Kolektīvās iepirkšanās tirgū Latvijā patlaban valda piesardzība, norāda kolektīvas iepirkšanās portālu kopaletak.lv pārvaldošā uzņēmuma SIA Modern Fashion Group īpašnieks Aldis Kaļiņins.
Viņš sacīja, ka tas ir skaidrojams ar tirgu pametušo kolektīvās iepirkšanās portālu Citylife un Cherry darbības pārtraukšanu.
«Pēc pagājušā gada notikumiem, kad kolektīvās iepirkšanās portālu tirgu ar diezgan lielu troksni un nekārtībām aiz sevis pameta divi ļoti lieli spēlētāji - Citylife un Cherry, sekas ir jūtamas vēl šodien. Gan sadarbības partneri, gan pircēji pēc šiem notikumiem uz kolektīvās iepirkšanās portāliem skatās daudz uzmanīgāk un ir piesardzīgāki. Uzņēmumi lēmumu, sadarboties ar kolektīvās iepirkšanās portāliem, pieņem piesardzīgi un ar apdomu,» situāciju nozarē raksturja Kaļiņins.
Viņš arī atzīmēja, ka uzticības līmenis kolektīvās iepirkšanās portāliem ir krities arī pircēju vidū. Taču, pēc Kaļiņina domām, to ir iespējams uzlabot. «Ir svarīgi gan katram atsevišķi, gan visiem kopā būt godprātīgiem pret saviem sadarbības partneriem un pircējiem, piedāvājot skaidrus, izdevīgus un godīgus piedāvājumus un noteikumus.»
Savukārt pircējiem svarīgākās lietas, kam vajadzētu pievērst uzmanību, iegādājoties kuponu jebkurā no kolektīvās iepirkšanās portāliem, ir kvalitāte, ietaupījums, ko sniedz akcija, kā arī noteikti jāizlasa visi akcijas noteikumi, lai pēc tam nerastos kādas neskaidrības, pārpratumi un sarūgtinājums par iegādāto preci vai pakalpojumu.
Kā liecina Firmas.lv informācija, Modern Fashion Group dibināts 2011.gadā. Uzņēmuma pamatkapitāls ir divi eiro, tā īpašnieks ir Kaļiņins. Uzņēmums Modern Fashion Group"vismaz pēdējo divu gadu laikā nav veicis nekādu saimniecisko darbību.
Jau vēstīts, ka Rīgas pilsētas Latgales priekšpilsētas tiesā pieteikta Cherry Media maksātnespēja. Uzņēmuma maksātnespējas lieta ir ierosināta pērn 20.jūlijā.
Pagājušā gada vasarā Patērētāju tiesību aizsardzības centrs paziņoja, ka ir saskatījis noziedzīga nodarījuma pazīmes kolektīvās iepirkšanās portāla SIA Cherry Media darbībās un vērsies Valsts policijā, kuras izmeklētajā kriminālprocesā par piesavināšanos kolektīvās iepirkšanās portālā Cherry figurē 15 cietušās personas.
Kā liecina Firmas.lv dati, Cherry Media apgrozījums 2014.gadā bija 1 914 330 eiro, uzņēmums strādāja ar 204 661 eiro zaudējumiem. Dati par 2015.gadu nav pieejami. SIA Cherry Media dibināta 2011.gadā. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 3645 eiro.