Mājsaimniecības un kosmētikas preču tirgotājam Henkel šā gada trešajā ceturksnī izdevies kāpināt realizācijas apjomus par 13,7 %, sasniedzot 3,961 miljonu eiro.
Par to vēsta kompānija. «Trešajā ceturksnī mēs vēlreiz uzlabojām savus rezultātus. Šis ir pirmais ceturksnis līdz šim, kad mēs esam sasnieguši koriģētā EBIT (pamatražošanas peļņa) 13 % robežu,» komentē Henkel pārvaldes valdes priekšsēdētājs Kaspers Rorsteds, Viņš uzsver, ka kopējos panākumus ietekmējis katrs reģions un katrs komercdarbības sektors. Pieaugumu izdevies sasniegt, pateicoties zīmolam un inovācijām.
Runājot pa atsevišķām pozīcijām, veļas un sadzīves ķīmijas un kosmētikas/parfimērijas plaša patēriņa preču bizness turpināja pieaudzis par attiecīgi 3,4 un 4,6 %, bet līmes tehnoloģiju noieta biznesa sektors pieauga par 9,7 %, pateicoties cenu un apjoma mijiedarbībai. Veļas un sadzīves ķīmijas sektora noiets pieauga par 8,4 % līdz 1,123 miljoniem eiro. Šajā segmentā izaugsme tika novērota spēcīgajiem mazgāšanas līdzekļiem, jo īpašu atzinību guvis Persil.
2010. gada pirmajos deviņos mēnešos Henkel palielinājis tirdzniecības apjomus salīdzinājumā ar iepriekšējā gada periodu par 11,1 % līdz 11,363 miljoniem eiro. Pēc ārvalstu valūtas koriģēšanas pārdošanas apjoms pieaudzis par 6,6 %. Ņemot vērā ekonomiskās prognozes par pašreizējo finanšu gadu, Henkel paredz, ka kopējā pasaules ekonomika pieaugs par aptuveni 3,5 %.
Henkel ir pārliecināts par savu spēju noturēt konkrēto tirgus daļu un jau veicis vairākus pasākumus darbības jomā, no kuriem Henkel sagaida tālākus pozitīvus rezultātus. Henkel plāno panākt vairāk kā 12 % EBIT un 45 procentu EPS uzlabojumu, salīdzinājumā ar 2009. gada līmeni.