Savstarpēji apmainoties ar akcijām, apvienojušies divi kolektīvās iepirkšanās portāli Latvijā – Cherry.lv un CityLife.lv.
CityLife.lv un Cherry.lv turpinās darbību kā atsvišķi zīmoli, taču izmaiņas notiks ,izveidojot vienotu vadības komandu - portālu darbību Latvijā vada CityLife.lv valdes locekļi Reinis Vaivars un Māris Strods.
Līdz ar apvienošanos uzņēmums paziņojis arī par pirmā kolektīvās iepirkšanās veikalu Latvijā. Jaunais veikals atradīsies tirdzniecības centra Olimpia otrajā stāvā.
Cherry Media Grupa, kurā ietilpst CityLife.lv un Cherry.lv, ir arī divi kolektīvās iepirkšanās portāli Lietuvā – Grupinis.lt un Beta.lt, kā arī Cherry.ee Igaunijā.
Šogad Cherry Media Grupa Baltijas valstīs cer sasniegt 35 – 38 milj. Ls apgrozījumu, bet CityLife.lv un Cherry.lv šā gada laikā cer sasniegt piecu milj. Ls apgrozījumu Latvijas tirgū, teikts uzņēmuma paziņojumā.
Cherry Media Grupa ikmēneša apmeklētāju skaits Latvijā, Igaunijā un Lietuvā ir aptuveni viens miljons.
Cherry Media Grupas īpašnieku vidū ir Allan Martinson, tehnoloģiju investīciju sabiedrības MTVP partneris, Normunds Bergs - telekomunikāciju iekārtu ražotāja SAF Tehnika vadītājs, Jānis Bergs - FMS Group valdes priekšsēdētājs, kā arī lielākais Centrāleiropas e-komercijas uzņēmums Slevomat Grupa un vairāki citi Cherry Media Grupas dibinātāji.
Db.lv aprīļa beigās jau rakstīja, ka cīņā par Latvijas auditoriju, vērtējot pēc reach jeb proprcijas no kopējās interneta auditorijas, uzvara bijusi portālām Perkamkopa.lv (11%), tam uz papēžiem min Zizu.lv (10,5%), pēc tam seko CityLife.lv (9,5%) un Cherry.lv (8,5%).