Pasniegtas Gada balvas e-pasta mārketingā 2013. Lemts, ka labākās mārketinga kampaņas realizējusi SIA Bite Latvija, RTU Rīgas Biznesa skola, SIA Cramo un SIA Travel Art.
Gada balvas e-pasta mārketingā Latvijā tika pasniegtas otro gadu pēc kārtas.
Apbalvošanas ceremonija notika Mailigen Workshop 2013 jeb praktiskā e-pasta mārketinga semināra ietvaros. Semināru organizē e-pasta mārketinga kompānija Mailigen.
Nominācijā «Labākā e-pasta mārketinga stratēģija 2013» triumfēja būvtehnikas nomas uzņēmums SIA Cramo. Uzņēmums realizēja e-pasta vēstuļu sēriju par bonusa punktiem saviem klientiem.
Ar «Labāko e-pasta dizainu 2013» var lepoties Rīgas Tehniskās universitātes Rīgas Biznesa skola, kas radīja e-pasta dizainus vairākās valodās, lai uzrunātu topošos studentus.
Par «Labāko e-pasta mārketinga kampaņu» tika atzīts SIA Travel Art veikums. Uzņēmums uzrādīja izcilus rezultātus atvēršanas un klikšķu statistikā, tāpat augstu novertēts sūtīto e-pasta dizains.
Tāpat tika pasniegta arī speciālā balva par izciliem rezultātiem e-pasta marketingā. Balvu saņēma SIA Bite Latvija, kas e-pasta mārketingu veiksmīgi iekļāva kopējā mārketinga stratēģijā, informējot par Bites megaprieku kontroles rīku.