Covid-19 izraisītās krīzes apstākļos arvien vairāk uzņēmumu pievērš lielāku uzmanību digitālajam mārketingam un tā izmantošanai uzņēmējdarbībā, bet tikai neliela daļa sāk ar strukturizētas digitālā mārketinga stratēģijas izstrādi.
Uz Dienas Biznesa organizēto tiešsaistes meistarklasi “Mārketinga stratēģija un pārdošana” ir aicināti uzņēmumu vadītāji, digitālo mediju, mārketinga un PR speciālisti ar dažāda līmeņa pieredzi darbā ar mārketinga stratēģiju digitālajā telpā, mediju plānošanu un pārdošanu.
Mārketings jebkuram uzņēmumam ir nepieciešams, lai tas varētu pārdot savu produktu vai pakalpojumu. Kādam ir jābūt saturam, lai tas sasniegtu interesentus? Kur ir tirgus un klients, kas palīdzēs šos mērķus sasniegt? Nepieciešami vairāki rūpīgi izplānoti soļi, kā šo plānu īstenot.
Dienas Bizness organizēto tiešsaistes meistarklasi “Mārketinga stratēģija un pārdošana” 10. martā vadīs un ar pieredzi dalīsies trīs labi zināmi speciālisti no ievērojamiem reklāmas un komunikāciju nozares uzņēmumiem: SIA Bite Latvija, Clear Channel Latvia un aģentūras MIXD. Pieaicinātie nozares profesionāļi dalīsies pieredzē par aktuālām tēmām un izaicinājumiem komunikācijas un reklāmas nozarē Covid-19 izraisītās pandēmijas apstākļos.
Meistarklasē uzstāsies:
- Mārtiņš Kairovs, BITE Latvija mediju un digitālās komunikācijas vadītājs: mediju plānošanas stratēģijas profesionālis ar vairāk nekā desmit gadu pieredzi nozarē. Pieredzi guvis darbā gan mediju aģentūrā, vadot lielu, starptautiska mēroga, kā arī mazāku, specifisku klientu mediju stratēģijas, gan izstrādājot telekomunikācijas uzņēmuma BITE mediju komunikācijas stratēģiju.
- Raimonds Grasmanis, digitālā mārketinga speciālists un aģentūras MIXD stratēģiskais direktors, strādājis ar 50+ zīmoliem vairāk nekā 20 valstīs, nesen arī Apvienotajos Arābu Emirātos, ASV, Vācijā, Nīderlandē un Spānijā. Palīdz uzņēmumiem augt ar performances, radošajiem un mediju risinājumiem. Viņa radītās digitālās stratēģijas ir balstītas uz īpaši izstrādātu metodoloģiju, kas balstās uz pieciem pamatprincipiem.
- Zane Zonberga, vides reklāmas uzņēmuma Clear Channel Latvia pārdošanas nodaļas vadītāja, atbildīga par pārdošanas stratēģiju izstrādi un īstenošanu, pārdošanas mērķu sasniegšanu un komandas vadību. Zane ir gan tālredzīgi domājoša stratēģe, gan ātri reaģējoša vadītāja, kuras kompetenci raksturo vairāk nekā 13 gadu pieredze reklāmas pārdošanā, izpratne par uzņēmuma klientu un auditorijas segmentiem, to izpēte un analīze, attiecību un sadarbību veidošana, kampaņu plānošana un procesu uzraudzība.
Meistarklasē runāsim par:
- mārketinga stratēģiju digitālajā telpā;
- pārdomātu saturu un tā realizāciju;
- komunikāciju ar savu mērķauditoriju;
- pārdošanas veicināšanas metodēm;
- reklāmu un saturu Covid-19 perioda ietekmē.
Programma:
- Efektīva digitālo mediju plānošana. Mediju patēriņš, Covid-19 ietekme, kā neapjukt plašajās mediju kanālu iespējās. Mārtiņš Kairovs, BITE Mediju un digitālās komunikācijas vadītājs
- Performances mārketings: satura radīšanas zemūdens akmeņi. Reāls stāsts par to, kā pie 2 miljonu eiro Facebook reklāmas ikmēneša budžeta spēles noteikumi mainās un reklāma ir jāmācās no jauna. Galvenās kļūdas, mācības un padomi, kā radīt saturu un konceptus, ja patiešām ir jāpārdod produkti starptautiskajā tirgū. Raimonds Grasmanis, MIXD aģentūras stratēģiskais direktors
- Sociālās vides reklāma Covid-19 krīzes periodā. Zane Zonberga, Clear Channel Latvia pārdošanas nodaļas vadītāja.
LAIKS: 2021. gada 10. marts | 10.00 – 12.30
VIETA: www.db.lv
DARBA VALODA: latviešu
DALĪBAS MAKSA NO 3. MARTA: Cena vienam pieslēgumam: 43 eiro + PVN
Pasākuma programma un reģistrēšanās meistarklasei šeit.