Šā gada pirmajos sešos mēnešos globālos izdevumus reklāmai visvairāk kāpinājis rūpniecības un pakalpojumu sektors, liecina starptautiskās tirgus pētījumu kompānijas Nielsen ziņojumā Nielsen Global AdView Pulse apkopotā informācija.
Rūpniecības un pakalpojumu nozares izdevumi reklāmai pusgadā palielinājās par 7,2%.
Otrs straujākais reklāmas izdevumu pieaugums fiksēts patēriņa preču sektorā - par 5,7%, kam seko ilglietojuma preču sektors ar 5,2%.
Tajā pašā laikā lielākais samazinājums šogad reģistrēts autobūves nozarē - par 3,1%, finanšu sektorā - par 1,7%, kā arī izklaides nozarē - par 1,2%.
Nielsen Global AdView Pulse apkopota informācija par reklāmas izdevumiem televīzijā, laikrakstos, žurnālos, radio, kino, kā arī izdevumiem vides reklāmai un reklāmai internetā.