Starptautiskais klientu attiecību pārvaldes sistēmas uzņēmums "Pipedrive" iegādājies Latvijas e-pasta mārketinga automatizācijas uzņēmumu "Mailigen"; Rīga kļūs par vienu no "Pipedrive" attīstības centriem.
Esošie "Mailigen" darbinieki un jaunpienācēji pievienosies uzņēmuma starptautiskajai IT inženieru komandai, lai attīstītu klientu attiecību pārvaldes rīku, ko šobrīd izmanto vairāk nekā 92 tūkstoši uzņēmumu visā pasaulē.
""Mailigen" pārpirkšana pierāda to, ka Latvijā ražo augstas kvalitātes un globāli konkurētspējīgus pakalpojumus un programmatūru. Mēs lepojamies, ka riska kapitāla firmas "FlyCap" ieguldījums ļāva mums izveidot tehnoloģiju, kuru atzīst globāls uzņēmums. Cerams, ka mūsu veiksmīgā transformācija ir tikai sākums Latvijas jaunuzņēmumu ekosistēmas attīstības tendencēm un jaunu darba vietu radīšanai," norāda Jānis Rozenblats, "Mailigen" izpilddirektors un līdzdibinātājs.
Tuvāko mēnešu laikā uzņēmums sāks strauji palielināt savu komandu Rīgā un plāno pieņemt darbā vairākus programmatūras izstrādātājus un citus speciālistus.
"Mūsu vīzija vienmēr ir bijusi padarīt panākumus pārdošanā neizbēgamus. Mums tas nozīmē nodrošināt programmatūru, kas pilnībā atbalsta pārdošanas ciklu – sākot ar potenciālu klientu ģenerēšanu līdz darījumu slēgšanai, kā arī esošo klientu pārvaldībai. Izaicinājums ir atrast risinājumu, kas nodrošina šo funkcionalitāti, bet vienlaikus ir gan jaudīgs, gan vienkāršs lietotājiem. "Mailigen" komandai ir izcila tehniskā kompetence, kā arī saskan mūsu kritēriji par to, ko nozīmē "ērta produkta lietošana", teic Timo Reins, "Pipedrive" izpilddirektors un līdzdibinātājs. Apvienošanās ar citu uzņēmumu "Pipedrive" vēsturē notiek pirmo reizi. Darījuma nosacījumi netiek atklāti.
Tuvāko mēnešu laikā uzņēmumi koncentrēsies gan uz tehnisko platformu, gan organizāciju integrāciju, un sola, ka drīz tirgū ienāks klientiem jauns, augstvērtīgs piedāvājums.
J. Rozenblats uzsver, kā iegāde rada lielāku vērtību gan "Pipedrive", gan "Mailigen" klientiem. "Apvienojot spēkus ar "Pipedrive", mēs apvienojam divus spēcīgus, uz konkrētu mērķi balstītus produktus, nodrošinot mūsu klientiem mērķtiecīgus pārdošanas un mārketinga risinājumus. Turklāt abiem uzņēmumiem ir pasaules klases tehniskās komandas, kā arī tām ir lieliska kultūru saderība," tā viņš.
Pēc darījuma J. Rozenblats turpinās vadīt e-pasta mārketinga biznesa daļu Latvijā, padarot Rīgu par piekto "Pipedrive" attīstības centru. Citi biroji atrodas Prāgā, Lisabonā, Tallinā un Tartu. Visi "Mailigen" darbinieki kļūs par "Pipedrive" globālās komandas daļu, kurā ir vairāk nekā 630 cilvēku, pārstāvot vairāk nekā 50 tautības.
"Mailigen" ir intuitīva e-pasta mārketinga automatizācijas platforma, kas piedāvā elastīgus risinājumus maziem un vidējiem uzņēmumiem. Uzņēmumā, kas dibināts 2010. gadā un kura galvenā mītne atrodas Latvijas galvaspilsētā Rīgā, ir 22 darbinieki. "Mailigen" lielākais tirgus ir ASV, citi angliski runājošie tirgi, kā arī Latvija un Krievija. Savukārt "Pipedrive", kas arī dibināts 2010. gadā, tiek dēvēta par pirmo klientu attiecību pārvaldes platformu, kas izstrādāta no pārdevēja skatupunkta. Uzņēmuma risinājumu izmanto pārdošanas komandas vairāk nekā 92 tūkstošos uzņēmumu visā pasaulē.
Uzņēmuma biroji atrodas Dublinā, Lisabonā, Londonā, Ņujorkā, Prāgā, Tampā (Floridā), Tallinā un Tartu un pēc "Mailigen" iegādes – arī Rīgā.