Montonio nepilna pusgada laikā adoptēja 1300 tirgotāju visā Baltijā. Uzņēmums tikko piesaistīja vairāk nekā 2,5 miljonus eiro riska kapitāla finansējumu no lielākajiem riska kapitāla uzņēmumiem reģionā un ir viens no visstraujāk augošajiem fintech uzņēmumiem Baltijā. Bet ko viņi dara?
Montonio ir vienas pieturas aģentūra tiešsaistes uzņēmumiem, kuri vēlas paaugstināt savu e-komercijas līmeni. Uzņēmums izstrādā maksājumu risinājumus, kas var samazināt izmaksas no 10 līdz 40x salīdzinājumā ar tādiem pazīstamiem milžiem kā MakeCommerce, Paysera vai Everypay. Pakalpojumus izmanto tādi klienti kā iDeal un Elisa.
Pakalpojums ļauj e-komercijas veikaliem saņemt maksājumus no Baltijas bankām ar vienkāršu integrāciju. Uzņēmums ir izstrādājis viegli lietojamus spraudņus populārākajām e-komercijas platformām.
Papildus maksājumu produktam, kas jau ir pieejams Latvijas tirgū, uzņēmums plāno vēlāk, tā paša gada laikā, Latvijas tirgū ieviest savu unikālo nopirkt tagad maksā vēlāk produktu, kas ļauj klientam reāli saņemt kredītu piedāvājumus no vairākiem aizdevējiem uzreiz, salīdzināt tos un iegūt to, kas viņiem šķiet vispiemērotākais.
2,5 miljonu eiro sēklu kārtu vadīja Tera VC, piedaloties ASV un Polijas ffVC, un citām VC firmām. Kārtā piedalījās arī vairāki biznesa eņģeļu dalībnieki, tostarp Bolta izpilddirektors Markuss Villigs, Bolta CPO Jevgeņijs Kabanovs, kā arī bijušie Wise un Pipedrive vadītāji.
“Montonio ir ātri kļuvis par e-komercijas kases pakalpojumu sniedzēju tirgus līderi reģionā. Es būtu pārsteigts, ja tas nekļūtu par jauno tiešsaistes maksājumu un BNPL standartu Eiropā, ”saka Bolt izpilddirektors Markus Villigs. Investīcijas tiks izmantotas jaunu produktu izstrādei to esošajos tirgos, kā arī paplašināšanai jaunos tirgos.
Raksts tapis sadarbībā ar https://montonio.com/lv/