Latvijas Reklāmas asociācija (LRA) nākusi klajā ar paziņojumu, kurā apšauba Rīgas reklamēšanai atvēlētās milzīgās naudas summas godīgu un lietderīgu tērēšanu.
Neparasti lielā summa, konkursa dīvainā norise un tā uzvarētājs reklāmas nozares pārstāvjiem liek izdarīt minējumus, ka Rīgas tēla popularizēšanai atvēlētie līdzekļi faktiski var tikt izmantoti partiju priekšvēlēšanu kampaņai, šodien vēsta Diena.
«Pieņemu, ka patiesā labuma guvējs nav ārvalstu kompānija, kas ir vidēja, reālajā biznesā lokāla Vācijas aģentūra. Nav grūti ieskatīties Latvijas aģentūru sarakstā un atrast to saikni ar Berlīni. Līdz ar to nav patiess apgalvojums, ka tas ir zems novērtējums Latvijas reklāmas nozarei, - drīzāk tas ir apliecinājums Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja nespējai uzraudzīt politisko reklāmas kampaņu patiesās naudas plūsmas,» portālā nozare.lv citēts LRA prezidents Ģirts Ozols. Viņš norāda, ka 2010.gadā RTAB domes solītie pieci miljoni latu ir 10 procenti no nākamgad paredzamā Latvijas mediju reklāmas tirgus. Arī Rīgas reklamēšanai nekad agrāk tik liela summa nav bijusi atvēlēta. Šīs lietas kūrētāja A.Šlesera viedokli par šādām aizdomām otrdien laikrakstam nav izdevies iegūt.
Neoficiāli reklāmas aprindās tiek minēts, ka ar Embassy saistīti cilvēki, kas agrāk strādājuši vairākas LPP/LC kampaņas veidojušās aģentūras Mooz Berlīnes birojā. Mooz vadītājs Ēriks Stendzenieks Dienai kategoriski noliedza jelkādu saistību ar LIVE RĪGA: «Mēs bijām tikpat pārsteigti kā pārējās aģentūras.» Viņš gan nenoliedz, ka no profesionālā viedokļa zīmols viņam patīk un, ja būs tāda iespēja, Mooz labprāt piedalītos tā attīstīšanā.