Rīgas Tūrisma attīstības biroja (RTAB) dibinātāju ārkārtas sapulcē tika apstiprināts Rīgas tūrisma veicināšanas mārketinga komunikāciju plāns pirmajai – Ziemassvētku – kampaņai, informēja RTAB.
«Līdz ar šodienas dibinātāju lēmumu, RTAB sāk aktīvu darbu pie Ziemassvētku kampaņas veidošanas septiņās valstīs. Esam apņēmušies strādāt ļoti saspringtā režīmā, jo jau decembrī gribam mums būtiskajos ārvalstu tirgos redzēt pirmos rezultātus,» norāda RTAB valdes priekšsēdētājs Bertolts Fliks.
Saskaņā ar RTAB dibinātāju lēmumu, pirmā Rīgas mārketinga komunikāciju kampaņa noritēs šī gada decembrī. Kampaņas mērķa tirgi ir Vācija, Zviedrija, Somija, Norvēģija, Krievija, Ukraina, kā arī Lietuva un Igaunija. Sīkāku informāciju par Rīgas mārketinga kampaņu RTAB valde sniegs novembra pirmajā pusē.