Citas ziņas

Amigo sāk piedāvāt pēcapmaksas pakalpojumu

,17.06.2008

Jaunākais izdevums

Amigo pēcapmaksas lietotājiem pieejami izdevīgi tarifi LMT tīklā, neierobežotas sarunas bez abonēšanas un savienojuma maksas, Atlaižu programma un iespēja iegādāties Amigo Mazcenas telefonus, Db.lv informē Kristīne Hermane, SIA ZetCOM Mārketinga menedžere.

„Visus 6 Amigo pastāvēšanas gadus, mūsu galvenā mērķa auditorija ir bijusi jaunieši. Esam patiešām priecīgi, ka gadu gaitā Amigo izveidojies par spēcīgu brendu, un aptaujas liecina, ka vairāk nekā 80% mūsu kartes lietotāju redz sevi kā Amigo lietotājus arī turpmāk un, domājot par pāreju uz pēcapmaksu, izvēlas tieši Amigo piedāvājumu”, atzīst SIA ZetCOM valdes priekšsēdētājs Egils Trumpe, „tādēļ loģisks solis sadarbības turpināšanai ir pēcapmaksas pakalpojuma ieviešana, lai radītu atbilstošu piedāvājumu tiem lietotājiem, kas nobrieduši pārejai uz pēcapmaksas pieslēgumu”.

Par Amigo pēcapmaksas lietotāju var kļūt ikviens, bet jo īpaši izdevīgs šis piedāvājums ir Amigo ilggadējiem lietotājiem. Ikviens, kas Amigo priekšapmaksas sarunu karti lietojis vismaz gadu, pārejot uz pastāvīgo pieslēgumu, saņem atlaides sarunām, īsziņām un datu pārraidei. Atlaižu apjoms, atkarībā no priekšapmaksas kartes lietošanas ilguma, ir no 5% līdz 30%.

SIA ZetCOM dibināts 2002. gada februārī, uzņēmums ir pirmais virtuālais operators (mobilo telekomunikāciju pakalpojumu sniedzējs) Latvijā. SIA ZetCOM piedāvā mobilo sakaru priekšapmaksas karti AMIGO un AMIGO PĒCAPMAKSAS pakalpojumus. Mobilo sakaru sniegšanai ZetCOM izmanto SIA Latvijas Mobilais Telefons tīklu, kas nodrošina kvalitatīvus mobilos sakarus 99% Latvijas teritorijas. 2007. gada 31. maijā notikusi SIA ZetCOM un SIA Latvijas Mobilais Telefons apvienošanās, kuras rezultātā 100% SIA ZetCOM daļu ir pārgājušas SIA Latvijas Mobilais Telefons īpašumā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Atkal «salamājušies» mobilo sakaru operatori Bite un ZetCom

Nozare.lv,22.02.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kārtējo reizi sastrīdējušies mobilo sakaru operatori Bite Latvija un Latvijas Mobilā telefona (LMT) meitas uzņēmums ZetCom, kura zīmols ir Amigo, izriet no abu pušu paziņojumiem medijiem.

Bite Latvija ziņo, ka savu klientu sūdzības par it kā maldinošiem zvaniem no personām, kas uzdevušās par Bites pārstāvjiem, bet faktiski klientiem piedāvājušas līgumus par Amigo pakalpojumiem, nodevusi tālāk Patērētāju tiesību aizsardzības centram (PTAC). Cik noprotams, klientiem zvanīts it kā par jauniem Bites tarifu plāniem, bet pēc tam piedāvātas līgumattiecības ar Amigo.

«Esam iesnieguši klientu sūdzības PTAC šo situāciju izskatīšanai. Esam par godīgu konkurenci un ceram, ka PTAC objektīvi izvērtēs klientu iesniegumus, lai šāda maldinoša rīcība pret klientu interesēm tiktu izbeigta un konkurence telekomunikācija nozarē tiktu veikta atbilstoši ētikas un likumu normām,» pārliecināta ir Bites klientu apkalpošanas vadītāja Oksana Stankeviča.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

LMT piederošais mobilo sakaru nodrošinātājs SIA ZetCOM, kas tirgū pazīstams ar mobilo sakaru sarunu karti Amigo, savā radošajā konceptā izmantojis sajaucami līdzīgus tēlus, kas sākotnēji bija izmantoti Bites komunikācijā, secinājusi Latvijas Reklāmas asociācijas (LRA) Ētikas padome, liecina publiskotais lēmums.

Ētikas padome konstatējusi, ka pārkāpti vairāki Ētikas kodeksa punkti – 6.3. punkts, kas nosaka, ka aizliegts izmantot cita reklāmas profesionāļa radītās reklāmas idejas vai koncepcijas, punkts 7.1.4., kas nosaka reklāma nedrīkst mazināt sabiedrības uzticību reklāmas nozarei un reklāmai kā informācijas avotam, kā arī nedrīkst negatīvi ietekmēt nozares reputāciju, un punkts 7.2.5., kas nosaka, ka reklāma nedrīkst būt sajaucami līdzīga ar citu.

Padome norāda, ka Ētikas kodekss ir saistošs visām personām, kas atzīstamas par reklāmas profesionāļiem un ir pievienojušās kodeksam. Savukārt attiecībā uz reklāmas profesionāļiem, kas kodeksam nav pievienojušies – ir tikai rekomendējošs raksturs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

No trešā neapmaksātā soda Rīgas satiksmes autostāvvietās liks riteņu bloķētājus

Zane Atlāce - Bistere,30.10.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No 2018. gada 1. novembra, sākot ar trešo neapmaksāto pēcapmaksas paziņojumu, Rīgas satiksmes (RS) autostāvvietās tiks izmantota riteņa bloķēšanas iekārta, informē RS pārstāvis Viktors Zaķis.

Riteņu bloķētāji tiks pielietoti tikai tām automašīnām, kurām ir neapmaksāti vismaz divi pēcapmaksas paziņojumi, kas piemēroti pēc 2018. gada 1. novembra, vai gadījumos, ja transportlīdzeklim nav piestiprināta valsts reģistrācijas numura zīme.

Jau saņemot otro pēcapmaksas paziņojumu, vadītājiem uz transporta līdzekļa tiks novietota brīdinājuma informācija, ka ar nākamo pēcapmaksas paziņojumu transporta līdzeklim tiks pielietots riteņu bloķētājs.

Apmaksu par piemērotajiem pēcapmaksas paziņojumiem iespējams veikt autostāvvietu maksas automātā ar bankas norēķinu karti vai personalizēto e-talonu un Rīdzinieka karti, «Rīgas satiksmes» klientu apkalpošanas centros, lietotnē «Riga Card», kā arī bloķēšanas iekārtas pielietošanas gadījumā tos iespējams apmaksāt pie autostāvvietu kontroliera ar bankas norēķinu karti.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mobilo sakaru operators Bite Latvija savas bažas par Amigo reklāmām ir paudis ne tikai Patērētāju Tiesību aizsardzības centram (PTAC), bet arī Latvijas Reklāmas asociācijas ētikas komitejai. «Mēs negrasāmies ieslīgt strīdos ar LMT piederošo uzņēmumu vai uzvesties viņiem līdzīgā manierē,» vērtējot ZetCom plānus doties uz tiesu, DB uzsver Bite Latvija mārketinga vadītāja Kristīne Britāne.

Viņa vienlaikus akcentē, ka Bite atbalsta konkurenci, bet operators ir pret negodīgu konkurenci un maldinošu informāciju klientiem.

«LMT piederošā uzņēmuma Amigo reklāmā tiek maldināts patērētājs, jo reklāmā salīdzinātas nesalīdzināmas lietas. Bite arī 2009. gadā gan privātajiem, gan arī biznesa klientiem piedāvāja mobilo internetu, tālruņus un modemus ar ikmēneša maksām un vairākus tarifu plānus atbilstoši klientu vajadzībām, savukārt Amigo šajā pašā laikā piedāvāja tikai telefonsakarus privātpersonām. Turklāt atspoguļotā informācija nav klientu izdevumi, jo tur ietilpst arī starpsavienojumu maksājumi, ar ko operatori norēķinās savā starpā,» skaidro K. Britāne.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Amigo atmaskos barankas un lenks Tele2, Bites klientus

Sanita Igaune,10.05.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas Mobilā telefona (LMT) meitasuzņēmums ZetCom, kurš plašāk zināms ar sarunu karti Amigo, ir iecerējis divu, trīs gadu laikā trīskāršot Amigo klientu skaitu, šodien raksta Dienas bizness.

Lielu artavu mērķu sasniegšanā ir izvirzījis jaunais Amigo valdes priekšsēdētājs Artūrs Freimanis, kurš sākotnēji uzņēmumā bija sācis strādāt par pārdošanas vadītāju, bet ņemot vērā, ka ilggadējais uzņēmuma vadītājs Egils Trumpe nolēma darba attiecības pārtraukt, A. Freimanim tika piedāvāta valdes priekšsēdētāja vieta.

Šobrīd Amigo ir aptuveni 100 tūkst. klientu, bet A. Freimanis klientu skaitu ir iecerējis palielināt līdz 300 tūkst. Ņemot vērā Tele2 ievērojamo sarunu kartes Zelta Zivtiņa klientu bāzi un Bites sarunu kartes lietotājus - smelties jaunus klientus Amigo būs kur, smaidot saka A. Freimanis. Jau gada sākumā Amigo izcēlās ar skaļu un pretrunīgi vērtētu reklāmas kampaņu, kurā tika salīdzināti Amigo vidējie mēneša ienākumi ar Bites datiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Amigo reklāmas vēstījums vidusmēra patērētājam ir neskaidrs, viegli pārprotams un maldinošs, secinājusi Latvijas Reklāmas Asociācijas (LRA) Ētikas padome, izvērtējot LMT piederošā uzņēmuma ZetCom reklāmas kampaņu, kurā salīdzināti Bites un Amigo ieņēmumi.

Reklāmās, kurās tiek salīdzināts vidējais operatoru ienākums no viena lietotāja mēnesī un mobilo sakaru lietotāju patiesās izmaksas, nav viens un tas pats, secinājusi LRA Ētikas padome.

Amigo reklāmā izmantotā pieeja gan pret patērētāju, gan reklāmu kā informācijas avotu ir bezatbildīga un grauj nozares reputāciju, jo bez rūpīgas iedziļināšanās reklāmas tekstā un teksta vizuālajā atveidojumā, kopsakarībā ar paskaidrojošo zvaigznītes tekstu zem reklāmas materiāliem, patērētājs maldinoši uztver tikai daļu reklāmas.

«Amigo savās reklāmās ir pārkāpis vairākus ētikas kodeksa punktus, kas apliecina šī LMT piederošā uzņēmuma patērētājus maldinošās metodes izmantošanu savās reklāmās. Mēs patiesi ceram, ka Amigo ņems vērā Latvijas Reklāmas profesionāļu Ētikas padomes lēmumu un savā turpmākajā darbā neizvēlēsies negodīgas konkurences metodes, kas maldina patērētājus,» DB norāda Bite Latvija mārketinga vadītāja Kristīne Britāne.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mobilo sakaru operators Bite Latvija saistībā ar Amigo reklāmām vērsusies Patērētāju tiesību aizsardzības centrā, raksta Dienas bizness.

Reklāmas jomā uzmanību šobrīd piesaista telekomunikāciju operatora ZetCOM, kas tirgū pazīstams ar mobilo sakaru sarunu karti Amigo, nesen uzsāktā reklāmas kampaņa, kurā izmantoti zīmēšanas elementi. ZetCOM ir 100% Latvijas Mobilam telefonam (LMT) piederošs uzņēmums.

«Pilnīgi viennozīmīgi, ka lielākā operatora un tirgus līdera LMT priekšapmaksas kartes Amigo jaunā reklāma nepārprotami ir ļoti līdzīga Bites komunikācijai. Mums daudzi cilvēki zvana un jautā, vai Bite ir nopirkusi Amigo? Tas tikai apliecina to, ka cilvēki ir neizpratnē un tiek maldināti. Tieši tādēļ esam vērsušies Patērētāju tiesību aizsardzības centrā – iestādē, kuras kompetencē būs šo gadījumu izvērtēt,» DB viedokli sniedza Bite Latvija sabiedrisko attiecību menedžere Lita Grafa.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Amigo noraida mobilo sakaru operatora Bites Latvija pārmetumus saistībā ar tarifu salīdzināšanu reklāmās, par kuru Bite Latvija jau vērsusies Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC).

Viņš atgādina, ka Amigo uzsācis kampaņu ar mērķi patērētājam parādīt, kādas ir patiesās izmaksas katra operatora klientiem, neietekmējoties no «nulles» tarifu solījumiem.

Amigo novērojis, ka pēdējā gada laikā mobilo sakaru operatori aizvien vairāk liek uzsvaru uz bezmaksas iespējām jeb «nullēm», kas patērētājiem var likt domāt, ka mobilo sakaru pakalpojumi ir gandrīz vai pavisam par velti. Tomēr pārsvarā «nulles» tarifi tiek piedāvāti sarunām savā tīklā. Tādēļ tarifs uz citu operatoru tīkliem un piedāvājums kopumā ir būtiskāks nekā reklāmās solītā «nulle».

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Gada laikā mobilo sakaru pakalpojumu sniedzēja Amigo klienti telefonsarunās ar tuviniekiem Lielbritānijā pavada 21 361 stundu jeb 890 dienas, jeb 2,4 gadus, aģentūru LETA informēja Amigo sabiedrisko attiecību konsultante Liene Krīvena.

Kopš Lielbritānija atvērta darba tirgum un desmitiem tūkstošu Latvijas iedzīvotāju devušies labākas dzīves meklējumos uz britu salām, mobilais tālrunis pārliecinoši kļuvis par vienu no galvenajiem veidiem, kā palicēji Latvijā sazinās ar aizbraukušajiem, norādīja Krīvena.

«Neraugoties uz dažādu interneta saziņas veidu pieejamību, viens no uzticamākajiem līdzekļiem joprojām ir telefons. Visaktīvākā sazvanīšanās vērojama gada otrajā pusē un īpaši nogalē, tuvojoties gadu mijas svētkiem. Tumšajos vakaros ilgas pēc tuviniekiem kļūst spēcīgākas, un arī ārzemēs dzīvojošie biežāk gaida zvanu no mājām, jo piezvanīt no šejienes ir lētāk,» skaidro Amigo vadītājs Artūrs Freimanis.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Rīgas satiksmes mājaslapā var redzēt informāciju par neapmaksātajām autostāvvietām

Dienas Bizness,01.08.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No šī gada 1. augusta autostāvvietu pēcapmaksas paziņojumus var apskatīt, reģistrējoties Rīgas satiksmes mājaslapas sadaļā «Mani pēcapmaksas paziņojumi», informē Rīgas satiksmes preses sekretārs Viktors Zaķis.

Lai reģistrētos un saņemtu informāciju par piemērotajiem pēcapmaksas paziņojumiem, fiziskām personām nepieciešams ievadīt informāciju par transportlīdzekli un pievienot reģistrācijas apliecības kopijas abas puses. Pēc ievadītās informācijas pārbaudes lietotājam tiks piešķirta pieeja portāla lietošanai.

Savukārt juridiskām personām ir jānoslēdz līgums, vairāk informācijas iespējams uzzināt, zvanot pa tālruni 8585. Sadaļā nākotnē būs iespējams ne tikai apskatīt autostāvvietu pēcapmaksas paziņojumus, bet arī tos apmaksāt.

Jau ziņots ka mainīts Rīgas satiksmes autostāvvietu pēcapmaksas paziņojumu izskats, lai paātrinātu un atvieglotu datu apstrādi, kā arī radītu vienotu sistēmu, kurā nekavējoties iespējams apskatīt savus autostāvvietu pēcapmaksas paziņojumus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

PTAC sāk vētīt Bites un Amigo strīdu

Sanita Igaune,14.01.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) ir uzsācis lietas izpēti pēc mobilo sakaru operatora Bite Latvija iesnieguma, kurā lūgts izvērtēt ZetCom priekšapmaksas kartes Amigo reklāmas radio, video stendos un interneta vietnēs, DB sacīja PTAC pārstāve Ilze Žunde.

Vēl ir pāragri teikt, vai Amigo reklāmās ir pārkāpumi, norādīja I.Žunde, vēršot uzmanību, ka PTAC šobrīd nav uzdevis Amigo pārtraukt reklāmas, kurās ar Bite Latviju ir salīdzināti operatora ieņēmumi no viena lietotāja mēnesī.

Jau ziņots, ka Bite Latvija lūdzis PTAC izvērtēt ZetCom priekšapmaksas kartes Amigo reklāmas. PTAC iesniegumā Bite Latvija norāda, ka ZetCom šogad 10.janvārī sācis komercpraksi, kas pārkāpj Reklāmas likuma un Negodīgas komercprakses aizlieguma likuma normas. Uzņēmums informē, ka reklāmās ZetCom salīdzina 2009.gada pēdējā ceturkšņa datus, kas ir nekorekti izrēķināti, ir novecojuši un neatbilst pašreizējai tirgus situācijai, turklāt izplatītajā salīdzinājumā minētie dati tiek piemēroti pēdējam ZetCom piedāvājumam, kas tādējādi maldina vidusmēra patērētāju un ir atzīstami par maldinošu komercpraksi.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mobilo sakaru operators Bite Latvija vērsies Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC), lūdzot izvērtēt ZetCom priekšapmaksas kartes Amigo reklāmas radio, video stendos un interneta vietnēs.

Aģentūras BNS rīcībā esošajā PTAC iesniegumā Bite Latvija norāda, ka ZetCom šogad 10.janvārī sācis komercpraksi, kas pārkāpj Reklāmas likuma un Negodīgas komercprakses aizlieguma likuma normas. Uzņēmums informē, ka reklāmās ZetCom salīdzina 2009.gada pēdējā ceturkšņa datus, kas ir nekorekti izrēķināti, ir novecojuši un neatbilst pašreizējai tirgus situācijai, turklāt izplatītajā salīdzinājumā minētie dati tiek piemēroti pēdējam ZetCom piedāvājumam, kas tādējādi maldina vidusmēra patērētāju un ir atzīstami par maldinošu komercpraksi.

Iesniegumā minēts, ka ZetCom pārkāpj Reklāmas likuma normas, proti, salīdzinātas lietas, kas objektīvu apsvērumu dēļ nevar būt salīdzināmas. Bite Latvija un ZetCom pēcapmaksas un priekšapmaksas balss un mobilo datu pārraides pakalpojumu apmērs ir atšķirīgs pēc to sniegšanas veidiem un apmēriem, proti, ZetCom pakalpojumos nav mobilais internets, 2009.gadā nav bijuši pēcapmaksas pakalpojumi, turklāt Bite Latvija pakalpojumiem nav un nav bijusi piemērota savienojumu maksa. Bite Latvija pakalpojumu klāsts aptver fiziskās un juridiskās personas, līdz ar ko vairāku tarifu plānu segmentu salīdzinājums ar ZetCom vienīgo tarifu plānu, pēc operatora paustā, nav korekts.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mobilie sakari

Tele2 klientiem piešķirs kompensācijas vairāk nekā 600 000 eiro apmērā

Monta Glumane,07.08.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mobilo sakaru operators «Tele2» par 3.-4. augustā traucētajiem mobilajiem sakariem viesabonēšanā klientiem izmaksās kompensācijas vairāk nekā 600 000 eiro apmērā. Kompensācijas tiks piešķirtas ne vien tiem klientiem, kuri šajā laika periodā atradās ārzemēs, bet gan visiem «Tele2» klientiem.

Ikvienam pēcapmaksas klientam, kurš 3.-4. augustā atradās ārpus Latvijas un nevarēja izmantot mobilos pakalpojumus, netiks ieturēta abonēšanas maksa par augustu, savukārt priekšapmaksas klientiem kartes bilance tiks papildināta par desmit eiro.

Gan pēcapmaksas, gan priekšapmaksas klientiem tiks atlīdzināti visi izdevumi, kas saistīti ar viesabonēšanas izmaksām periodā no 1. līdz 5. augustam ieskaitot.

Papildus jau minētajai kompensācijai, pēcapmaksas klientiem, kuri atradās ārzemēs, tiks piešķirti 100 gigabaiti mobilo datu, kurus varēs izmantot līdz 2018. gada 30. septembrim.

Visiem pārējiem pēcapmaksas klientiem «Tele2» dāvina 20 gigabaiti mobilo datu, kas būs derīgi līdz 2018. gada augusta beigām.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Piektdienas intervija ar Amigo zīmola turētāja ZetCOM valdes priekšsēdētāju Artūru Freimani

Lelde Petrāne,20.06.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Biznesa portāls Db.lv piedāvā piektdienas mini interviju sēriju. Katru nedēļu kāds no uzņēmējdarbības vides pārstāvjiem sniedz atbildes uz jautājumiem - gan nopietniem, gan arī personīgākiem.

Uz jautājumiem šonedēļ atbild SIA ZetCOM valdes priekšsēdētājs Artūrs Freimanis. Uzņēmums nodrošina mobilos sakarus ar Amigo zīmolu.

-Kāpēc Jūs strādājat šajā uzņēmumā/nozarē?

Maini saista nozares vēriens un tas, cik ļoti lielu lomu, pat ja paši to bieži vien nepamanām, telekomunikācijas ieņem katra cilvēka dzīvē. Tā ir lieliska sajūta -apzināties, ka vari palīdzēt cilvēkiem sazināties un tādējādi veicināt gan savstarpējās attiecības, gan uzlabot sapratni.

Otra būtiska lieta ir nozares dinamika un konkurence. Komforts kavē attīstību, tādēļ es uz konkurenci raugos kā uz nepieciešamo diskomforta devu, lai notiktu pārmaiņas galvā un uzvedībā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Telekomunikāciju uzņēmums ZetCom ir uzdevis juristiem uzsākt darbu pie prasības celšanas tiesā pret mobilo sakaru operatoru Bite Latvija, pieprasot atsaukt apmelojošo informāciju. Bite Latvija savos paziņojumos medijos pēc ZetCom ieskatiem ir nepamatoti un melīgi norādījusi, ka Amigo reklāmās izmantotie dati it kā esot «nekorekti izrēķināti».

Amigo pagājušajā nedēļā uzsāka reklāmas kampaņu, kurās ar Bite Latviju ir salīdzināti operatora ieņēmumi no viena lietotāja mēnesī. Pēc reklāmas kampaņas uzsākšanas Bite Latvija vērsās Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) ar lūgumu izvērtēt ZetCom priekšapmaksas kartes Amigo reklāmas.

PTAC iesniegumā Bite Latvija norāda, ka ZetCom šogad 10.janvārī sācis komercpraksi, kas pārkāpj Reklāmas likuma un Negodīgas komercprakses aizlieguma likuma normas. Uzņēmums informē, ka reklāmās ZetCom salīdzina 2009.gada pēdējā ceturkšņa datus, kas ir nekorekti izrēķināti, ir novecojuši un neatbilst pašreizējai tirgus situācijai, turklāt izplatītajā salīdzinājumā minētie dati tiek piemēroti pēdējam ZetCom piedāvājumam, kas tādējādi pēc uzņēmuma domām maldina vidusmēra patērētāju un ir atzīstami par maldinošu komercpraksi.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Neskatoties uz ekonomikas lejupslīdi valstī, mobilo telekomunikāciju patēriņš turpina pieaugt, taču lietotāji kļuvuši prātīgāki un arvien aktīvāk izmanto uzņēmumu sniegtos īpašos piedāvājumus.

Šādā veidā iespējams ietaupīt vismaz 45% no saviem telekomunikāciju izdevumiem, analizējot Amigo lietotāju patēriņu, secinājis mobilo telekomunikāciju pakalpojumu sniedzējs ZetCOM.

«Prognozēju, ka varētu pieaugt priekšapmaksas mobilo telekomunikāciju lietotāju skaits, jo pieaug arī cilvēku vēlme kontrolēt savus izdevumus,» uzskata ZetCOM valdes priekšsēdētājs Egils Trumpe.

ZetCOM piedāvā mobilo sakaru priekšapmaksas karti Amigo un Amigo pēcapmaksas pakalpojumus. 2007. gadā ZetCOM apvienojās ar Latvijas Mobilo telefonu (LMT), kuras rezultātā 100% ZetCOM daļu ir pārgājušas LMT īpašumā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šā brīža Amigo reklāmas, kurās ar Bite Latviju ir salīdzināti operatora ieņēmumi no viena lietotāja mēnesī, un līdzīgie gadījumi nozarē var kaitēt sabiedrības interesēm, ir pārliecināts Tele2 mārketinga un tirdzniecības direktors Jānis Spoģis.

«Tie var pazemināt Latvijas Mobilā telefona (LMT) reputāciju, kas savukārt negatīvi ietekmētu uzņēmuma pārdošanas cenu gadījumā, ja valsts izlemtu nodot savas kapitāldaļas privatizācijai. Mēs paši strādājam dinamiski un neesam ideāli, taču uzskatām, ka šādas, laba biznesa praksei neatbilstošas reklāmas stāv pāri konkurences cīņām un samazina sabiedrības uzticēšanos telekomunikācijas nozarei kopumā,» DB stāsta J. Spoģis.

Pēc Tele2 novērojumiem, LMT pilnībā piederošais un darbībā cieši integrētais virtuālais operators ZetCom turpina LMT pērn iesākto reklāmas praksi izcelties uz citu tirgus dalībnieku noniecināšanas rēķina, izmantojot patērētāja nezināšanu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Amigo aptaujā noskaidrojis iemeslus, kas traucē piezvanīt

Sanita Igaune, Db,27.11.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mobilo sakaru priekšapmaksas kartes Amigo sniedzējs SIA ZetCOM aptaujā ir noskaidrojis, ka vairāk kā 94% respondentu ir saskārušies ar situāciju, kad nepieciešams piezvanīt, bet dažādu iemeslu dēļ to nav iespējams izdarīt.

Turklāt lielākā puse aptaujāto šādu situāciju piedzīvojuši vairakkārt, Db pavēstīja SIA ZetCOM Mārketinga un sabiedrisko attiecību menedžere Elīna Timermane.

Aptaujā biežāk minētais iemesls, kādēļ nav bijis iespējams veikt zvanu, ir saistīts ar maksu par pakalpojumu – proti 75% aptaujāto Amigo ir norādījuši, ka tiem nav bijusi iespēja piezvanīt, jo tiem ir beidzies sarunu avanss vai nenomaksātu rēķinu dēļ atslēgta zvanīšanas iespēja.

«Aptaujas dati atspoguļo šā brīža vispārējo situāciju, kad ekonomiskā spiediena rezultātā, sabiedrība no telekomunikāciju pakalpojumu sniedzējiem sagaida zemus tarifus un tiem papildus dažādas atlaides un bonusus. Jāatzīst, ka šajā jomā straujas izmaiņas nav gaidāmas, jo jau tā, salīdzinot ar citām valstīm, Latvijā it īpaši priekšapmaksas segmentā ir vieni no zemākajiem tarifiem un izdevīgākajiem nosacījumiem Eiropā,» aptaujas rezultātus komentē SIA ZetCOM valdes priekšsēdētājs Egils Trumpe.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No malas raugoties uz mobilo sakaru operatoru konkurenci Latvijā – ir trīs puikas smilšu kastē un vienam ir mazais brālītis. Kā jau smilšu kastē, reizēm gadās, ka kāds pieļauj kļūdu, kāds kādam ir atņēmis lāpstiņu vai lampiņu, vērtējot mobilo sakaru radošumu reklāmās, 8. Latvijas Reklāmas asociācijas Gada konferencē salīdzinājumu minēja Tele2 komercdirektors Jānis Spoģis.

Trīs puikas uzrauga tante –Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) un Latvijas Reklāmas asociācijas Ētikas padome, turpināja J. Spoģis. Tomēr viņš ir novērojis, ka šo abu institūciju pieņemtie lēmumi ir atšķirīgi, ja viena strostē vienu puisīti, tikmēr otra – pilnīgi citu. Tāpēc Tele2 lielāku uzticību pauž Latvijas Reklāmas asociācijas Ētikas padomei.

Bite Latvija mārketinga vadītāja Kristīne Britāne iebilda, ka viņai smiekli par mobilo sakaru reklāmu radošumu nenāk un Latvijā vairāk būtu jārunā par ētiku un robežām. Viņa atgādināja, ka pirms laiciņa teju 75 tūkst. Bites klienti ir saņēmuši konkurenta reklāmas īsziņas, tāpat ir gadījumi, kad klienti tiek maldināti, jo domājot, ka runā ar Bites pārstāvji, beigās līgumu tiek piedāvāts slēgt ar Amigo.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgas domes priekšsēdētājs Jānis Birks sola tikties ar Sēžam zaļi! rīkotājiem, lai pārspriestu iespēju atcelt aizliegumu uzturēties zālienā Rīgas centra parkos.

„Uzskatam, ka mēs, akcijas Sēžam zaļi! rīkotāji, kā arī Rīgas iedzīvotāji un viesi šīs nedēļas laikā parādījām, ka esam pelnījuši atpūsties zālienā arī pilsētas centrā,” Db.lv uzsver Madara Šmite, Rīgas skolēnu domes prezidente.

Zaļās kultūras nedēļas kopsavilkumā secināts, ka lielākā daļa zālē sēdētāju ir gados jauni cilvēki (skolēni, studenti), taču zālienā labprāt uzturējās arī ģimenes ar maziem bērniem, tuvākajā apkārtnē strādājošie un gados vecāki cilvēki. Līdz ar to apliecinājās, ka maldīgs ir priekšstats, ka gados vecāki cilvēki neatbalsta sēdēšanu zālienā Rīgas centrā. Akcijas organizatori aptaujājuši 321 cilvēkus. Vairums no aptaujātajiem pilsētniekiem - 96% izteikuši vēlēšanos sēdēt zālienā Rīgas centrā, noraidošu atbildi devuši tikai 4%.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Salīdzinot mobilo sakaru operatoru vidējos ieņēmumus no viena lietotāja mēnesī, pērn vislielākais rādītājs 10,4 Ls apmērā (ARPU) bija Latvijas Mobilam telefonam (LMT), Bitei – 8,9 Ls, bet Tele2 – 7,5 Ls.

Tā ir aprēķinājis Tele2 finanšu direktors Arnis Priedītis, izmantojot attiecīgos rādītājus, kas šobrīd tiek izmantoti plaši apspriestajās LMT piederošā uzņēmuma ZetCom reklāmas kampaņās, kurā salīdzināti Bites un Amigo ieņēmumi.

2009.gadā attiecīgais rādītājs LMT bija 11,7 Ls apmērā, Bitei – 11,4 Ls, bet Tele2 – 8,3 Ls. Savukārt 2008.gadā attiecīgi: 15,2 Ls, 12,4 Ls un 9,5 Ls.

Bites rādītājam par 2010.gadu ir izmantoti pēdējie trīs ceturkšņu publicētie dati, atzīmē Tele2.

DB jau rakstīja, ka Amigo janvāra sākumā uzsāka reklāmas kampaņu, kurās ar Bite Latviju ir salīdzināti operatora ieņēmumi no viena lietotāja mēnesī. Pēc reklāmas kampaņas uzsākšanas Bite Latvija vērsās Patērētāju Tiesību aizsardzības centrā un Latvijas Reklāmas asociācijas (LRA) Ētikas komitejā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rokgrupa Linkin Park 11. jūnijā sniegs koncertu Arēnā Rīga, informēja koncertaģentūra FBI.

Linkin Park Latvijā ieradīsies sava jaunākā albuma Minutes to Midnight popularizēšanas ietvaros.

Stāvbiļešu cena būs 25 Ls. Sēdvietas maksās 25 Ls, 30 Ls un 35 Ls, bet skatuvei vistuvākās vietas maksās 55 Ls.

No trešdienas, 23. aprīļa, plkst. 10.00 tiks uzsākta koncerta biļešu iepriekšpārdošana Amigo kartes lietotājiem (vairāk: www.amigo.lv) un FBI koncertu kluba biedriem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Var sēdēt zaļi

Atis Rozentāls, Db,02.06.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No 2. līdz 6.jūnijam akcijas Sēžam zaļi! organizatori Amigo un Rīgas skolēnu dome rīko Zaļās kultūras nedēļu, kuras ietvaros aicina Rīgas iedzīvotājus un viesus uz kulturālu atpūtu zālienā.

Akcijas organizatori iepriekš vienojās ar Rīgas Domes priekšsēdētāju Jāni Birku, ka, sākot ar 2. jūniju, eksperimentālā kārtā vienu mēnesi būs atļauts uzturēties zālienā Rīgas centrā starp Brīvības pieminekli un Kr. Barona ielu, pretī Latvijas Universitātes galvenajai ēkai Raiņa bulvārī. No 2. līdz 6. jūnijam Amigo un Rīgas skolēnu dome rīko Zaļās kultūras nedēļu, kuras laikā katru darba dienu no plkst. 15:00 – 19:00 jauniešu kārtības patruļas veiks novērojumus par cilvēku uzvedību, atpūšoties zālienā, kā arī aptaujās iedzīvotājus, noskaidrojot populārākās un interesantākās iespējas atpūtai zālienā. Katru dienu atpūtas cienītājiem tiks popularizēts kāda no iespējamām nodarbēm, ko veikt zālienā – spēlēt galda spēles, adīt un pērļot, minēt krustvārdu mīklas, nodarboties ar jogu un meditāciju.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Pētījums: visuzticīgākie klienti sarunu kartei Amigo

,02.12.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lielāka daļa jeb 85% mobilo sarunu kartes Amigo (LMT) klientu arī turpmāk plāno lietot Amigo pakalpojumus. Tam seko LMT pieslēguma lietotāji - 82% un Tele2 sarunu kartes Zelta Zivtiņas klienti - 77%, liecina TNS Latvija veiktais pētījums.

Zemāks rādītājs ir Tele2 pēcapmaksas pakalpojumiem: 65% operatora klientu norādījuši, ka arī turpmāk izmantos Tele2 pakalpojumus. Savukārt Bite Latvija attiecīgais rādītājs ir 64%.

Pētījums parāda, ka nozarē vidēji savam pieslēguma veidam piesaistīti ir 82% lietotāju.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Aptauja: par mobilajiem sakariem visbiežāk mēnesī maksājam 5–10 Ls

Sanita Igaune,31.03.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lielākā daļa jeb 36% ekonomiski aktīvo iedzīvotāju par mobilo sakaru pakalpojumiem mēnesī maksā 5–10 Ls. Nākamā lielākā grupa vidēji mēnesī maksā 10–20 Ls, liecina ZetCOM, kas strādā ar mobilo sakaru zīmolu Amigo, veiktā ekonomiski aktīvo cilvēku aptauja.

Amigo noskaidrojis, ka 75,3% mobilo sakaru lietotāju lieto pēcapmaksas pakalpojumus, kamēr 34,5% cilvēku ikdienā izmanto priekšapmaksas sarunu karti.

Tas nozīmē, ka katrs desmitais ekonomiski aktīvais iedzīvotājs lieto gan patstāvīgu pieslēgumu, gan priekšapmaksas karti.

Aptaujas dati liecina, ka aktīvāk priekšapmaksas pakalpojumus izmanto vīrieši. Pie tam priekšapmaksas kartes ir pieprasītākas tieši vecuma grupā līdz 30 gadiem.

Komentāri

Pievienot komentāru