Gada laikā mobilo sakaru pakalpojumu sniedzēja Amigo klienti telefonsarunās ar tuviniekiem Lielbritānijā pavada 21 361 stundu jeb 890 dienas, jeb 2,4 gadus, aģentūru LETA informēja Amigo sabiedrisko attiecību konsultante Liene Krīvena.
Kopš Lielbritānija atvērta darba tirgum un desmitiem tūkstošu Latvijas iedzīvotāju devušies labākas dzīves meklējumos uz britu salām, mobilais tālrunis pārliecinoši kļuvis par vienu no galvenajiem veidiem, kā palicēji Latvijā sazinās ar aizbraukušajiem, norādīja Krīvena.
«Neraugoties uz dažādu interneta saziņas veidu pieejamību, viens no uzticamākajiem līdzekļiem joprojām ir telefons. Visaktīvākā sazvanīšanās vērojama gada otrajā pusē un īpaši nogalē, tuvojoties gadu mijas svētkiem. Tumšajos vakaros ilgas pēc tuviniekiem kļūst spēcīgākas, un arī ārzemēs dzīvojošie biežāk gaida zvanu no mājām, jo piezvanīt no šejienes ir lētāk,» skaidro Amigo vadītājs Artūrs Freimanis.
Populārāks zvanītāju galamērķis par Lielbritāniju ir tikai Krievija - visi viena gada zvani uz austrumu kaimiņvalsti aizņemtu teju 1500 dienas jeb aptuveni četrus gadus.
Amigo Latvijas tirgū darbojas jau 12 gadus, nodrošinot pēcapmaksas un priekšapmaksas mobilo sakaru pakalpojumus LMT tīklā.
Amigo zīmola turētāja Zetcom 2011.gada peļņa bija 790 123 lati, kas ir par 19,3% mazāk nekā 2010.gadā. Zetcom apgrozījums 2011.gadā pieauga par 24,8%, sasniedzot 7,18 miljonus latu.