SIA ZetCOM, kura pamatdarbība saistīta ar priekšapmaksas karšu izplatīšanu un elektronisko sakaru pakalpojumu sniegšanu, izmantojot zīmolu Amigo, pērn apgrozījis 9,998 miljonus eiro, kas ir par 1,8% vairāk nekā gadu iepriekš, liecina Lursoft dati.
Savukārt peļņa augusi līdz 856,36 tūkstošiem eiro, palielinoties par 6,42%.
Uzņēmums norāda, ka Latvijas elektronisko sakaru tirgū pērn turpināja valdīt asa konkurence. Mobilo sakaru operatoru piedāvājumi galvenokārt bijuši balstīti uz neierobežotu sarunu tarifu plāniem.
2013.gadā SIA ZetCOM intensīvi pārdevis sarunu tarifu uz ārzemēm, kā arī ieviesis jaunu tarifu pensionāriem.
Kā vienu no saviem 2014.gada galvenajiem uzdevumiem SIA ZetCOM norādījis priekšapmaksas karšu pārdošanas kanālu attīstīšanu. Tāpat arī uzņēmums plāno izstrādāt risinājumus darbības efektivitātes palielināšanai, nodrošinot klientiem pašapkalpošanās servisus.