izvēlas tieši Amigo piedāvājumu”, atzīst SIA ZetCOM valdes priekšsēdētājs Egils Trumpe, „tādēļ loģisks solis sadarbības turpināšanai ir pēcapmaksas pakalpojuma ieviešana, lai radītu atbilstošu piedāvājumu tiem lietotājiem, kas nobrieduši pārejai uz pēcapmaksas pieslēgumu”.

Par Amigo pēcapmaksas lietotāju var kļūt ikviens, bet jo īpaši izdevīgs šis piedāvājums ir Amigo ilggadējiem lietotājiem. Ikviens, kas Amigo priekšapmaksas sarunu karti lietojis vismaz gadu, pārejot uz pastāvīgo pieslēgumu, saņem atlaides sarunām, īsziņām un datu pārraidei. Atlaižu apjoms, atkarībā no priekšapmaksas kartes lietošanas ilguma, ir no 5% līdz 30%.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

LMT piederošais mobilo sakaru nodrošinātājs SIA ZetCOM, kas tirgū pazīstams ar mobilo sakaru sarunu karti Amigo, savā radošajā konceptā izmantojis sajaucami līdzīgus tēlus, kas sākotnēji bija izmantoti Bites komunikācijā, secinājusi Latvijas Reklāmas asociācijas (LRA) Ētikas padome, liecina publiskotais lēmums.

Ētikas padome konstatējusi, ka pārkāpti vairāki Ētikas kodeksa punkti – 6.3. punkts, kas nosaka, ka aizliegts izmantot cita reklāmas profesionāļa radītās reklāmas idejas vai koncepcijas, punkts 7.1.4., kas nosaka reklāma nedrīkst mazināt sabiedrības uzticību reklāmas nozarei un reklāmai kā informācijas avotam, kā arī nedrīkst negatīvi ietekmēt nozares reputāciju, un punkts 7.2.5., kas nosaka, ka reklāma nedrīkst būt sajaucami līdzīga ar citu.

Padome norāda, ka Ētikas kodekss ir saistošs visām personām, kas atzīstamas par reklāmas profesionāļiem un ir pievienojušās kodeksam. Savukārt attiecībā uz reklāmas profesionāļiem, kas kodeksam nav pievienojušies – ir tikai rekomendējošs raksturs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mobilo sakaru operators Tele2 apsver iespēju vērsties tiesā pret ZetCom par tā sarunu kartes Amigo reklāmas kampaņu «Rīkojums Nr. 5». Jāatzīmē, ka Tele2 savu reklāmas kampaņu «Rīkojums Nr. 5» realizēja no 13.augusta līdz 21.augustam.

«Mēs apsveram iespēju vērsties tiesā, taču daudz labāk justos, ja šajā gadījumā būtu sagaidījuši ātru, profesionālu un korektu rīcību no patērētāju tiesības aizsargājošo un godīgu konkurenci uzraugošo institūciju puses. Vēlos piebilst, ka fakts, ka LMT 100% piederošais uzņēmums ZetCom nav pievienojies Latvijas Reklāmas asociācijas (LRA) ētikas kodeksam nenozīmē, ka tas ir saņēmis atļauju zagt autortiesības un nodarboties ar plaģiātu,» DB skaidroja Tele2 komercdirektors Jānis Spoģis.

Augustā LRA Ētikas padome saņēma Tele2 sūdzību par ZetCom reklāmu atbilstību reklāmas profesionāļu Ētikas kodeksa normām. Tele2 ieskatā Amigo kampaņā izmantotais nosaukums, vizuālie, skaņas un citi elementi neatšķiras vai ir līdzīgi Tele2 kampaņā izmantotajiem elementiem, tādējādi maldinot klientus un iedragājot sabiedrības uzticēšanos reklāmai, raksta 7guru.lv. Vienlaikus Tele2 uzskata, ka šāda ZetCom rīcība aizskar arī ar Autortiesību likumu garantētās tiesības, pārkāpjot maldinošas reklāmas un negodīgas konkurences aizliegumu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Amigo PUNKTI arī reģionos!

,18.09.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šonedēļ Amigo savu klientu ērtībām atver 6 jaunus Amigo klientu apkalpošanas centrus - Amigo PUNKTI. Turpmāk Amigo lietotāji pilna servisa apkalpošanu varēs saņemt Rīgā Tirdzniecības centros Origo un Barona Centrs, kā arī Daugavpilī, Liepājā, Tukumā un Bauskā DT Mobile tīklu veikalos (Dual, Trodeks, Trodeks IT).

Egils Trumpe, SIA ZetCOM valdes priekšsēdētājs: "Mēs vienmēr esam ieklausījušies klientu vēlmēs, tāpēc esam gandarīti par iespēju sadarbībā ar DT Mobile pārstāvjiem atvērt Amigo PUNKTUS reģionos. Jo pateicoties Amigo sakaru augstajai kvalitātei, liela daļa Amigo kartes lietotāju atrodas ārpus Rīgas. Līdz ar Amigo PUNKTU atvēršanu mēs veiksmīgi turpinām realizēt Amigo sākotnējos mērķus - iegūt arvien pārliecinošākas tirgus pozīcijas un popularizēt Amigo kā lietotājiem draudzīgu un izdevīgu priekšapmaksas sarunu karti."

Jaunajos un vizuāli atraktīvajos Amigo PUNKTOS klientiem ir nodrošināta iespēja saņemt pilna servisa pakalpojumus vienuviet sākot no telefona un starta komplekta iegādes, ērtas un izdevīgas avansa papildināšanas, līdz pat tādiem pakalpojumiem kā SIM karšu nomaiņa, konsultāciju saņemšanu par Amigo pakalpojumu lietošanu un draudzīgā numura izvēle (iespēja izvēlēties īpašu tālruņa numuru). Draudzīgā numura izvēle ir priekšapmaksas sarunu kartēm unikāls, tikai Amigo lietotājiem pieejams pakalpojums, kas klientu vidū guvis lielu popularitāti.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Neskatoties uz ekonomikas lejupslīdi valstī, mobilo telekomunikāciju patēriņš turpina pieaugt, taču lietotāji kļuvuši prātīgāki un arvien aktīvāk izmanto uzņēmumu sniegtos īpašos piedāvājumus.

Šādā veidā iespējams ietaupīt vismaz 45% no saviem telekomunikāciju izdevumiem, analizējot Amigo lietotāju patēriņu, secinājis mobilo telekomunikāciju pakalpojumu sniedzējs ZetCOM.

«Prognozēju, ka varētu pieaugt priekšapmaksas mobilo telekomunikāciju lietotāju skaits, jo pieaug arī cilvēku vēlme kontrolēt savus izdevumus,» uzskata ZetCOM valdes priekšsēdētājs Egils Trumpe.

ZetCOM piedāvā mobilo sakaru priekšapmaksas karti Amigo un Amigo pēcapmaksas pakalpojumus. 2007. gadā ZetCOM apvienojās ar Latvijas Mobilo telefonu (LMT), kuras rezultātā 100% ZetCOM daļu ir pārgājušas LMT īpašumā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

PTAC sāk vētīt Bites un Amigo strīdu

Sanita Igaune,14.01.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) ir uzsācis lietas izpēti pēc mobilo sakaru operatora Bite Latvija iesnieguma, kurā lūgts izvērtēt ZetCom priekšapmaksas kartes Amigo reklāmas radio, video stendos un interneta vietnēs, DB sacīja PTAC pārstāve Ilze Žunde.

Vēl ir pāragri teikt, vai Amigo reklāmās ir pārkāpumi, norādīja I.Žunde, vēršot uzmanību, ka PTAC šobrīd nav uzdevis Amigo pārtraukt reklāmas, kurās ar Bite Latviju ir salīdzināti operatora ieņēmumi no viena lietotāja mēnesī.

Jau ziņots, ka Bite Latvija lūdzis PTAC izvērtēt ZetCom priekšapmaksas kartes Amigo reklāmas. PTAC iesniegumā Bite Latvija norāda, ka ZetCom šogad 10.janvārī sācis komercpraksi, kas pārkāpj Reklāmas likuma un Negodīgas komercprakses aizlieguma likuma normas. Uzņēmums informē, ka reklāmās ZetCom salīdzina 2009.gada pēdējā ceturkšņa datus, kas ir nekorekti izrēķināti, ir novecojuši un neatbilst pašreizējai tirgus situācijai, turklāt izplatītajā salīdzinājumā minētie dati tiek piemēroti pēdējam ZetCom piedāvājumam, kas tādējādi maldina vidusmēra patērētāju un ir atzīstami par maldinošu komercpraksi.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Amigo noraida mobilo sakaru operatora Bites Latvija pārmetumus saistībā ar tarifu salīdzināšanu reklāmās, par kuru Bite Latvija jau vērsusies Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC).

Viņš atgādina, ka Amigo uzsācis kampaņu ar mērķi patērētājam parādīt, kādas ir patiesās izmaksas katra operatora klientiem, neietekmējoties no «nulles» tarifu solījumiem.

Amigo novērojis, ka pēdējā gada laikā mobilo sakaru operatori aizvien vairāk liek uzsvaru uz bezmaksas iespējām jeb «nullēm», kas patērētājiem var likt domāt, ka mobilo sakaru pakalpojumi ir gandrīz vai pavisam par velti. Tomēr pārsvarā «nulles» tarifi tiek piedāvāti sarunām savā tīklā. Tādēļ tarifs uz citu operatoru tīkliem un piedāvājums kopumā ir būtiskāks nekā reklāmās solītā «nulle».

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Salīdzinot mobilo sakaru operatoru vidējos ieņēmumus no viena lietotāja mēnesī, pērn vislielākais rādītājs 10,4 Ls apmērā (ARPU) bija Latvijas Mobilam telefonam (LMT), Bitei – 8,9 Ls, bet Tele2 – 7,5 Ls.

Tā ir aprēķinājis Tele2 finanšu direktors Arnis Priedītis, izmantojot attiecīgos rādītājus, kas šobrīd tiek izmantoti plaši apspriestajās LMT piederošā uzņēmuma ZetCom reklāmas kampaņās, kurā salīdzināti Bites un Amigo ieņēmumi.

2009.gadā attiecīgais rādītājs LMT bija 11,7 Ls apmērā, Bitei – 11,4 Ls, bet Tele2 – 8,3 Ls. Savukārt 2008.gadā attiecīgi: 15,2 Ls, 12,4 Ls un 9,5 Ls.

Bites rādītājam par 2010.gadu ir izmantoti pēdējie trīs ceturkšņu publicētie dati, atzīmē Tele2.

DB jau rakstīja, ka Amigo janvāra sākumā uzsāka reklāmas kampaņu, kurās ar Bite Latviju ir salīdzināti operatora ieņēmumi no viena lietotāja mēnesī. Pēc reklāmas kampaņas uzsākšanas Bite Latvija vērsās Patērētāju Tiesību aizsardzības centrā un Latvijas Reklāmas asociācijas (LRA) Ētikas komitejā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc ZetCOM apvienošanās ar Latvijas Mobilo telefonu (LMT), priekšapmaksas karšu Amigo un Hallo! lietotājiem tiks piedāvāti labāki tarifi un pakalpojumi, intervijā Lietišķajai Dienai (LD) paziņoja ZetCOM valdes priekšsēdētājs Egīls Trumpe.

E. Trumpe norādīja, ka tad, kad tika veidots uzņēmums ZetCOM, nebija plāns to veidot ar mērķi kādam to pārdot. "Es teiktu, ka uzņēmumus dibina ar domu par attīstību un izaugsmi. Ja uzņēmumus dibina ar domu pārdot, tas ir ļoti neveiksmīgs variants. Līdzīgi kā ar māju - ja jūs būvējat māju sev dzīvošanai, tā būs stipri labāka par māju, kuru būvēsiet pārdošanai," LD uzsvēra E. Trumpe.

Pēc E. Trumpes domām Amigo karti un Okarti varēs uzskatīt par konkurentiem, jo tie atrodas vienā tirgū. Bet tajā pašā laikā produkti ir dažādi, jo Amigo diezgan lielā mērā akcentu ir licis uz dažādām inovācijām, kas tieši nav saistītas ar sarunām - datu pārraide, saturs un līdzīgas lietas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Finanses

ZetCOM apgrozījums pērn tuvu pie 8 miljoniem

,20.04.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2006.gada laikā SIA ZetCOM apgrozījums sasniedzis 7,9 miljonus latu. Salīdzinot ar 2005.gadu, uzņēmuma apgrozījums ir pieaudzis par 11 % jeb 805 tūkstošiem latu, Db.lv informēja SIA ZetCOM sabiedrisko attiecību konsultante Elīna Timermane.

SIA ZetCOM peļņa 2006. gadā bija 1,1 miljons LVL.

Saskaņā ar ACNielsen veiktajiem mazumtirdzniecības pētījumiem 2006.gadā Amigo tirgus daļa pēc pārdoto produktu apjoma sastādīja 13%, kas ir stabila trešā vieta aiz priekšapmaksas karšu tirgus līderiem Okartes un Zelta Zivtiņas. Pārējās sarunu kartes (Hallo!, Urā!, Izzi un Toxic), kas tirgū parādījās 2005.gada nogalē un 2006.gada sākumā, līdz šim nav spējušas sasniegt pat 1% tirgus daļu.

"Kaut arī neesam līderi pārdošanas apjomu ziņā, ir dažas lietas, ko esam uzsākuši pirmie, piem., elektroniskās avansa papildināšanas kartes, bezmaksas pieeja wap.draugiem.lv. Šim gadam mums ir padomā vēl dažas idejas," piebilst. E. Trumpe.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mobilo sakaru operators Bite Latvija savas bažas par Amigo reklāmām ir paudis ne tikai Patērētāju Tiesību aizsardzības centram (PTAC), bet arī Latvijas Reklāmas asociācijas ētikas komitejai. «Mēs negrasāmies ieslīgt strīdos ar LMT piederošo uzņēmumu vai uzvesties viņiem līdzīgā manierē,» vērtējot ZetCom plānus doties uz tiesu, DB uzsver Bite Latvija mārketinga vadītāja Kristīne Britāne.

Viņa vienlaikus akcentē, ka Bite atbalsta konkurenci, bet operators ir pret negodīgu konkurenci un maldinošu informāciju klientiem.

«LMT piederošā uzņēmuma Amigo reklāmā tiek maldināts patērētājs, jo reklāmā salīdzinātas nesalīdzināmas lietas. Bite arī 2009. gadā gan privātajiem, gan arī biznesa klientiem piedāvāja mobilo internetu, tālruņus un modemus ar ikmēneša maksām un vairākus tarifu plānus atbilstoši klientu vajadzībām, savukārt Amigo šajā pašā laikā piedāvāja tikai telefonsakarus privātpersonām. Turklāt atspoguļotā informācija nav klientu izdevumi, jo tur ietilpst arī starpsavienojumu maksājumi, ar ko operatori norēķinās savā starpā,» skaidro K. Britāne.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Konkurences padome (KP) uzlikusi mobilo sakaru operatoram Latvijas Mobilais telefons (LMT) 23.2 tūkstošu LVL naudas sodu par ziņojuma neiesniegšanu konkurences uzraugiem pirms apvienošanās ar mobilo sakaru priekšapmaksas sarunu karšu Amigo un Hallo! izplatītāju ZetCOM, kas notika 2005.gada 30.augustā, teikts KP lēmumā.

2007. gada 26. janvārī KP tika iesniegts ziņojums par LMT un ZetCOM apvienošanos, kurā norādīts, ka starp abiem uzņēmumiem 2006.gada decembrī noslēgts darījums, kurā LMT iegūst izšķirošu ietekmi pār ZetCOM. KP minēto apvienošanos atļāva, bet, izskatot pieejamo informāciju, secināja, ka apvienošanās faktiski ir notikusi jau pirms KP lēmuma.

To ņemot vērā, KP šogad 16.janvārī ierosināja lietu par Konkurences likuma pārkāpumu LMT darbībās. KP lēmumu mēneša laikā var pārsūdzēt Administratīvajā apgabaltiesā no lēmuma spēkā stāšanās dienas.

Ar Konkurences padomes lēmumu varat iepazīties, klikšķinot šeit.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Dod priekšu sarunu kartēm

Sanita Igaune,01.09.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā audzis sarunu karšu izmantotāju skaits, visvairāk jeb 700 tūkst. ir Zelta Zivtiņai.

Vislielākā artava sarunu karšu jomā ir mobilo sakaru operatoram Tele2, jo Zelta Zivtiņai (ZZ) šobrīd ir mazliet vairāk nekā 700 tūkst. klientu. Lai arī ir novērojama zināma mainīgā daļa, DB atzīmē Zelta Zivtiņas zīmola vadītāja Alise Avota, ZZ karšu skaits ir saglabājies stabils jau vairākus gadus. Taču kopējais iedzīvotāju skaits Latvijā samazinās, līdz ar to var secināt, ka sarunu kartes iedzīvotāji izmanto aktīvāk. Arī Latvijas Mobilā telefona (LMT) viceprezidents Ingmārs Pūķis DB norāda, ka pēdējā laikā ir vērojams LMT sarunu kartes OKartes lietotāju skaits pieaugums. Savukārt Bites karti ik mēnesi uzsāk lietot par 40% vairāk klientu, nekā tas bija gada sākumā, DB stāsta Bite Latvija mārketinga vadītāja Kristīne Britāne. Kopumā Latvijā ir aptuveni 2,55 milj. mobilo sakaru lietotāju. Sarunu karšu artava no kopējā mobilo sakaru lietotāju skaita varētu būt aptuveni 35-40%. «Latvijā sarunu kartes iedzīvotāji izmanto daudz vairāk nekā vidēji Eiropā,» DB sacīja Latvijas Telekomunikāciju asociācijas izpilddirektors Jānis Lelis.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Amigo aptaujā noskaidrojis iemeslus, kas traucē piezvanīt

Sanita Igaune, Db,27.11.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mobilo sakaru priekšapmaksas kartes Amigo sniedzējs SIA ZetCOM aptaujā ir noskaidrojis, ka vairāk kā 94% respondentu ir saskārušies ar situāciju, kad nepieciešams piezvanīt, bet dažādu iemeslu dēļ to nav iespējams izdarīt.

Turklāt lielākā puse aptaujāto šādu situāciju piedzīvojuši vairakkārt, Db pavēstīja SIA ZetCOM Mārketinga un sabiedrisko attiecību menedžere Elīna Timermane.

Aptaujā biežāk minētais iemesls, kādēļ nav bijis iespējams veikt zvanu, ir saistīts ar maksu par pakalpojumu – proti 75% aptaujāto Amigo ir norādījuši, ka tiem nav bijusi iespēja piezvanīt, jo tiem ir beidzies sarunu avanss vai nenomaksātu rēķinu dēļ atslēgta zvanīšanas iespēja.

«Aptaujas dati atspoguļo šā brīža vispārējo situāciju, kad ekonomiskā spiediena rezultātā, sabiedrība no telekomunikāciju pakalpojumu sniedzējiem sagaida zemus tarifus un tiem papildus dažādas atlaides un bonusus. Jāatzīst, ka šajā jomā straujas izmaiņas nav gaidāmas, jo jau tā, salīdzinot ar citām valstīm, Latvijā it īpaši priekšapmaksas segmentā ir vieni no zemākajiem tarifiem un izdevīgākajiem nosacījumiem Eiropā,» aptaujas rezultātus komentē SIA ZetCOM valdes priekšsēdētājs Egils Trumpe.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mobilo sakaru operators Bite Latvija saistībā ar Amigo reklāmām vērsusies Patērētāju tiesību aizsardzības centrā, raksta Dienas bizness.

Reklāmas jomā uzmanību šobrīd piesaista telekomunikāciju operatora ZetCOM, kas tirgū pazīstams ar mobilo sakaru sarunu karti Amigo, nesen uzsāktā reklāmas kampaņa, kurā izmantoti zīmēšanas elementi. ZetCOM ir 100% Latvijas Mobilam telefonam (LMT) piederošs uzņēmums.

«Pilnīgi viennozīmīgi, ka lielākā operatora un tirgus līdera LMT priekšapmaksas kartes Amigo jaunā reklāma nepārprotami ir ļoti līdzīga Bites komunikācijai. Mums daudzi cilvēki zvana un jautā, vai Bite ir nopirkusi Amigo? Tas tikai apliecina to, ka cilvēki ir neizpratnē un tiek maldināti. Tieši tādēļ esam vērsušies Patērētāju tiesību aizsardzības centrā – iestādē, kuras kompetencē būs šo gadījumu izvērtēt,» DB viedokli sniedza Bite Latvija sabiedrisko attiecību menedžere Lita Grafa.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Amigo zīmola īpašnieks audzējis gan peļņu, gan apgrozījumu

Žanete Hāka,08.07.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA ZetCOM, kura pamatdarbība saistīta ar priekšapmaksas karšu izplatīšanu un elektronisko sakaru pakalpojumu sniegšanu, izmantojot zīmolu Amigo, pērn apgrozījis 9,998 miljonus eiro, kas ir par 1,8% vairāk nekā gadu iepriekš, liecina Lursoft dati.

Savukārt peļņa augusi līdz 856,36 tūkstošiem eiro, palielinoties par 6,42%.

Uzņēmums norāda, ka Latvijas elektronisko sakaru tirgū pērn turpināja valdīt asa konkurence. Mobilo sakaru operatoru piedāvājumi galvenokārt bijuši balstīti uz neierobežotu sarunu tarifu plāniem.

2013.gadā SIA ZetCOM intensīvi pārdevis sarunu tarifu uz ārzemēm, kā arī ieviesis jaunu tarifu pensionāriem.

Kā vienu no saviem 2014.gada galvenajiem uzdevumiem SIA ZetCOM norādījis priekšapmaksas karšu pārdošanas kanālu attīstīšanu. Tāpat arī uzņēmums plāno izstrādāt risinājumus darbības efektivitātes palielināšanai, nodrošinot klientiem pašapkalpošanās servisus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Gada laikā mobilo sakaru pakalpojumu sniedzēja Amigo klienti telefonsarunās ar tuviniekiem Lielbritānijā pavada 21 361 stundu jeb 890 dienas, jeb 2,4 gadus, aģentūru LETA informēja Amigo sabiedrisko attiecību konsultante Liene Krīvena.

Kopš Lielbritānija atvērta darba tirgum un desmitiem tūkstošu Latvijas iedzīvotāju devušies labākas dzīves meklējumos uz britu salām, mobilais tālrunis pārliecinoši kļuvis par vienu no galvenajiem veidiem, kā palicēji Latvijā sazinās ar aizbraukušajiem, norādīja Krīvena.

«Neraugoties uz dažādu interneta saziņas veidu pieejamību, viens no uzticamākajiem līdzekļiem joprojām ir telefons. Visaktīvākā sazvanīšanās vērojama gada otrajā pusē un īpaši nogalē, tuvojoties gadu mijas svētkiem. Tumšajos vakaros ilgas pēc tuviniekiem kļūst spēcīgākas, un arī ārzemēs dzīvojošie biežāk gaida zvanu no mājām, jo piezvanīt no šejienes ir lētāk,» skaidro Amigo vadītājs Artūrs Freimanis.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Piektdienas intervija ar Amigo zīmola turētāja ZetCOM valdes priekšsēdētāju Artūru Freimani

Lelde Petrāne,20.06.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Biznesa portāls Db.lv piedāvā piektdienas mini interviju sēriju. Katru nedēļu kāds no uzņēmējdarbības vides pārstāvjiem sniedz atbildes uz jautājumiem - gan nopietniem, gan arī personīgākiem.

Uz jautājumiem šonedēļ atbild SIA ZetCOM valdes priekšsēdētājs Artūrs Freimanis. Uzņēmums nodrošina mobilos sakarus ar Amigo zīmolu.

-Kāpēc Jūs strādājat šajā uzņēmumā/nozarē?

Maini saista nozares vēriens un tas, cik ļoti lielu lomu, pat ja paši to bieži vien nepamanām, telekomunikācijas ieņem katra cilvēka dzīvē. Tā ir lieliska sajūta -apzināties, ka vari palīdzēt cilvēkiem sazināties un tādējādi veicināt gan savstarpējās attiecības, gan uzlabot sapratni.

Otra būtiska lieta ir nozares dinamika un konkurence. Komforts kavē attīstību, tādēļ es uz konkurenci raugos kā uz nepieciešamo diskomforta devu, lai notiktu pārmaiņas galvā un uzvedībā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šodien Rīgas Domes Vides komitejas sēdē izskanēja viedoklis, ka Rīgas pilsētas mērs pārkāpis savas pilnvaras, proti, atļāvis akciju Sēžam zaļi!, neprasot Vides komitejas viedokli šajā Rīgas pilsētas zālājiem, tik svarīgajā jautājumā.

Vides komisijas sēdē piedalījās Zetcom pārtāvis Egīls Trumpe, kura atskaite, par akcijas rezultātiem un secinājumiem, kā arī viedoklis tika uztverts ar atklātu smīnu.

Dainis Stalts minēja, ka jaunieši parkā atradušies visai nepiesegti, un divas reizes viņš aizrādījis, lai „savāc šļirces”. D. Stalts tāpat argumentē savu nostāju, pret sēdēšanu zālājos, ar viedokli, ka „Ērču encefalīts ir visos Rīgas parkos”. Savukārt Rīgas dārzu un parku direktors Agnis Kalnkaziņš informēja klātesošos, ka nedēļas nogali „par saviem līdzekļiem” pavadījis Parīzē, kur pilsētas centrā zālē aizliegts sēdēt, taču tas atļauts pie Eifeļtorņa, kas atrodas attālākā rajonā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No malas raugoties uz mobilo sakaru operatoru konkurenci Latvijā – ir trīs puikas smilšu kastē un vienam ir mazais brālītis. Kā jau smilšu kastē, reizēm gadās, ka kāds pieļauj kļūdu, kāds kādam ir atņēmis lāpstiņu vai lampiņu, vērtējot mobilo sakaru radošumu reklāmās, 8. Latvijas Reklāmas asociācijas Gada konferencē salīdzinājumu minēja Tele2 komercdirektors Jānis Spoģis.

Trīs puikas uzrauga tante –Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) un Latvijas Reklāmas asociācijas Ētikas padome, turpināja J. Spoģis. Tomēr viņš ir novērojis, ka šo abu institūciju pieņemtie lēmumi ir atšķirīgi, ja viena strostē vienu puisīti, tikmēr otra – pilnīgi citu. Tāpēc Tele2 lielāku uzticību pauž Latvijas Reklāmas asociācijas Ētikas padomei.

Bite Latvija mārketinga vadītāja Kristīne Britāne iebilda, ka viņai smiekli par mobilo sakaru reklāmu radošumu nenāk un Latvijā vairāk būtu jārunā par ētiku un robežām. Viņa atgādināja, ka pirms laiciņa teju 75 tūkst. Bites klienti ir saņēmuši konkurenta reklāmas īsziņas, tāpat ir gadījumi, kad klienti tiek maldināti, jo domājot, ka runā ar Bites pārstāvji, beigās līgumu tiek piedāvāts slēgt ar Amigo.

Komentāri

Pievienot komentāru