2008. gadā Lielbritānijas reklāmas standartu administrācijas (Advertising Standards Authority) saņēmusi 26 433 sūdzības par 15 556 reklāmām, ziņo Guardian.
Piedāvājam aplūkot dažas no nemīlētākajām reklāmām Lielbritānijā.
1. Barnado's reklāma. 840 sūdzības. Reklāmas mērķis ir palielināt Lielbritānijas iedzīvotājiem izpratni par bērnu izmantošanu.
2. Volkswagen reklāma. 743 sūdzības. Lielbritānijas iedzīvotāji ir uztraukušies par suņa veselību reklāmas filmēšanas laikā, kā arī par to, ka tiek pārkāpts ceļu satiksmes drošības likums.
3. AG Barr reklāma. 286 sūdzības. Lielbritānijas iedzīvotāji sūdzējās par šo reklāmu, jo tā aizvaino sievietes.
4. HJ Heinz reklāma. 215 sūdzības. Skatītāju sūdzība bija par to, ka bērns vīrieti virtuvē nosauc par «mammu», par to, ka reklāmas beigās abi vīrieši saskūpstās, kā arī par to, ka šī reklāma tiek rādīta dienas vidū.
5. Lielbritānijas veselības departamenta reklāma. 205 sūdzības. Šī reklāma Lielbritānijas iedzīvotājiem neiepatikās, jo tie uzskata, ka bērni nevar saprast reklāmas ziņojumu un, ka šī reklāma pamudinās viņus sākt smēķēt.
6. Tiscali reklāma. 159 sūdzības. Skatītāju sūdzība bija par to, ka reklāmā attēlots, ka sieva krāpj vīru ar tā draugu. Lielbritānijas iedzīvotāji uzskata, ka tādas reklāmas nav jāredz bērniem.
7. Entertainment Film Distributors reklāma. 157 sūdzības. Filmas Zack And Miri Make A Porno reklāma uz autobusa sāniem. Lielbritānijas iedzīvotāji uzskata, ka vārds «porno» ir nepieņemams publiskai videi.
8. Walkers Snack Foods reklāma. 130 sūdzības. Walkers čipsu reklāma. Skatītāji uzskata, ka šī reklāma var apbēdināt cilvēkus, kuri ir nokļuvuši līdzīgā situācijā, kā mūziķu grupa autobusa otrajā stāvā.
9. Specsavers Optical Group reklāma. 123 sūdzības. Šī reklāma ir nepieņemama tiem cilvēkiem, kuri atceras Francijas dziedātāju Edīti Piafu (Edith Piaf).