Mobilo sakaru priekšapmaksas kartes Amigo sniedzējs SIA ZetCOM aptaujā ir noskaidrojis, ka vairāk kā 94% respondentu ir saskārušies ar situāciju, kad nepieciešams piezvanīt, bet dažādu iemeslu dēļ to nav iespējams izdarīt.
Turklāt lielākā puse aptaujāto šādu situāciju piedzīvojuši vairakkārt, Db pavēstīja SIA ZetCOM Mārketinga un sabiedrisko attiecību menedžere Elīna Timermane.
Aptaujā biežāk minētais iemesls, kādēļ nav bijis iespējams veikt zvanu, ir saistīts ar maksu par pakalpojumu – proti 75% aptaujāto Amigo ir norādījuši, ka tiem nav bijusi iespēja piezvanīt, jo tiem ir beidzies sarunu avanss vai nenomaksātu rēķinu dēļ atslēgta zvanīšanas iespēja.
«Aptaujas dati atspoguļo šā brīža vispārējo situāciju, kad ekonomiskā spiediena rezultātā, sabiedrība no telekomunikāciju pakalpojumu sniedzējiem sagaida zemus tarifus un tiem papildus dažādas atlaides un bonusus. Jāatzīst, ka šajā jomā straujas izmaiņas nav gaidāmas, jo jau tā, salīdzinot ar citām valstīm, Latvijā it īpaši priekšapmaksas segmentā ir vieni no zemākajiem tarifiem un izdevīgākajiem nosacījumiem Eiropā,» aptaujas rezultātus komentē SIA ZetCOM valdes priekšsēdētājs Egils Trumpe.
Otrs biežāk minētais iemesls ir ar telefona aparātu saistītās problēmas: beigusies telefona baterija - 14%, nozagts vai nozaudēts telefons - 2%, nav telefona - 2%.
Savukārt 9% aptaujāto nav varējuši veikt nepieciešamo zvanu zonas pārklājuma vai tīkla traucējuma dēļ.
«Iepriecina salīdzinoši zemais procents, kas liedzis veikt zvanus tīkla pārklājuma vai bojājumu dēļ. Tas liecina, ka pēdējo gadu laikā ir veikti būtiski tehnoloģiski tīkla darbības un pārklājuma uzlabojumi. Taču nākotnē šim procentam būtu jābūt vēl zemākam,» norāda E.Trumpe.
Amigo interneta aptauja veikta no 06.11.2008.-12.11.2008. un tajā piedalījās 1148 respondentu.