2012. gada pirmajā pusgadā kolektīvās iepirkšanās uzņēmums Cherry Media, kurā ietilpst portāli CityLife.lv un Cherry.lv Latvijā, dubultojis apgrozījumu – no 5,85 milj. eiro (4,1 milj. Ls) pērnā gada pirmajos sešos mēnešos līdz 12,48 milj. eiro (8,8 milj. Ls) šā gada pirmajā pusē.
Tādējādi Cherry Media ir kļuvis par lielāko e-komercijas uzņēmumu visā Baltijā, Db norāda CityLife.lv mārketinga vadītāja Ance Rancāne. Cherry Media grupā bez CityLife.lv un Cherry.lv, ietilpst Beta.lt un Grupinis.lt Lietuvā, kā arī Cherry.ee Igaunijā.
«Mēs paredzam, ka 2012. gada kopējais apgrozījums būs 26–29 milijonu eiro robežās,» prognozē Cherry Media grupas vadītājs Aldas Kirvaitis.
Kopš gada sākuma kolektīvās iepirkšanās portālu apmeklētāji iegādājušies teju 1,2 milj. kuponu Cherry Media grupas portālos Baltijā. Šā gada otrajā ceturksnī Cherry Media grupa pārdeva kuponus produktiem un pakalpojumiem 6,7 milj. eiro vērtībā; tas ir par 17% vairāk nekā pirmajā ceturksnī.
Baltijas kolektīvās iepirkšanās tirgū 2012. gada pirmajā pusē Cherry Media ieņēma 60% tirgus daļu Lietuvā, 58% – Latvijā un 59% – Igaunijā, informē A. Rancāne. Cherry Media grupa šobrīd nodarbina vairāk nekā 120 darbiniekus.
Jūlijā par vienu no Cherry Media akcionāriem kļuva Aladja Media Management, Igaunijas uzņēmums, kas nodarbojas ar investīcijām mediju, IT un finansu kompānijām visā pasaulē. To vada Džordžs Šabads (Georg Shabad), kurš zināms kā viens no BNS un Delfi dibinātājiem 1990. gados.