Kā liecina interneta izpētes un konsultāciju uzņēma Gemius dati, Polijā, Krievijā un Turcijā interese par kolektīvās iepirkšanās portāliem samazinās, bet Dānijā tā ir ievērojami pieaugusi. Kamēr Turcijā šādus portālus visbiežāk apmeklē pircēji vecuma grupā no 18 līdz 34 gadiem, Dānijā tie ir interneta lietotāji vecumā virs 45 gadiem.
Gemius ir izpētījis kolektīvo iepirkšanās portālu popularitāti Polijā, Krievijā, Turcijā un Dānijā. Kā rāda dati, vislielākais intereses zudums par kolektīvās iepirkšanās portāliem novērojams Krievijā - salīdzinot ar situāciju pirms diviem gadiem, portālu auditorija samazinājusies no 38% līdz 8%. Arī Polijā manāms auditorijas kritums no 27% līdz 12%, bet Turcijā no 27% līdz 22%. Pretēja situācija ir Dānijā, kur kolektīvo iepirkšanās portālu auditorija pieaugusi no 5% līdz 13%.
Kristians Hjorts, nozares ekspers un Gemius filiāles vadītājs Dānijā skaidro: «Šīs situācijas pamatā ir divi iemesli. Pirmkārt - kolektīvās iepirkšanās portāli Dānijā parādījās vēlāk nekā citās valstīs, kur veikts Gemius pētījums. Otrkārt - Dānijā lēnām, bet ir novērojama ekonomiskā izausgme. Lai arī cilvēki ir sākuši tērēt vairāk naudas, vēlme saņemt izdevīgus piedāvājumus nav zudusi. Tas ir tieši tas, ko klientiem piedāvā kolektīvās iepirkšanās portāli.»
Portālu auditorijas sociāli demogrāfiskais raksturojums liecina, ka visās pētījuma ietvaros apskatītajās valstīs kolektīvās iepirkšanās portālus visbiežāk apmeklē sievietes un personas ar augstāko izglītību. Turcijā tie ir interneta lietotāji vecumā no 18 - 34 gadiem, veidojot divas trešdaļas no kolektīvo iepirkšanās portālu auditorijas. Polijā un Krievijā vairāk nekā pusi auditorijas veido interneta lietotāji vecumā no 25 līdz 44 gadiem, bet Dānijā vecuma grupa 45+.
Hjorts skaidro, ka visaktīvāk kolektīvās iepirkšanās portālus izmanto cilvēki vecumā virs 45 gadiem tā iemesla dēļ, ka tādi portāli kā SportDeal.dk, Sweetdeal.dk un Dagensbedsttiek.dk tiek plaši reklamēti valsts un reģionālajos laikrakstos.
Kā komentē Liene Grenevica, Pērkam Kopā vadītāja, arī Latvijā interneta lietotāju interese par kolektīvajiem pirkumiem nav zudusi: ja salīdzina pēdējā gada statistiku ar gadu iepriekš (07.2012 - 08.2013), tad pircēji ir iztērējuši 2,6 reizes vairāk.
Šā gada jūnijā perkamkopa.lv apmeklēja 114 tūkstoši lietotāji, no kuriem lielāko auditorijas daļu - 69% veidoja sievietes, bet 31% no apmeklētājiem bija vīrieši. Aktīvākie apmeklētāji - vecuma grupā no 25 līdz 34 gadiem.