2011. gadā, stabila alus tirgus apstākļos, kas mijās ar īslaicīgiem stagnācijas periodiem, Cēsu alus palielinājis kopējos pārdošanas apjomus par 10%.
Alus pārdošanas apjomi vietējā tirgū pērn pieauga par 4%, sidra un kvasa apjomi – par 20%, savukārt realizēto sulas un sulu dzērienu apjomi tika dubultoti.
Kā veiksmīgākais jaunievedums pērn atzīts Cēsu Nefiltrētais alus stikla pudelēs ar Latvijas alus tirgum neierasti īsu realizācijas termiņu – 30 dienas, kas aizvadītajā gadā iekarojis 3% no Latvijas alus tirgus. Alus kokteiļu Beershake zīmola renovācija sekmējusi to pieaugumu 3 reizes. Iepakojumu kategorijās straujāko pieaugumu pērn Cēsu alus sasniedzis alum skārdenēs – 32%. Skārdeņu tirgus Latvijā aizņem jau 22% kopējā alus tirgū, turpinot stabilu kāpumu, Cēsu alus joprojām saglabā līderpozīcijas alus skārdeņu tirgū, aizņemot 40%.
Cēsu alus pārstāvētais dabīgi raudzētais kvasa zīmols Ulmaņlaiku kvass savā segmentā ieņem 15% tirgus daļu. Šī tirgus attīstību lielā mērā veicinājusi likumdošanas sakārtošana, nodalot dabīgi raudzētu kvasu no kvasa dzēriena. Neskatoties uz vietējo ražotāju diskriminējošo nodokļu politiku sidra segmentā, kas paredz līdz pat piecas reizes augstāku akcīzes nodokli nekā Baltijas kaimiņvalstīs, Cēsu alus, attīstot šo produktu portfeli, saglabā līderpozīcijas sidra tirgū ar 50% tirgus daļu. Arī alkoholisko kokteiļu tirgū ar 45% tirgus daļu un enerģijas dzērienu segmentā ar 30% tirgus daļu Cēsu alus pārstāvētie zīmoli ir līderi un iecienītākie savā kategorijā.
Kopējais Cēsu alus pārdoto alus, alkoholisko un bezalkoholisko dzērienu apjoms 2011.gadā sasniedza 75,3 miljonu litru, kas ir par 10% vairāk nekā 2010.gadā. Kopējais uzņēmuma eksporta apjoms pērn sasniedzis rekordu un palielināts par 63%, bet realizācija vietējā tirgū pieauga par 4%. Galvenie uzņēmuma eksporta tirgi pērn bijuši – Igaunija, Lietuva, Lielbritānija, Īrija un Izraēla.
A/s Cēsu alus valdes priekšsēdētāja Eva Sietiņsone Zatlere komentē: «2011.gadā alus un dzērienu ražošanas nozarē straujas izmaiņas nav notikušas. Mūsu uzņēmumam, pateicoties savai ilgtermiņa stratēģijai, ir izdevies turpināt kāpumu. Eiropas kopējās nestabilās finanšu sistēmas ietekme jūtama arī Latvijā, pirktspēja atjaunojas ļoti lēnu un vietējā tirgus ekonomika atdzīvojas pamazām, tomēr uzņēmējiem jābūt pacietīgiem un ar savām inovācijām jaunās tehnoloģijās vai produktos pakāpeniski jāattīsta tirgus apjomi, fokusējot darbību un kāpinot biznesa un industrijas kopējo vērtību ilgtermiņā.»