Salīdzinot ar attiecīgo laika periodu pērn, televīzijas reklāmu skaits ir samazinājies par 29 %, savukārt sponsorreklāmu skaits par 25 %, ziņo mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia.
TNS Latvia Reklāmu reģistrs februāra mēnesī televīzijā ir reģistrējis 56 751 reklāmas un 17 487 sponsorreklāmas gadījumus. Lielākais reklāmu skaita kritums ir bijis nakts laikā no plkst. 00:00 līdz 07:00 – par 44 %, savukārt mazākais kritums novērojams laika posmā no plkst. 18:00 līdz 24:00, kad izvietoto reklāmu skaits samazinājies par 20 %. Vidējais reklāmas rullīša garums 2009. gada februārī ir pieaudzis no 27.21 līdz 27.41 sekundei.
TNS Latvia Reklāmu reģistra klientu atbalsta vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka analizējot TV reklāmu izvietojumu diennakts laikā, ir redzams, ka februārī lielākā daļa reklāmu (46 %) ir tikušas izvietotas dienas laikā no plkst. 9:00 līdz 18:00. Gan dienas laikā, gan rīta stundās no plkst. 07:00 līdz 09:00 izvietoto reklāmu īpatsvars šī gada februārī, salīdzinot ar šī gada janvāri, ir par 1 % mazāks, turpretī laika posmā no plkst. 18:00 līdz 24:00 tas ir pieaudzis no 42 % janvārī līdz 44 % februārī.
Sarukuši arī visvairāk reklamētāko nozaru apjomi. Mobilo sakaru nozare joprojām ir visbiežāk reklamētā, tomēr reklāmu skaits ir krities par 25 %, salīdzinot ar 2008. gada februāri. Vienīgā no TOP 10 reklamētākajām nozarēm, kas piedzīvojusi reklāmu skaita pieaugumu, ir sejas un ķermeņa kopšanas produktu nozare - par 55 % vairāk reklāmu šī gada februārī, salīdzinot ar pagājušo gadu. Vislielāko kritumu piedzīvojušas mājsaimniecības higiēnas un piena un siera produktu nozares - tām piederīgas reklāmas ir attiecīgi par 36 % un 33 % mazāk, nekā 2008. gada februārī.