Projektam pieteikties aicināti tikai tie dalībnieki, kuri atbilst šādiem atlases kritērijiem:
- Latvijā reģistrēts uzņēmums, kurš ražo Latvijā, vai tā preces zīmols rada pievienot vērtību un asociāciju ar Latviju;
- ražojošs uzņēmums ar ne vairāk kā trīs gadu pieredzi uzņēmējdarbībā;
- uzņēmums, kura produkcija paredzēta plašam patērētāju lokam;
- uzņēmums, kuram nav patstāvīga tirdzniecības vieta kādā no Latbijas tirdzniecības centriem;
- uzņēmums, kura produkcija atšķiras no patstāvīgo t/p Alfa nomnieku piedāvātā preču klāsta;
- uzņēmums, kurš apņemas nodrošināt pieprasījumam atbilstošu piedāvājuma apjomu projekta īstenošanas laikā;
- uzņēmums, kurš gatavs publiski dalīties ar projektu saistītajā uzņēmējdarbības pieredzē.
Projekta dalībniekus pēc sekojošiem kritērijiem vērtēs ekspertu komanda:
- Tirdzniecības analīze - t/p "Alfa" vadītājs Zigmunds Vīķis;
- Biznesa unikalitāte un perspektīva Latvijā - laikraksta “Dienas bizness” galvenā redaktora v.i. Jānis Ogsts;
- Klientu apkalpošana un pārdošanas prasmes - Dzintars Koknēvičs, “Mercuri International” valdes loceklis, biznesa konsultants;
- Produkta un ražotāja zīmols, zīmola komunikācija, tirdzniecības vietas noformēšana - zīmolu un dizaina aģentūras Brand Eleven dibinātājs Mārtiņš Barānovs.