Tirdzniecība un pakalpojumi

Amigo zīmola īpašnieks audzējis gan peļņu, gan apgrozījumu

Žanete Hāka,08.07.2014

Jaunākais izdevums

SIA ZetCOM, kura pamatdarbība saistīta ar priekšapmaksas karšu izplatīšanu un elektronisko sakaru pakalpojumu sniegšanu, izmantojot zīmolu Amigo, pērn apgrozījis 9,998 miljonus eiro, kas ir par 1,8% vairāk nekā gadu iepriekš, liecina Lursoft dati.

Savukārt peļņa augusi līdz 856,36 tūkstošiem eiro, palielinoties par 6,42%.

Uzņēmums norāda, ka Latvijas elektronisko sakaru tirgū pērn turpināja valdīt asa konkurence. Mobilo sakaru operatoru piedāvājumi galvenokārt bijuši balstīti uz neierobežotu sarunu tarifu plāniem.

2013.gadā SIA ZetCOM intensīvi pārdevis sarunu tarifu uz ārzemēm, kā arī ieviesis jaunu tarifu pensionāriem.

Kā vienu no saviem 2014.gada galvenajiem uzdevumiem SIA ZetCOM norādījis priekšapmaksas karšu pārdošanas kanālu attīstīšanu. Tāpat arī uzņēmums plāno izstrādāt risinājumus darbības efektivitātes palielināšanai, nodrošinot klientiem pašapkalpošanās servisus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Gada laikā mobilo sakaru pakalpojumu sniedzēja Amigo klienti telefonsarunās ar tuviniekiem Lielbritānijā pavada 21 361 stundu jeb 890 dienas, jeb 2,4 gadus, aģentūru LETA informēja Amigo sabiedrisko attiecību konsultante Liene Krīvena.

Kopš Lielbritānija atvērta darba tirgum un desmitiem tūkstošu Latvijas iedzīvotāju devušies labākas dzīves meklējumos uz britu salām, mobilais tālrunis pārliecinoši kļuvis par vienu no galvenajiem veidiem, kā palicēji Latvijā sazinās ar aizbraukušajiem, norādīja Krīvena.

«Neraugoties uz dažādu interneta saziņas veidu pieejamību, viens no uzticamākajiem līdzekļiem joprojām ir telefons. Visaktīvākā sazvanīšanās vērojama gada otrajā pusē un īpaši nogalē, tuvojoties gadu mijas svētkiem. Tumšajos vakaros ilgas pēc tuviniekiem kļūst spēcīgākas, un arī ārzemēs dzīvojošie biežāk gaida zvanu no mājām, jo piezvanīt no šejienes ir lētāk,» skaidro Amigo vadītājs Artūrs Freimanis.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Piektdienas intervija ar Amigo zīmola turētāja ZetCOM valdes priekšsēdētāju Artūru Freimani

Lelde Petrāne,20.06.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Biznesa portāls Db.lv piedāvā piektdienas mini interviju sēriju. Katru nedēļu kāds no uzņēmējdarbības vides pārstāvjiem sniedz atbildes uz jautājumiem - gan nopietniem, gan arī personīgākiem.

Uz jautājumiem šonedēļ atbild SIA ZetCOM valdes priekšsēdētājs Artūrs Freimanis. Uzņēmums nodrošina mobilos sakarus ar Amigo zīmolu.

-Kāpēc Jūs strādājat šajā uzņēmumā/nozarē?

Maini saista nozares vēriens un tas, cik ļoti lielu lomu, pat ja paši to bieži vien nepamanām, telekomunikācijas ieņem katra cilvēka dzīvē. Tā ir lieliska sajūta -apzināties, ka vari palīdzēt cilvēkiem sazināties un tādējādi veicināt gan savstarpējās attiecības, gan uzlabot sapratni.

Otra būtiska lieta ir nozares dinamika un konkurence. Komforts kavē attīstību, tādēļ es uz konkurenci raugos kā uz nepieciešamo diskomforta devu, lai notiktu pārmaiņas galvā un uzvedībā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mobilo sakaru operatora SIA Latvijas Mobilais telefons (LMT) grupas uzņēmumu peļņa pērn bijusi 22,1 miljoni eiro, šodien informēja uzņēmuma valdes priekšsēdētājs Juris Binde.

Savukārt LMT grupas uzņēmumu apgrozījums aizvadītajā gadā sasniedza 179,2 miljonus eiro.

2014.gadu uzņēmums noslēdza ar 19,6 miljonu eiro lielu peļņu un 144 miljonu eiro apgrozījumu, liecina Firmas.lv dati. Savukārt LMT grupas uzņēmumu apgrozījums 2014.gadā bija 161,3 miljonu eiro, bet peļņa - 22 miljoni eiro.

Uzņēmuma peļņa pirms procentiem, nodokļiem un amortizācijas jeb EBITDA pērn bija 59,4 miljoni eiro.

LMT 49% kapitāldaļu pieder ziemeļvalstu telekomunikāciju koncernam TeliaSonera, 23% - Lattelecom, 23% - Latvijas Valsts radio un televīzijas centram", 5% - Latvijas valstij caur Privatizācijas aģentūru. Uzņēmums dibināts 1992.gadā.

LMT pieder uzņēmumi LMT Retail & Logistics un ZetCOM.

Komentāri

Pievienot komentāru
Reklāmraksti

Rīkojot vērienīgu vides festivālu visai ģimenei, pateiksies par iedzīvotāju nopelniem atkritumu šķirošanā

Zaļā josta,24.05.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Paralēli valstī ieviestajai šķiroto atkritumu apsaimniekošanas infrastruktūrai Zaļā josta rod veidus, kā vēl plašāku sabiedrības daļu iesaistīt atkritumu šķirošanā un atkritumu pārstrādes veicināšanā. Par vienu no efektīvākajiem veidiem atzīts darbs ar izglītības iestādēm, ar dažādām izglītojošām aktivitātēm un izklaides pasākumiem sekmējot jauniešu interesi par videi draudzīgu dzīvesveidu.

Paralēli iepakojuma un videi kaitīgu preču apsaimniekošanai, neatņemama Zaļā josta ikdienas sastāvdaļa ir sabiedrības vides izglītība. Un nozīmīga mērķgrupa ir bērni un jaunieši, kas ir atvērti jaunām zināšanām, labprāt apgūst jaunas iemaņas un visu skolā apgūto steidz pavēstīt mājiniekiem. Tāpēc uzņēmuma rīkotie otrreizējo izejvielu vākšanas konkursi mācību iestādēm ir viens no veidiem, kā ne tikai runāt un mācīt par pareizu rīcību ar atkritumiem, bet arī ir praktisks instruments, kā atkritumu šķirošanā atraktīvā veidā iesaistīt visu ģimeni.

“Šķiroto atkritumu savākšanas infrastruktūra ir pieejama visā Latvijā, tāpēc mūsdienās vairs nav objektīvu argumentu atkritumus nešķirot,” norāda Zaļā josta valdes priekšsēdētājs Jānis Lapsa. “Taču mūsu rīkotie konkursi skolēniem sniedz papildu iespēju savākt vēl vairāk vērtīgu otrreizējo izejvielu un šķūnīšos vai bēniņos gadiem krātos atkritumus pārvērst jaunos, otrreiz pārstrādātos izstrādājumos. Lai arī sabiedrības izpratne par atkritumu šķirošanas nepieciešamību ik gadu strauji aug, tomēr vēl joprojām iedzīvotājiem ir nepieciešams papildus stimuls izdarīt vides labā vēl vairāk,” atzīst J. Lapsa.

Komentāri

Pievienot komentāru
Start-up

Uzņēmumi izmanto inovācijas platformā Demola Latvia studentu radītus risinājumus

Db.lv,29.08.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

7. septembrī noslēgsies pieteikšanās inovācijas platformas «Demola Latvia» 2018. gada rudens sezonai, patlaban kompānijas iegādājušās pusi no pavasara sezonā studentu komandu izstrādātajiem risinājumiem uzņēmumu problēmsituācijām, informē Rīgas Tehniskā Universitāte.

«Tā kā šī paaudze būs tā, kas pēc pāris gadiem veidos ekonomiski aktīvo Latvijas iedzīvotāju kodolu, mums ir ārkārtīgi svarīgs studentu viedoklis. Viņi veidos gan Latvijas ekonomiku, gan būs mūsu klienti. Viņi noteiks tendences, un jau šobrīd ieskicē paradumus, kurus ir vērts integrēt risinājumos šodien. Kā mūs redz jaunieši? Ko vēlas pirkt? Kādam jāizskatās produktam? Tie ir tikai daži no jautājumiem, par kuriem kopīgi spriedām. Tieši millenium paaudzes skatījums uz problēmām un biznesam kopumā, ir galvenā vērtība, kuru ieguvām, iesaistoties «Demola Latvia» projektā,» norāda lielākā pašmāju gaļas pārstrādes uzņēmuma «Forevers» Mārketinga nodaļas vadītāja Ilona Bukša.

Komentāri

Pievienot komentāru
Kas tev jāzina

Kas Tev jāzina 20. jūnjiā

Dienas Bizness,20.06.2014

Fotonedēļa: 14. jūnijs - 20. jūnijs

Db.lv turpina aizsākto tradīciju, piedāvājot rubriku Fotonedēļa - fotostāstu par aizvadītajā nedēļā notikušo pasaulē.Lasīt tālāk...

Foto: AP

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Fitch paaugstina Latvijas kredītreitingu uz A-. Malduguns alus no mājražotāju brūvējuma izaug par rūpniecisku gatavotu alu. Bite radušās aizdomas, ka Tele2 ierobežo balss zvanu saņemšanu. Gada lauksaimnieks Baltijas jūras reģionā 2014 - z/s Mežacīruļi.

Rubrikā Kā top? šonedēļ skatiet latviešu tautastērpa tapšanas procesu. Savukārt uz Piektdienas intervijas jautājumiem atbild Amigo zīmola turētāja ZetCOM valdes priekšsēdētājs Artūrs Freimanis.

Šīs un citas šodien aktuālākās un svarīgākās ziņas skatiet galerijā augstāk!

Komentāri

Pievienot komentāru