Ņemot vērā, ka dzērieni skārdeņu iepakojumā kļūst aizvien populārāki, Ulmaņlaiku kvass tagad pieejams skārdenes iepakojumā, informē a/s Cēsu alus.
«Attīstot Ulmaņlaiku kvasa produktu portfeli, šovasar piedāvājam to iegādāties arī pintes tilpuma skārdenē. Jāatzīmē, ka Ulmaņlaiku kvass ir arī pirmais kvass Latvijā, kas pildīts skārdenē, tādēļ mēs saskatām, ka mērķauditorija ir tie, kas izvēlas tradicionālas vērtības aktuālākā mūsdienu iepakojumā,» stāsta a/s Cēsu alus mārketinga nodaļas vadītāja Inese Kublicka.
Kopš 2009.gada nogales, kad raudzētā jeb īstā kvasa pārstāvji iniciēja likumdošanas sakārtošanu, turpmāk paredzot skaidri nodalītas divas dzērienu kategorijas – kvass un kvasa dzēriens, dabīgi raudzētā kvasa īpatsvars Latvijas kopējā kvasa tirgū pēc pārdotajiem apjomiem ievērojami audzis – no 7% 2009.gadā līdz 25% 2011.gadā. Šī tendence ir īpaši iepriecinoša Latvijā noteiktā pārmēru augstā bezalkoholisko dzērienu akcīzes nodokļa kontekstā, kas paredz augstāko nodokļa likmi Eiropā.
Apzinoties, ka zināšanas palīdz izdarīt adekvātu un objektīvu izvēli un veicina godīgu konkurenci dzērienu ražotāju starpā, Cēsu alus regulāri iegulda patērētāju izglītošanā un informēšanā, skaidrojot kvasa un kvasa dzērienu atšķirības. Arī patlaban tiek veidota mārketinga komunikācija, kurā tiks atainots un skaidrots kvasa raudzēšanas process.
«To, ka patērētāji zina atšķirību starp tirgū esošajiem diviem produktiem – kvasu un kvasa dzērienu, apliecina mūsu veiktā aptauja sociālo mediju portālos – 89% aptaujāto zina, ka kvass ir dabīgi raudzēts, savukārt kvasa dzēriens ir bezalkoholisks dzēriens, kas satur konservantus, aromatizētājus, mākslīgos saldinātājus un citas piedevas,» stāsta Cēsu alus mārketinga nodaļas vadītāja Inese Kublicka.
Gan patērētāju informētība, gan pircēju izvēles augošā tendence par labu dabiski ražotiem, veselīgākiem produktiem, gan arī konkrētā segmenta inovatīva produktu attīstība ir veicinājusi dabīgi raudzētā kvasa tirgus izaugsmi. 2009.gada sākumā Cēsu alus Latvijas patērētājus iepazīstināja ar jaunu – dabīgi raudzēta maizes kvasa zīmolu Ulmaņlaiku kvass, kas īsā laika posmā kļuvis par otru populārāko starp dabīgi raudzētiem kvasa zīmoliem un aizņem 14% tirgus daļu kopējā kvasa tirgū.