Sākot ar 1.martu, Lielbritānijas Reklāmas standartu pārvalde (ASA) ieguvusi tiesības sekot līdzi tam, ko kompānijas raksta tīmekļa vietnēs un sociālajos tīklos, un pārkāpumu gadījumā atbilstoši rīkoties, ziņo BBC.
Šie noteikumi ietver paziņojumus vietnēs, ko var interpretēt kā mārketingu arī gadījumos, kad tās nav reklāmas.
Kopš 2008.gada «sargsuns» saņēmis vairāk nekā 4500 sūdzības saistībā ar tekstiem tīmekļa vietnēs, taču nav drīkstējis rīkoties, lai tie pazustu.
Galvenā uzmanība tikšot vērsta uz .co.uk vietnēm, taču ASA drīkstot pārraudzīt arī starptautiskās vietnes, piemēram, Facebook.
Kāds eksperts gan skaidrojis - ASA darbu varētu apgūtināt tas, ka vienīgais sods, ko tā var piemērot, ir reklāmu pārtraukšana. Taču to internetā var izmantot arī mārketinga nolūkos.