«Ja Rīgas mārketinga kampaņu, kurā uzsvars ir likts uz Rīgu kā daudzveidīgu un pievilcīgu galamērķi, ietu caur Rīgas tūrisma attīstības biroju, tad labākajā gadījumā tā varētu sākties tikai nākamajā gadā ap jāņiem,» intervijā LNT raidījumam 900 sekundes norādīja airBaltic prezidents Bertolts Fliks.
Viņš norādīja, ka Rīgas dome maksā tikai par reklāmas izvietošanu, viss, kas tika darīts līdz šim - zīmola izstrāde, reklāmas dizains un mājas lapa tika veikta airBaltic mārketinga departamentā, par ko maksāja airBaltic.
«Tikai privāts uzņēmums ir spējīgs tik ātri izstrādāt šādu kampaņu,» nobeigumā norādīja B. Fliks.
Rīgas reklamēšanas kampaņa LIVE Rīga vakar tika uzsākta septiņās valstīs. Kā ziņots kampaņas veidošanai ārvalstīs, tūrisma produktu izstrādei un korporatīvā tūrisma veicināšanai šogad tiks izlietots miljons latu.