Pirms vairāk nekā 7 gadiem sākām strādāt ar ideju, kas galu galā pārtapa par Tasker. Mūsu ceļš kā jaunam uzņēmumam sākās 2018. gadā, kad nodrošinājām pirmo ieguldījumu 300 000 eiro apmērā. Divus gadus vēlāk, 2020. gadā, atkal pierādījām sava risinājuma potenciālu un ieguvām vēl vienu ieguldījumu 450 000 eiro apmērā.
Tagad priecājamies paziņot par vēl lielāku lēcienu uz priekšu! Nesen noslēdzām “Seed” posmu ar ievērojamām 550 000 EUR investīcijām, kas tika noslēgts 1,3 miljonu apmērā. Ieguldījumus veica četri investori: Open Circle Capital*, LT Capital Poland, Kair Käsper, bijušais Pipedrive produktu mārketinga direktors un iTo Group.
Jaunie ieguldījumi palīdzēs mūsu komandām attīstīt risinājumu, paplašināt to ārvalstu tirgos, piesaistīt klientus un palīdzēt viņiem pārveidot savu biznesu par servitizācijas modeli.
*Open Circle Capital pārvalda aktīvus vairāk nekā 20 miljonu eiro apmērā un iegulda Lietuvas uzņēmumos, kas nodarbojas ar augsto tehnoloģiju produktu izstrādi. Tā jau ir veikusi investīcijas 16 uzņēmumos.
Fonds tika izveidots, īstenojot Lietuvas Republikas Ekonomikas un inovāciju ministrijas finanšu instrumentu “Agrīnās stadijas un attīstības fonds I”. INVEGA fondam piešķīrusi 13,8 miljonus eiro.
Jauni tirgi un koncentrēšanās uz tehniķiem, inženieriem
Pašlaik esam vieni no vadošajiem uzdevumu pārvaldības pakalpojumu sniedzējiem Baltijas valstīs, bet testējam tirgu Polijā un plānojam paplašināties uz citām Eiropas valstīm. Šī gada ieguldījumi paātrinās šo procesu un ļaus mums pieņemt darbā vairāk ekspertu, analizēt nozari, lai iegūtu tirgus priekšrocības.
Turklāt, mūsu mērķis vienmēr ir bijis apkalpot uzņēmumus un to izbraukuma darbiniekus, piešķirot tiem lielāku autonomiju un uzlabotus rīkus, kas atvieglo viņu darbu.
Tādējādi, izbraukuma darbinieki vienmēr ir mūsu darbības pamatā; viņi ir mūsu produktu, pakalpojumu un mērķu priekšgalā. Tā rezultātā, pētniecības un attīstības projekta mērķis ir skart sāpīgos punktus un jomas, kas visvairāk satrauc darbiniekus: ikdienas darbplūsma, automatizācija, lietojamība un daudz kas cits.
Kā pierādījums mūsu apņēmībai ieviests jauninājumus un jaunas tehnoloģijas, koncentrējamies uz risinājuma uzlabošanu, izmantojot jaunākos sasniegumus mašīnmācībā un mākslīgajā intelektā. Mūsu komanda saņems palīdzību un norādījumus no Kauņas Tehnoloģiju universitātes (KTU) datu zinātniekiem, lai nodrošinātu pareizu tehnoloģiju ieviešanu. Šis ir viens no vairākiem soļiem, ko Frontu veiks, lai paliktu FSM tehnoloģiju priekšgalā.
“Mēs vienmēr esam bijuši “tehniķis pirmais” mentalitātes uzņēmums. Tagad varam ieguldīt vēl vairāk, lai padarītu darbiniekus pilnībā autonomus. Tas varētu likties dīvaini, taču mūsu mērķis ir pārvietot lēmumu pieņemšanu uz izpildītāju, lai darbus varētu izpildīt daudz ātrāk un klienti būtu laimīgāki. Lai sasniegtu šo mērķi, mums jau ir visi nepieciešamie lielie dati, kas segmentēti mērķa nozarēs. Turpināsim darīt to, ko esam darījuši vienmēr, - palīdzēt vietējo pakalpojumu uzņēmumiem attīstīties, konsultējot, digitalizējot un palīdzot pārveidot savus pakalpojumus par servitizācijas modeli. ” sacīja Arūnas Eitutis, Tasker valdes priekšsēdētājs (tagad Frontu).
Pateicoties padziļinātai pieredzei, zināšanām par nozari un pielāgotajiem papildinājumiem, mēs cenšamies dot iespēju cilvēkiem, kas atrodas izbraukuma pakalpojumu pirmajās līnijās. Mūsu rīki palīdzēs viņiem uzlabot savu sniegumu, pilnībā izmantot savu potenciālu un demonstrēt prasmes.
Patstāvīga izaugsme kopš 2018.gada
2020.gadā Tasker komanda sastāvēja no 10 ekspertiem. Kopš tā laika esam dubultojuši komandas sastāvu. Tomēr, tas nav rādītājs. Mēs turpinām augt, un tagad ir vairāk pieejamu vakanču, meklējam labākos talantus, kas varētu sniegt ieguldījumu mūsu FSM risinājuma izstrādē.
“Latvija pirms aptuveni desmit gadiem piedzīvoja CRM uzplaukumu, kad CRM vēl patiesībā bija kas jauns, it kā zināms, bet varēja iztikt arī bez tā. Šodien CRM vietā ir mazais brālis, ko sauc par FSM. Mēs esam ieguldījuši smagu darbu un turpinām strādāt, lai palielinātu izpratni par FSM risinājumu, tā vērtībām un priekšrocībām, kā arī tā pozitīvo ietekmi privātajā un valsts sektoros. Uzņēmumiem lielākais izaicinājums ir pieņemt izmaiņas savā ikdienā, ko nes FSM risinājums. Pārmaiņas var būt biedējošas, ja esat pieradis gadiem ilgi strādāt vienveidīgi, taču tas ir vienīgais veids, kā attīstīties un spert soli priekšā konkurentiem.” sacīja VP Sales Jānis Balodis
Mūsu FSM risinājums jau ir radījis milzīgas izmaiņas klientu pieejā frontes darbam. Dažiem tas ir ietaupījis simtiem tehnisko darba stundu mēnesī, pārvēršot tās par milzīgiem ietaupījumiem.
Līdz šim esam palīdzējuši klientiem no 16 valstīm izpildīt vairāk nekā 30 miljonus uzdevumu. Daži no globāliem uzņēmumiem, kurus mēs apkalpojam, ir Circle K, Nestle, Coffee Address, Lithuania Post, Vilniaus vandenys, Caps Group.
Investīcijas pilnībā ļaus mums sasniegt lielākus mērķus nekā jebkad agrāk. Tehnoloģijas cenšas kļūt par galveno instrumentu mūsdienu izbraukuma darbinieka arsenālā, ar pašreizējām un nākotnes iespējām tas drīz var kļūt par realitāti.
Tasker kļūst par Frontu
Mēs paplašināmies un fokusējamies uz palīdzību, lai darbinieki strādātu pēc iespējas labāk. Lai labāk atspoguļotu mūsu darbību sasniegt labākus rezultātus pārvaldības pakalpojumu pieredzē, mēs maināma savu nosaukumu uz Frontu.
Viens no galvenajiem iemesliem, kāpēc tika mainīta zīmola identitāte, bija parādīt mūsu fokusu uz darbinieku darba vienkāršošanu un racionalizēšanu. Viņu darbs vienmēr ir bijis izaicinošs. Tehnoloģijām ir jāattīstās, lai palīdzētu viņiem risināt problēmas un rast risinājumus. Frontu valdes priekšsēdētājs Arūnas Eitutis atklāj kāpēc fokusējamies uz darbiniekiem:
“Izmaiņas zīmolā mums nenāca viegli; bija grūti šķirties no Tasker, jo šis nosaukums ir ar mums daudzus gadus. Mēs vēlējāmies uzsvērt, ka Tasker galvenokārt koncentrējās uz darbiniekiem. Viņi veido pārvaldības pakalpojumu biznesu, un mēs vēlamies sevi pozicionēt kā uzņēmumu, kas tehniķus liek pirmajā vietā,” skaidro Arūnas.
Spēja pielāgot, kalibrēt un uzlabot ir bijusi mūsu DNS sastāvdaļa kopš pirmās dienas. Tas ļāva mums attīstīties tik tradicionālā un stingrā nozarē. Tagad ir pienācis laiks spert nākamo soli, mēģinot digitalizēt FSM nozari, un sniegt darbiniekiem iespēju kļūt vēl labākiem. Pat supervaroņi izmanto palīgrīkus, un mēs uzskatām, ka Frontu pārvērtīs darbiniekus par varoņiem ikdienas darbos. Mēs esam gatavi šim ceļojumam, vai jūs arī?
Par Frontu
Frontu ir pakalpojumu pārvaldības programmatūras nodrošinātājs, kas fokusējas uz pakalpojumu sniedzējiem. Mēs sniedzam digitālu risinājumu vietējiem pakalpojumu uzņēmumiem, kas ļauj ietaupīt laiku un resursus, optimizēt biznesa procesus un uzlabot darbinieku labklājību. Piedāvājam daudzpusīgu funkcionalitāti un pielāgotus papildinājumus, lai sasniegtu nākamo līmeni pakalpojumu pārvaldības pieredzē.
7 Sprints, UAB
Savanoriu pr. 184, 44150, Kaunas, Lietuva
+370 611 61151