Maija sākumā laikraksts Dienas Bizness un tirdzniecības parks Alfa jaunos uzņēmējus aicināja iesaistīties projektā Biznesa eskalators. Projekts radīts, lai dotu praktiskās tirdzniecības zināšanas Latvijas ražotājiem/zīmolu radītājiem, kuri jau ir veikuši pirmo soli un radījuši savu unikālo preci.
Dalībai projektā ar saviem produktiem šobrīd pieteikušies gandrīz 30 uzņēmēji, kas pārstāv dažādas sfēras un jau pavisam drīz, 27.maijā, laikrakstā Dienas Bizness uzzināsiet, kuri būs tie divi uzņēmumi, kas no 31. maija startēs kā pirmie Biznesa eskalatora dalībnieki.
Pieteikumus dalībai projektā aicinām sūtīt līdz pat oktobrim – katru mēnesi projekta žūrija izskatīs gan esošos, gan jaunos pieteikumus. Nepalaidiet garām iespēju un piesakiet savu uzņēmumu, aizpildot anketu šeit.
Kopumā dalībai projektā tiks izvēlēti 12 uzņēmumi. Projekts turpināsies līdz 30. novembrim - no jūnija līdz novembrim Biznesa eskalatorā piedalīsies 2 dažādi uzņēmumi katru mēnesi.
Kas ir Biznesa eskalators?
Projekta ietvaros uzņēmējiem tiek dota iespēja vienu mēnesi apdzīvot un izmantot tirdzniecības vietu t/p Alfa, kas ir populārākais Rīgas tirdzniecības centrs ar lielāko pircēju plūsmu. Dalībniekiem tā ir iespēja sekmēt savas produkcijas atpazīstamību un likt pamatus turpmākai uzņēmējdarbības attīstībai. Projekta dalībnieku piedāvājumam un darbībai līdzi sekos ekspertu komanda, kas vērtēs un ieteiks labākos risinājumus katram uzņēmējam individuāli.
Projektam pieteikties aicināti tikai tie dalībnieki, kuri atbilst šādiem atlases kritērijiem:
- Latvijā reģistrēts uzņēmums, kurš ražo Latvijā vai tā preces zīmols rada pievienoto vērtību un asociāciju ar Latviju,
- ražojošs uzņēmums ar ne vairāk kā trīs gadu pieredzi uzņēmējdarbībā,
- uzņēmums, kura produkcija paredzēta plašam patērētāju lokam,
- uzņēmums, kuram nav patstāvīga tirdzniecības vieta kādā no Latvijas tirdzniecības centriem,
- uzņēmums, kura produkcija atšķiras no patstāvīgo t/p Alfa nomnieku piedāvātā preču klāsta,
- uzņēmums, kurš apņemas nodrošināt pieprasījumam atbilstošu piedāvājuma apjomu projekta īstenošanas laikā,
- uzņēmums, kurš gatavs publiski dalīties ar projektu saistītajā uzņēmējdarbības pieredzē.