Īpaši būtu jāpievērš uzmanība klientu apkalpošanai, personāla apmācībai, t ā pēc projekta Biznesa eskalators pirmā «starta» iesaka eksperti.
Pirmie projekta Biznesa eskalators dalībnieki ir pabeiguši savas produkcijas tirdzniecību stendā t/p Alfa, kurus šodien nomainīs divi nākamie projekta dalībnieki.
«Kopumā pirmajiem dalībniekiem ir veicies labi. Esam secinājuši, ka tad, ja ir tik ierobežots laiks, jābūt atraktīviem, košiem, savā ziņā skaļiem, lai tevi pamanītu. Ir pareizi, ja ir ieturēts stiliņš, bet, ņemot vērā, ka mēnesis nav ilgs laiks, bet gribas pārdot, šis laiks ir maksimāli jāizmanto,» teic Zigmunds Vīķis, t/p Alfa vadītājs.
Darbinieku loma
Z. Vīķis uzsver pārdevēju nozīmi – jo dārgāks produkts, jo labākam pārdevējam jābūt. «Kasieri ir daudzi, bet pārdevēji – reti,» viņš norāda. Arī Mercuri International valdes loceklis Dzintars Koknēvičs uzskata, ka praktiskā pieredze apkalpošanā būtu jāpilnveido. «Darbinieki vairāk stāvēja (sēdēja) aiz tirdzniecības «ratiem» un bija samērā mazaktīvi, vērojot garām ejošo klientu plūsmu. Ja pircējs pats izrādīja pastiprinātu interesi, darbinieki laipni pastāstīja par savu produktu, nodemonstrēja to. Uzņēmumu vadītāju aktivitāte iesaistīties projektā un vēlme izprast, kāda ir darba specifika tirdzniecības centrā, bija liela. Kin Leaves vadītāji vairāk eksperimentēja ar sortimentu un analizēja izdarītos pirkumus,» viņš teic.