Mobilo sakaru operators Bite Latvija saistībā ar Amigo reklāmām vērsusies Patērētāju tiesību aizsardzības centrā, raksta Dienas bizness.
Reklāmas jomā uzmanību šobrīd piesaista telekomunikāciju operatora ZetCOM, kas tirgū pazīstams ar mobilo sakaru sarunu karti Amigo, nesen uzsāktā reklāmas kampaņa, kurā izmantoti zīmēšanas elementi. ZetCOM ir 100% Latvijas Mobilam telefonam (LMT) piederošs uzņēmums.
«Pilnīgi viennozīmīgi, ka lielākā operatora un tirgus līdera LMT priekšapmaksas kartes Amigo jaunā reklāma nepārprotami ir ļoti līdzīga Bites komunikācijai. Mums daudzi cilvēki zvana un jautā, vai Bite ir nopirkusi Amigo? Tas tikai apliecina to, ka cilvēki ir neizpratnē un tiek maldināti. Tieši tādēļ esam vērsušies Patērētāju tiesību aizsardzības centrā – iestādē, kuras kompetencē būs šo gadījumu izvērtēt,» DB viedokli sniedza Bite Latvija sabiedrisko attiecību menedžere Lita Grafa.
«Amigo reklāmas ir daudz atšķirīgākas no Bites reklāmām, nekā šobrīd TV redzamās Dietillustrated reklāmas vai sen pirms Bites citās valstīs veidotās citu zīmolu reklāmas. Ja animācija, kā forma, tiek uzskatīta par unikālu, tad ir jājautā Bitei, kāpēc tā nokopējusi citu zīmolu stilu. Mēs savās reklāmās izmantojam jau pagājušajā gadā iesākto alu cilvēku zīmējumu stilu, kā arī vienkāršā un uzskatāmā veidā skaidrojam savus jaunos tarifus,» DB skaidroja ZetCOM valdes priekšsēdētājs Artūrs Freimanis.
Bite Latvija reklāma:
Amigo reklāma: