Citas ziņas

Amigo PUNKTI arī reģionos!

,18.09.2007

Jaunākais izdevums

Šonedēļ Amigo savu klientu ērtībām atver 6 jaunus Amigo klientu apkalpošanas centrus - Amigo PUNKTI. Turpmāk Amigo lietotāji pilna servisa apkalpošanu varēs saņemt Rīgā Tirdzniecības centros Origo un Barona Centrs, kā arī Daugavpilī, Liepājā, Tukumā un Bauskā DT Mobile tīklu veikalos (Dual, Trodeks, Trodeks IT).

Egils Trumpe, SIA ZetCOM valdes priekšsēdētājs: "Mēs vienmēr esam ieklausījušies klientu vēlmēs, tāpēc esam gandarīti par iespēju sadarbībā ar DT Mobile pārstāvjiem atvērt Amigo PUNKTUS reģionos. Jo pateicoties Amigo sakaru augstajai kvalitātei, liela daļa Amigo kartes lietotāju atrodas ārpus Rīgas. Līdz ar Amigo PUNKTU atvēršanu mēs veiksmīgi turpinām realizēt Amigo sākotnējos mērķus - iegūt arvien pārliecinošākas tirgus pozīcijas un popularizēt Amigo kā lietotājiem draudzīgu un izdevīgu priekšapmaksas sarunu karti."

Jaunajos un vizuāli atraktīvajos Amigo PUNKTOS klientiem ir nodrošināta iespēja saņemt pilna servisa pakalpojumus vienuviet sākot no telefona un starta komplekta iegādes, ērtas un izdevīgas avansa papildināšanas, līdz pat tādiem pakalpojumiem kā SIM karšu nomaiņa, konsultāciju saņemšanu par Amigo pakalpojumu lietošanu un draudzīgā numura izvēle (iespēja izvēlēties īpašu tālruņa numuru). Draudzīgā numura izvēle ir priekšapmaksas sarunu kartēm unikāls, tikai Amigo lietotājiem pieejams pakalpojums, kas klientu vidū guvis lielu popularitāti.

Par godu jauno Amigo PUNKTU atklāšanai, ZetCOM ir sarūpējis vairākus īpašos piedāvājumus. Amigo kartes lietotājiem veicot avansa papildināšanu Amigo PUNKTOS ar papildināšanas karti Amigo Respect, sarunu avansam tiek piešķirts papildu 15 % bonuss. Savukārt Amigo jaunajiem klientiem, kas līdz 30. septembrim iegādāsies starta komplektu kādā no Dual, Trodeks vai Trodeks IT veikaliem, līdz pat gada beigām sarunu avansam tiks piešķirts papildu 20 % bonuss bezmaksas sarunām.

SIA ZetCOM dibināts 2002. gada februārī, uzņēmums ir pirmais virtuālais operators (mobilo telekomunikāciju pakalpojumu sniedzējs) Latvijā. SIA ZetCOM piedāvā mobilo sakaru priekšapmaksas kartes Amigo un Hallo!, un mobilo sakaru sniegšanai izmanto SIA Latvijas Mobilais Telefons tīklu, kas nodrošina kvalitatīvus mobilos sakarus 99% Latvijas teritorijas. 2007. gada 31. maijā notikusi SIA ZetCOM un SIA Latvijas Mobilais Telefons apvienošanās, kuras rezultātā 100% SIA ZetCOM daļu ir pārgājušas SIA Latvijas Mobilais Telefons īpašumā.

Papildus informācijai:

Egils Trumpe

SIA ZetCOM valdes priekšsēdētājs

Tālr.: 6 7860006

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Atkal «salamājušies» mobilo sakaru operatori Bite un ZetCom

Nozare.lv,22.02.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kārtējo reizi sastrīdējušies mobilo sakaru operatori Bite Latvija un Latvijas Mobilā telefona (LMT) meitas uzņēmums ZetCom, kura zīmols ir Amigo, izriet no abu pušu paziņojumiem medijiem.

Bite Latvija ziņo, ka savu klientu sūdzības par it kā maldinošiem zvaniem no personām, kas uzdevušās par Bites pārstāvjiem, bet faktiski klientiem piedāvājušas līgumus par Amigo pakalpojumiem, nodevusi tālāk Patērētāju tiesību aizsardzības centram (PTAC). Cik noprotams, klientiem zvanīts it kā par jauniem Bites tarifu plāniem, bet pēc tam piedāvātas līgumattiecības ar Amigo.

«Esam iesnieguši klientu sūdzības PTAC šo situāciju izskatīšanai. Esam par godīgu konkurenci un ceram, ka PTAC objektīvi izvērtēs klientu iesniegumus, lai šāda maldinoša rīcība pret klientu interesēm tiktu izbeigta un konkurence telekomunikācija nozarē tiktu veikta atbilstoši ētikas un likumu normām,» pārliecināta ir Bites klientu apkalpošanas vadītāja Oksana Stankeviča.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Amigo sāk piedāvāt pēcapmaksas pakalpojumu

,17.06.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Amigo pēcapmaksas lietotājiem pieejami izdevīgi tarifi LMT tīklā, neierobežotas sarunas bez abonēšanas un savienojuma maksas, Atlaižu programma un iespēja iegādāties Amigo Mazcenas telefonus, Db.lv informē Kristīne Hermane, SIA ZetCOM Mārketinga menedžere.

„Visus 6 Amigo pastāvēšanas gadus, mūsu galvenā mērķa auditorija ir bijusi jaunieši. Esam patiešām priecīgi, ka gadu gaitā Amigo izveidojies par spēcīgu brendu, un aptaujas liecina, ka vairāk nekā 80% mūsu kartes lietotāju redz sevi kā Amigo lietotājus arī turpmāk un, domājot par pāreju uz pēcapmaksu, izvēlas tieši Amigo piedāvājumu”, atzīst SIA ZetCOM valdes priekšsēdētājs Egils Trumpe, „tādēļ loģisks solis sadarbības turpināšanai ir pēcapmaksas pakalpojuma ieviešana, lai radītu atbilstošu piedāvājumu tiem lietotājiem, kas nobrieduši pārejai uz pēcapmaksas pieslēgumu”.

Par Amigo pēcapmaksas lietotāju var kļūt ikviens, bet jo īpaši izdevīgs šis piedāvājums ir Amigo ilggadējiem lietotājiem. Ikviens, kas Amigo priekšapmaksas sarunu karti lietojis vismaz gadu, pārejot uz pastāvīgo pieslēgumu, saņem atlaides sarunām, īsziņām un datu pārraidei. Atlaižu apjoms, atkarībā no priekšapmaksas kartes lietošanas ilguma, ir no 5% līdz 30%.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

LMT piederošais mobilo sakaru nodrošinātājs SIA ZetCOM, kas tirgū pazīstams ar mobilo sakaru sarunu karti Amigo, savā radošajā konceptā izmantojis sajaucami līdzīgus tēlus, kas sākotnēji bija izmantoti Bites komunikācijā, secinājusi Latvijas Reklāmas asociācijas (LRA) Ētikas padome, liecina publiskotais lēmums.

Ētikas padome konstatējusi, ka pārkāpti vairāki Ētikas kodeksa punkti – 6.3. punkts, kas nosaka, ka aizliegts izmantot cita reklāmas profesionāļa radītās reklāmas idejas vai koncepcijas, punkts 7.1.4., kas nosaka reklāma nedrīkst mazināt sabiedrības uzticību reklāmas nozarei un reklāmai kā informācijas avotam, kā arī nedrīkst negatīvi ietekmēt nozares reputāciju, un punkts 7.2.5., kas nosaka, ka reklāma nedrīkst būt sajaucami līdzīga ar citu.

Padome norāda, ka Ētikas kodekss ir saistošs visām personām, kas atzīstamas par reklāmas profesionāļiem un ir pievienojušās kodeksam. Savukārt attiecībā uz reklāmas profesionāļiem, kas kodeksam nav pievienojušies – ir tikai rekomendējošs raksturs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mobilo sakaru operators Bite Latvija savas bažas par Amigo reklāmām ir paudis ne tikai Patērētāju Tiesību aizsardzības centram (PTAC), bet arī Latvijas Reklāmas asociācijas ētikas komitejai. «Mēs negrasāmies ieslīgt strīdos ar LMT piederošo uzņēmumu vai uzvesties viņiem līdzīgā manierē,» vērtējot ZetCom plānus doties uz tiesu, DB uzsver Bite Latvija mārketinga vadītāja Kristīne Britāne.

Viņa vienlaikus akcentē, ka Bite atbalsta konkurenci, bet operators ir pret negodīgu konkurenci un maldinošu informāciju klientiem.

«LMT piederošā uzņēmuma Amigo reklāmā tiek maldināts patērētājs, jo reklāmā salīdzinātas nesalīdzināmas lietas. Bite arī 2009. gadā gan privātajiem, gan arī biznesa klientiem piedāvāja mobilo internetu, tālruņus un modemus ar ikmēneša maksām un vairākus tarifu plānus atbilstoši klientu vajadzībām, savukārt Amigo šajā pašā laikā piedāvāja tikai telefonsakarus privātpersonām. Turklāt atspoguļotā informācija nav klientu izdevumi, jo tur ietilpst arī starpsavienojumu maksājumi, ar ko operatori norēķinās savā starpā,» skaidro K. Britāne.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Amigo atmaskos barankas un lenks Tele2, Bites klientus

Sanita Igaune,10.05.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas Mobilā telefona (LMT) meitasuzņēmums ZetCom, kurš plašāk zināms ar sarunu karti Amigo, ir iecerējis divu, trīs gadu laikā trīskāršot Amigo klientu skaitu, šodien raksta Dienas bizness.

Lielu artavu mērķu sasniegšanā ir izvirzījis jaunais Amigo valdes priekšsēdētājs Artūrs Freimanis, kurš sākotnēji uzņēmumā bija sācis strādāt par pārdošanas vadītāju, bet ņemot vērā, ka ilggadējais uzņēmuma vadītājs Egils Trumpe nolēma darba attiecības pārtraukt, A. Freimanim tika piedāvāta valdes priekšsēdētāja vieta.

Šobrīd Amigo ir aptuveni 100 tūkst. klientu, bet A. Freimanis klientu skaitu ir iecerējis palielināt līdz 300 tūkst. Ņemot vērā Tele2 ievērojamo sarunu kartes Zelta Zivtiņa klientu bāzi un Bites sarunu kartes lietotājus - smelties jaunus klientus Amigo būs kur, smaidot saka A. Freimanis. Jau gada sākumā Amigo izcēlās ar skaļu un pretrunīgi vērtētu reklāmas kampaņu, kurā tika salīdzināti Amigo vidējie mēneša ienākumi ar Bites datiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mobilo sakaru operators Bite Latvija saistībā ar Amigo reklāmām vērsusies Patērētāju tiesību aizsardzības centrā, raksta Dienas bizness.

Reklāmas jomā uzmanību šobrīd piesaista telekomunikāciju operatora ZetCOM, kas tirgū pazīstams ar mobilo sakaru sarunu karti Amigo, nesen uzsāktā reklāmas kampaņa, kurā izmantoti zīmēšanas elementi. ZetCOM ir 100% Latvijas Mobilam telefonam (LMT) piederošs uzņēmums.

«Pilnīgi viennozīmīgi, ka lielākā operatora un tirgus līdera LMT priekšapmaksas kartes Amigo jaunā reklāma nepārprotami ir ļoti līdzīga Bites komunikācijai. Mums daudzi cilvēki zvana un jautā, vai Bite ir nopirkusi Amigo? Tas tikai apliecina to, ka cilvēki ir neizpratnē un tiek maldināti. Tieši tādēļ esam vērsušies Patērētāju tiesību aizsardzības centrā – iestādē, kuras kompetencē būs šo gadījumu izvērtēt,» DB viedokli sniedza Bite Latvija sabiedrisko attiecību menedžere Lita Grafa.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Amigo reklāmas vēstījums vidusmēra patērētājam ir neskaidrs, viegli pārprotams un maldinošs, secinājusi Latvijas Reklāmas Asociācijas (LRA) Ētikas padome, izvērtējot LMT piederošā uzņēmuma ZetCom reklāmas kampaņu, kurā salīdzināti Bites un Amigo ieņēmumi.

Reklāmās, kurās tiek salīdzināts vidējais operatoru ienākums no viena lietotāja mēnesī un mobilo sakaru lietotāju patiesās izmaksas, nav viens un tas pats, secinājusi LRA Ētikas padome.

Amigo reklāmā izmantotā pieeja gan pret patērētāju, gan reklāmu kā informācijas avotu ir bezatbildīga un grauj nozares reputāciju, jo bez rūpīgas iedziļināšanās reklāmas tekstā un teksta vizuālajā atveidojumā, kopsakarībā ar paskaidrojošo zvaigznītes tekstu zem reklāmas materiāliem, patērētājs maldinoši uztver tikai daļu reklāmas.

«Amigo savās reklāmās ir pārkāpis vairākus ētikas kodeksa punktus, kas apliecina šī LMT piederošā uzņēmuma patērētājus maldinošās metodes izmantošanu savās reklāmās. Mēs patiesi ceram, ka Amigo ņems vērā Latvijas Reklāmas profesionāļu Ētikas padomes lēmumu un savā turpmākajā darbā neizvēlēsies negodīgas konkurences metodes, kas maldina patērētājus,» DB norāda Bite Latvija mārketinga vadītāja Kristīne Britāne.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Amigo noraida mobilo sakaru operatora Bites Latvija pārmetumus saistībā ar tarifu salīdzināšanu reklāmās, par kuru Bite Latvija jau vērsusies Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC).

Viņš atgādina, ka Amigo uzsācis kampaņu ar mērķi patērētājam parādīt, kādas ir patiesās izmaksas katra operatora klientiem, neietekmējoties no «nulles» tarifu solījumiem.

Amigo novērojis, ka pēdējā gada laikā mobilo sakaru operatori aizvien vairāk liek uzsvaru uz bezmaksas iespējām jeb «nullēm», kas patērētājiem var likt domāt, ka mobilo sakaru pakalpojumi ir gandrīz vai pavisam par velti. Tomēr pārsvarā «nulles» tarifi tiek piedāvāti sarunām savā tīklā. Tādēļ tarifs uz citu operatoru tīkliem un piedāvājums kopumā ir būtiskāks nekā reklāmās solītā «nulle».

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šonedēļ Amigo atver 6 jaunus klientu apkalpošanas centrus - Amigo PUNKTI, liecina uzņēmuma sniegtā informācija medijiem.

Turpmāk Amigo lietotāji pilna servisa apkalpošanu varēs saņemt Rīgā Tirdzniecības centros Origo un Barona Centrs, kā arī Daugavpilī, Liepājā, Tukumā un Bauskā DT Mobile tīklu veikalos (Dual, Trodeks, Trodeks IT).

Jaunajos Amigo PUNKTOS klientiem nodrošināta iespēja saņemt pilna servisa pakalpojumus vienuviet, sākot no telefona un starta komplekta iegādes, avansa papildināšanas, līdz pat tādiem pakalpojumiem kā SIM karšu nomaiņa, konsultāciju saņemšanu par Amigo pakalpojumu lietošanu un draudzīgā numura izvēle (iespēja izvēlēties īpašu tālruņa numuru).

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Gada laikā mobilo sakaru pakalpojumu sniedzēja Amigo klienti telefonsarunās ar tuviniekiem Lielbritānijā pavada 21 361 stundu jeb 890 dienas, jeb 2,4 gadus, aģentūru LETA informēja Amigo sabiedrisko attiecību konsultante Liene Krīvena.

Kopš Lielbritānija atvērta darba tirgum un desmitiem tūkstošu Latvijas iedzīvotāju devušies labākas dzīves meklējumos uz britu salām, mobilais tālrunis pārliecinoši kļuvis par vienu no galvenajiem veidiem, kā palicēji Latvijā sazinās ar aizbraukušajiem, norādīja Krīvena.

«Neraugoties uz dažādu interneta saziņas veidu pieejamību, viens no uzticamākajiem līdzekļiem joprojām ir telefons. Visaktīvākā sazvanīšanās vērojama gada otrajā pusē un īpaši nogalē, tuvojoties gadu mijas svētkiem. Tumšajos vakaros ilgas pēc tuviniekiem kļūst spēcīgākas, un arī ārzemēs dzīvojošie biežāk gaida zvanu no mājām, jo piezvanīt no šejienes ir lētāk,» skaidro Amigo vadītājs Artūrs Freimanis.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

PTAC sāk vētīt Bites un Amigo strīdu

Sanita Igaune,14.01.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) ir uzsācis lietas izpēti pēc mobilo sakaru operatora Bite Latvija iesnieguma, kurā lūgts izvērtēt ZetCom priekšapmaksas kartes Amigo reklāmas radio, video stendos un interneta vietnēs, DB sacīja PTAC pārstāve Ilze Žunde.

Vēl ir pāragri teikt, vai Amigo reklāmās ir pārkāpumi, norādīja I.Žunde, vēršot uzmanību, ka PTAC šobrīd nav uzdevis Amigo pārtraukt reklāmas, kurās ar Bite Latviju ir salīdzināti operatora ieņēmumi no viena lietotāja mēnesī.

Jau ziņots, ka Bite Latvija lūdzis PTAC izvērtēt ZetCom priekšapmaksas kartes Amigo reklāmas. PTAC iesniegumā Bite Latvija norāda, ka ZetCom šogad 10.janvārī sācis komercpraksi, kas pārkāpj Reklāmas likuma un Negodīgas komercprakses aizlieguma likuma normas. Uzņēmums informē, ka reklāmās ZetCom salīdzina 2009.gada pēdējā ceturkšņa datus, kas ir nekorekti izrēķināti, ir novecojuši un neatbilst pašreizējai tirgus situācijai, turklāt izplatītajā salīdzinājumā minētie dati tiek piemēroti pēdējam ZetCom piedāvājumam, kas tādējādi maldina vidusmēra patērētāju un ir atzīstami par maldinošu komercpraksi.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Piektdienas intervija ar Amigo zīmola turētāja ZetCOM valdes priekšsēdētāju Artūru Freimani

Lelde Petrāne,20.06.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Biznesa portāls Db.lv piedāvā piektdienas mini interviju sēriju. Katru nedēļu kāds no uzņēmējdarbības vides pārstāvjiem sniedz atbildes uz jautājumiem - gan nopietniem, gan arī personīgākiem.

Uz jautājumiem šonedēļ atbild SIA ZetCOM valdes priekšsēdētājs Artūrs Freimanis. Uzņēmums nodrošina mobilos sakarus ar Amigo zīmolu.

-Kāpēc Jūs strādājat šajā uzņēmumā/nozarē?

Maini saista nozares vēriens un tas, cik ļoti lielu lomu, pat ja paši to bieži vien nepamanām, telekomunikācijas ieņem katra cilvēka dzīvē. Tā ir lieliska sajūta -apzināties, ka vari palīdzēt cilvēkiem sazināties un tādējādi veicināt gan savstarpējās attiecības, gan uzlabot sapratni.

Otra būtiska lieta ir nozares dinamika un konkurence. Komforts kavē attīstību, tādēļ es uz konkurenci raugos kā uz nepieciešamo diskomforta devu, lai notiktu pārmaiņas galvā un uzvedībā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Telekomunikāciju uzņēmums ZetCom ir uzdevis juristiem uzsākt darbu pie prasības celšanas tiesā pret mobilo sakaru operatoru Bite Latvija, pieprasot atsaukt apmelojošo informāciju. Bite Latvija savos paziņojumos medijos pēc ZetCom ieskatiem ir nepamatoti un melīgi norādījusi, ka Amigo reklāmās izmantotie dati it kā esot «nekorekti izrēķināti».

Amigo pagājušajā nedēļā uzsāka reklāmas kampaņu, kurās ar Bite Latviju ir salīdzināti operatora ieņēmumi no viena lietotāja mēnesī. Pēc reklāmas kampaņas uzsākšanas Bite Latvija vērsās Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) ar lūgumu izvērtēt ZetCom priekšapmaksas kartes Amigo reklāmas.

PTAC iesniegumā Bite Latvija norāda, ka ZetCom šogad 10.janvārī sācis komercpraksi, kas pārkāpj Reklāmas likuma un Negodīgas komercprakses aizlieguma likuma normas. Uzņēmums informē, ka reklāmās ZetCom salīdzina 2009.gada pēdējā ceturkšņa datus, kas ir nekorekti izrēķināti, ir novecojuši un neatbilst pašreizējai tirgus situācijai, turklāt izplatītajā salīdzinājumā minētie dati tiek piemēroti pēdējam ZetCom piedāvājumam, kas tādējādi pēc uzņēmuma domām maldina vidusmēra patērētāju un ir atzīstami par maldinošu komercpraksi.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Deklarācija par Krišjāņa Kariņa (JV) topošā Ministru kabineta iecerēto darbību, par ko vienojušās koalīcijas partijas.

Saeima šodien lems, vai apstiprināt jauno valdību, kuru veidotu partiju apvienība "Jaunā Vienotība", partiju apvienība "Apvienotais saraksts" un Nacionālā apvienība.

Ievads

Krišjāņa Kariņa valdības mērķis: Latvijas ekonomikas transformācija labākai dzīvei Latvijā

Kopš Latvijas valsts neatkarības atgūšanas valsts un tās iedzīvotāji ir piedzīvojuši milzu pārmaiņas - pāreju no komandekonomikas uz tirgus ekonomiku, valsts un pašvaldību īpašuma privatizāciju, demokrātisko institūciju izveidošanu un nostiprināšanos, naudas un zemes reformas īstenošanu, pievienošanos Eiropas Savienībai (ES) un NATO militārajai aliansei.Šajā ceļā ir pārvarēti dažādi izaicinājumi, šobrīd sastopamies ar Krievijas agresīvo karadarbību Ukrainā, kura grauj likuma varā balstīto starptautisko kārtību un ir lielākais drošības apdraudējums Eiropai, radot milzīgas cilvēku ciešanas. Karadarbība ir izraisīju

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Globālās pretkorupcijas koalīcijas «Transparency International» veidotajā Korupcijas uztveres indeksā 2018.gadā Latvijas pozīcijas nav uzlabojušās, liecina organizācijas publicētā informācija.

Pērn Latvijai indeksā piešķirti 58 punkti, kas mūsu valstij devuši 41.vietu 180 vērtēto valstu vidū. Arī 2017.gadā Latvijai indeksā bija 58 punkti, kas togad deva 40.vietu, 2016.gadā - 57 punkti un 44.vieta, bet 2015.gadā - 56 punkti. «Transparency International» partneri Latvijā «Delna» bija izvirzījuši mērķi, lai 2020.gadā Latvija indeksā sasniegtu vismaz 70 punktus.

Pērn Latvijas rādītājs indeksā bijis tāds pat kā Spānijai un Gruzijai.

«Delna» uzskata, ka jaunākie rezultāti liecina par Latvijas nespēju panākt progresu cīņā ar korupciju un ir nopietns signāls un izaicinājums jaunajai valdībai. Indeksu veidojošo datu analīze rādot, ka progresa trūkums joprojām ir tiesībaizsardzības iestāžu kapacitātē atklāt un iztiesāt korupcijas lietas, kurās iesaistītas amatpersonas. Pēdējos gados Latvijā ir sāktas krimināllietas par kukuļdošanu, tirgošanos ar ietekmi, nelikumīgu partiju finansēšanu un nelegāli iegūtu līdzekļu legalizāciju, bet tās vēl nav iztiesātas, līdz ar to sodu sistēma nemazina nesodāmības izjūtu, vērtē «Delna».

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Korupcijas uztveres indekss Latvijā pērn nedaudz pasliktinājies

LETA,23.01.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Globālās pretkorupcijas koalīcijas "Transparency International" veidotajā Korupcijas uztveres indeksā 2019.gadā Latvijas pozīcijas nedaudz pasliktinājušās, liecina organizācijas ceturtdien publicētā informācija.

Pērn Latvijai indeksā piešķirti 56 punkti skalā no 0 līdz 100, kur nulle nozīmē, ka sabiedrības uztverē nav korupcijas, bet 100 - ka valstī ir augsts korupcijas līmenis. 2018.gada indeksā Latvijai bija piešķirti 58 punkti, kas mūsu valstij deva dalītu 41.vietu 180 vērtēto valstu un teritoriju vidū.

Jaunākajā indeksā Latvija ierindota dalītā 44.-47.vietā kopā ar Kostariku, Čehiju un Gruziju.

Līdzīgi kā iepriekšējos gados, arī 2019.gada "Transparency International" korupcijas uztveres indeksā Latvija ir novērtēta sliktāk nekā abas pārējās Baltijas valstis.

Lietuva jaunākajā indeksā ieguvusi 60 punktus, ar Bruneju, Izraēlu un Slovēniju dalot 35.-38.vietu. Savukārt Igaunija - tāpat kā Īrija - saņēmusi 74 punktus un dala 18.-19.vietu. Gan Lietuva, gan Igaunija salīdzinājumā ar iepriekšējo indeksu ieguvusi par vienu punktu vairāk.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas korupcijas uztveres indekss (KUI) šogad ir gana zems un sasniedz vien 49 punktus no simts, kas ir mazāk nekā Lietuvā un Igaunijā, kā arī krietni atpaliek no lielākās daļas Eiropas Savienības (ES) valstu, liecina organizācijas Transparency International un Sabiedrības par atklātību Delna veiktais korupcijas uztveres indeksu izvērtējums.

Latvija ar 49 punktiem ierindojas indeksa 54. vietā no visām aplūkotajam valstīm. Pērn Latvijai indeksā bija 4,2 punkti no desmit iespējamajiem, Igaunijai - 6,4 punkti, bet Lietuvai - 4,8 punkti.

Igaunijas KUI ir 64 punkti, bet Lietuvā šis indekss ir 54 punktu apjomā.

No ES valstīm zemāks KUI nekā Latvijā ir Rumānijā (44 punkti), Bulgārijā (41 punkts), Slovākijā (46 punkti), Itālijā (42 punkti) un Grieķijā (36 punkti).

No visām pasaules valstīm labākie rādītāji ir tādām valstīm kā Somija (90 punkti), Dānija (90), Jaunzēlande (90), kā arī Kanāda (84 punkti), Zviedrija (88), Norvēģija (85), Nīderlande (84), Austrālija (85).

Krievijas KUI ir 28 punktu apmērā, Baltkrievijas – 31 punkta apmērā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgas domes priekšsēdētājs Jānis Birks sola tikties ar Sēžam zaļi! rīkotājiem, lai pārspriestu iespēju atcelt aizliegumu uzturēties zālienā Rīgas centra parkos.

„Uzskatam, ka mēs, akcijas Sēžam zaļi! rīkotāji, kā arī Rīgas iedzīvotāji un viesi šīs nedēļas laikā parādījām, ka esam pelnījuši atpūsties zālienā arī pilsētas centrā,” Db.lv uzsver Madara Šmite, Rīgas skolēnu domes prezidente.

Zaļās kultūras nedēļas kopsavilkumā secināts, ka lielākā daļa zālē sēdētāju ir gados jauni cilvēki (skolēni, studenti), taču zālienā labprāt uzturējās arī ģimenes ar maziem bērniem, tuvākajā apkārtnē strādājošie un gados vecāki cilvēki. Līdz ar to apliecinājās, ka maldīgs ir priekšstats, ka gados vecāki cilvēki neatbalsta sēdēšanu zālienā Rīgas centrā. Akcijas organizatori aptaujājuši 321 cilvēkus. Vairums no aptaujātajiem pilsētniekiem - 96% izteikuši vēlēšanos sēdēt zālienā Rīgas centrā, noraidošu atbildi devuši tikai 4%.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Neskatoties uz ekonomikas lejupslīdi valstī, mobilo telekomunikāciju patēriņš turpina pieaugt, taču lietotāji kļuvuši prātīgāki un arvien aktīvāk izmanto uzņēmumu sniegtos īpašos piedāvājumus.

Šādā veidā iespējams ietaupīt vismaz 45% no saviem telekomunikāciju izdevumiem, analizējot Amigo lietotāju patēriņu, secinājis mobilo telekomunikāciju pakalpojumu sniedzējs ZetCOM.

«Prognozēju, ka varētu pieaugt priekšapmaksas mobilo telekomunikāciju lietotāju skaits, jo pieaug arī cilvēku vēlme kontrolēt savus izdevumus,» uzskata ZetCOM valdes priekšsēdētājs Egils Trumpe.

ZetCOM piedāvā mobilo sakaru priekšapmaksas karti Amigo un Amigo pēcapmaksas pakalpojumus. 2007. gadā ZetCOM apvienojās ar Latvijas Mobilo telefonu (LMT), kuras rezultātā 100% ZetCOM daļu ir pārgājušas LMT īpašumā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šā brīža Amigo reklāmas, kurās ar Bite Latviju ir salīdzināti operatora ieņēmumi no viena lietotāja mēnesī, un līdzīgie gadījumi nozarē var kaitēt sabiedrības interesēm, ir pārliecināts Tele2 mārketinga un tirdzniecības direktors Jānis Spoģis.

«Tie var pazemināt Latvijas Mobilā telefona (LMT) reputāciju, kas savukārt negatīvi ietekmētu uzņēmuma pārdošanas cenu gadījumā, ja valsts izlemtu nodot savas kapitāldaļas privatizācijai. Mēs paši strādājam dinamiski un neesam ideāli, taču uzskatām, ka šādas, laba biznesa praksei neatbilstošas reklāmas stāv pāri konkurences cīņām un samazina sabiedrības uzticēšanos telekomunikācijas nozarei kopumā,» DB stāsta J. Spoģis.

Pēc Tele2 novērojumiem, LMT pilnībā piederošais un darbībā cieši integrētais virtuālais operators ZetCom turpina LMT pērn iesākto reklāmas praksi izcelties uz citu tirgus dalībnieku noniecināšanas rēķina, izmantojot patērētāja nezināšanu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc ZetCOM apvienošanās ar Latvijas Mobilo telefonu (LMT), priekšapmaksas karšu Amigo un Hallo! lietotājiem tiks piedāvāti labāki tarifi un pakalpojumi, intervijā Lietišķajai Dienai (LD) paziņoja ZetCOM valdes priekšsēdētājs Egīls Trumpe.

E. Trumpe norādīja, ka tad, kad tika veidots uzņēmums ZetCOM, nebija plāns to veidot ar mērķi kādam to pārdot. "Es teiktu, ka uzņēmumus dibina ar domu par attīstību un izaugsmi. Ja uzņēmumus dibina ar domu pārdot, tas ir ļoti neveiksmīgs variants. Līdzīgi kā ar māju - ja jūs būvējat māju sev dzīvošanai, tā būs stipri labāka par māju, kuru būvēsiet pārdošanai," LD uzsvēra E. Trumpe.

Pēc E. Trumpes domām Amigo karti un Okarti varēs uzskatīt par konkurentiem, jo tie atrodas vienā tirgū. Bet tajā pašā laikā produkti ir dažādi, jo Amigo diezgan lielā mērā akcentu ir licis uz dažādām inovācijām, kas tieši nav saistītas ar sarunām - datu pārraide, saturs un līdzīgas lietas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rokgrupa Linkin Park 11. jūnijā sniegs koncertu Arēnā Rīga, informēja koncertaģentūra FBI.

Linkin Park Latvijā ieradīsies sava jaunākā albuma Minutes to Midnight popularizēšanas ietvaros.

Stāvbiļešu cena būs 25 Ls. Sēdvietas maksās 25 Ls, 30 Ls un 35 Ls, bet skatuvei vistuvākās vietas maksās 55 Ls.

No trešdienas, 23. aprīļa, plkst. 10.00 tiks uzsākta koncerta biļešu iepriekšpārdošana Amigo kartes lietotājiem (vairāk: www.amigo.lv) un FBI koncertu kluba biedriem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Salīdzinot mobilo sakaru operatoru vidējos ieņēmumus no viena lietotāja mēnesī, pērn vislielākais rādītājs 10,4 Ls apmērā (ARPU) bija Latvijas Mobilam telefonam (LMT), Bitei – 8,9 Ls, bet Tele2 – 7,5 Ls.

Tā ir aprēķinājis Tele2 finanšu direktors Arnis Priedītis, izmantojot attiecīgos rādītājus, kas šobrīd tiek izmantoti plaši apspriestajās LMT piederošā uzņēmuma ZetCom reklāmas kampaņās, kurā salīdzināti Bites un Amigo ieņēmumi.

2009.gadā attiecīgais rādītājs LMT bija 11,7 Ls apmērā, Bitei – 11,4 Ls, bet Tele2 – 8,3 Ls. Savukārt 2008.gadā attiecīgi: 15,2 Ls, 12,4 Ls un 9,5 Ls.

Bites rādītājam par 2010.gadu ir izmantoti pēdējie trīs ceturkšņu publicētie dati, atzīmē Tele2.

DB jau rakstīja, ka Amigo janvāra sākumā uzsāka reklāmas kampaņu, kurās ar Bite Latviju ir salīdzināti operatora ieņēmumi no viena lietotāja mēnesī. Pēc reklāmas kampaņas uzsākšanas Bite Latvija vērsās Patērētāju Tiesību aizsardzības centrā un Latvijas Reklāmas asociācijas (LRA) Ētikas komitejā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No malas raugoties uz mobilo sakaru operatoru konkurenci Latvijā – ir trīs puikas smilšu kastē un vienam ir mazais brālītis. Kā jau smilšu kastē, reizēm gadās, ka kāds pieļauj kļūdu, kāds kādam ir atņēmis lāpstiņu vai lampiņu, vērtējot mobilo sakaru radošumu reklāmās, 8. Latvijas Reklāmas asociācijas Gada konferencē salīdzinājumu minēja Tele2 komercdirektors Jānis Spoģis.

Trīs puikas uzrauga tante –Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) un Latvijas Reklāmas asociācijas Ētikas padome, turpināja J. Spoģis. Tomēr viņš ir novērojis, ka šo abu institūciju pieņemtie lēmumi ir atšķirīgi, ja viena strostē vienu puisīti, tikmēr otra – pilnīgi citu. Tāpēc Tele2 lielāku uzticību pauž Latvijas Reklāmas asociācijas Ētikas padomei.

Bite Latvija mārketinga vadītāja Kristīne Britāne iebilda, ka viņai smiekli par mobilo sakaru reklāmu radošumu nenāk un Latvijā vairāk būtu jārunā par ētiku un robežām. Viņa atgādināja, ka pirms laiciņa teju 75 tūkst. Bites klienti ir saņēmuši konkurenta reklāmas īsziņas, tāpat ir gadījumi, kad klienti tiek maldināti, jo domājot, ka runā ar Bites pārstāvji, beigās līgumu tiek piedāvāts slēgt ar Amigo.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Var sēdēt zaļi

Atis Rozentāls, Db,02.06.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No 2. līdz 6.jūnijam akcijas Sēžam zaļi! organizatori Amigo un Rīgas skolēnu dome rīko Zaļās kultūras nedēļu, kuras ietvaros aicina Rīgas iedzīvotājus un viesus uz kulturālu atpūtu zālienā.

Akcijas organizatori iepriekš vienojās ar Rīgas Domes priekšsēdētāju Jāni Birku, ka, sākot ar 2. jūniju, eksperimentālā kārtā vienu mēnesi būs atļauts uzturēties zālienā Rīgas centrā starp Brīvības pieminekli un Kr. Barona ielu, pretī Latvijas Universitātes galvenajai ēkai Raiņa bulvārī. No 2. līdz 6. jūnijam Amigo un Rīgas skolēnu dome rīko Zaļās kultūras nedēļu, kuras laikā katru darba dienu no plkst. 15:00 – 19:00 jauniešu kārtības patruļas veiks novērojumus par cilvēku uzvedību, atpūšoties zālienā, kā arī aptaujās iedzīvotājus, noskaidrojot populārākās un interesantākās iespējas atpūtai zālienā. Katru dienu atpūtas cienītājiem tiks popularizēts kāda no iespējamām nodarbēm, ko veikt zālienā – spēlēt galda spēles, adīt un pērļot, minēt krustvārdu mīklas, nodarboties ar jogu un meditāciju.

Komentāri

Pievienot komentāru