2006.gada laikā SIA ZetCOM apgrozījums sasniedzis 7,9 miljonus latu. Salīdzinot ar 2005.gadu, uzņēmuma apgrozījums ir pieaudzis par 11 % jeb 805 tūkstošiem latu, Db.lv informēja SIA ZetCOM sabiedrisko attiecību konsultante Elīna Timermane.
SIA ZetCOM peļņa 2006. gadā bija 1,1 miljons LVL.
Saskaņā ar ACNielsen veiktajiem mazumtirdzniecības pētījumiem 2006.gadā Amigo tirgus daļa pēc pārdoto produktu apjoma sastādīja 13%, kas ir stabila trešā vieta aiz priekšapmaksas karšu tirgus līderiem Okartes un Zelta Zivtiņas. Pārējās sarunu kartes (Hallo!, Urā!, Izzi un Toxic), kas tirgū parādījās 2005.gada nogalē un 2006.gada sākumā, līdz šim nav spējušas sasniegt pat 1% tirgus daļu.
"Kaut arī neesam līderi pārdošanas apjomu ziņā, ir dažas lietas, ko esam uzsākuši pirmie, piem., elektroniskās avansa papildināšanas kartes, bezmaksas pieeja wap.draugiem.lv. Šim gadam mums ir padomā vēl dažas idejas," piebilst. E. Trumpe.