Henkel pārdošanas rādītāji 2011. gada pirmajā ceturksnī sasniedza 3,8 mljrd. eiro, kas ir par 8,9 % vairāk nekā iepriekšējā gada attiecīgajā ceturksnī. Kompānijas koriģētā pamatdarbības peļņa pieauga par 12,1% - no 421 milj. līdz 473 milj. eiro.
Henkel pamatdarbības peļņa palielinājās par 1,9% no 422 milj. līdz 430 milj. eiro.
Veļas mazgāšanas un sadzīves ķīmijas uzņēmējdarbības sektorā Henkel nominālā pārdošana palielinājās par 2,2% līdz 1072 milj. eiro. Kosmētikas nozarē par 7,7% līdz 821 milj. eiro, bet līmes tehnoloģiju sektorā par 14,1% līdz 1884 milj. eiro.
Šobrīd Henkel cer uz organiskās produkcijas pārdošanas pieaugumu 3 - 5% diapazonā.
Henkel apstiprina savas prognozes par koriģēto peļņu no pārdošanas, kas ir apmēram 13%, un palielinājumu attiecībā uz koriģētajiem ieņēmumiem uz vienu priviliģēto akciju par apmēram 10%.
Henkel ir 1876.gadā dibināta kompānija, kas darbojas trīs jomās - sadzīves ķīmijas, kosmētikas un saistvielu ražošanā. Henkel ir tirgus līderis gan patērētāju, gan rūpnieciskās produkcijas segmentā ar zīmoliem Persil, Schwarzkopf, Loctite u.c. Oficiālie Henkel pārstāvji Latvijā ir Henkel Latvia SIA.