Jaunākais izdevums

Paplašinot zīmola “Akropole” izmantošanu, no 10. marta tirdzniecības centrs “Alfa” ir oficiāli mainījis nosaukumu, kļūstot par “Akropole Alfa”. Savukārt iepirkšanās un izklaides centrs “Akropole” turpmāk būs “Akropole Rīga”.

“Vienotā zīmola ieviešanas process ir veiksmīgi noslēdzies. Mūsu vīzija par iepirkšanās centru nākotni un vēl lielākām attīstības iespējām ir nemainīga, un mēs turpināsim strādāt pie dažādiem projektiem, lai mūsu apmeklētājiem piedāvātu vēl daudzveidīgāku iepirkšanās un izklaides pieredzi,” saka Manfredas Dargužis, “Akropolis Group” izpilddirektors.

Alfu pārdēvēs par Akropole Alfa 

Uzņēmums “Akropolis Group”, kura īpašumā un pārvaldībā ir divi tirdzniecības centri Rīgā...

“Darbs pie vienotās “Akropole” zīmola ieviešanas ilga vairākus mēnešus, izstrādājot vienotu dāvanu karšu sistēmu, attīstot jaunu mājaslapu, un integrējot “Akropole” zīmola elementus iepirkšanās centrā “Akropole Alfa”. Lai gan šo pavasari un ilgi lolotās pārmaiņas mēs esam sagaidījuši ar pavisam citu noskaņojumu nekā iepriekš iedomājāmies, ticam, ka rīdziniekus un Rīgas viesus šīs pārmaiņas patīkami iepriecinās,” saka Zane Kaktiņa, iepirkšanās centra “Akropole Alfa” vadītāja.

TOP 10 nekustamā īpašuma investīciju darījumi Latvijā  

Investīcijas desmit lielākajos nekustamā īpašuma darījumos Latvijā 2021. gadā sasniedza 576 miljonus...

Apmeklētāji un garāmgājēji jau var pamanīt “Akropole Alfa” jaunā nosaukuma izkārtnes uz iepirkšanās centra fasādes. Vizuālas izmaiņas, kas veiktas saskaņā ar “Akropole ” zīmola vadlīnijām, ir redzamas arī iepirkšanās centra interjerā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uzņēmums “Akropolis Group”, kura īpašumā un pārvaldībā ir divi tirdzniecības centri Rīgā – “Alfa” un “Akropole”, ir nolēmis paplašināt sava zīmola “Akropole” izmantošanu.

Šī gada pavasarī tirdzniecības centrs "Alfa" mainīs nosaukumu uz "Akropole Alfa", savukārt "Akropole" kļūs par "Akropole Rīga".

Akropolis Group saņem beznosacījumu atļauju Alfas iegādei 

Akropolis Group, kas pārvalda iepirkšanās un izklaides centrus Akropolis Viļņā, Klaipēdā un...

"Gaidāmā vienota zīmola ieviešana abiem tirdzniecības centriem apliecina, ka “Akropolis Group” uzskata Latviju par nozīmīgu tirgu un mēs esam pārliecināti par tā nākotnes potenciālu. Neskatoties uz pandēmijas radītiem izaicinājumiem, mēs ticam tirgus izaugsmei un esam izvirzījuši ambiciozu mērķi, lai Akropole kļūtu par izteiktu tirgus līderi. Strādājot ar vienotu zīmolu, mūsdienīgu pieeju un uz klientu orientētām vērtībām, mēs īstenosim savu labo praksi un uzkrātās zināšanas, inovācijas un visaugstākos darbības standartus," saka “Akropolis Group” izpilddirektors Manfredas Dargužis.

Rimi Latvia nav notikušas pārrunas ar jaunajiem Alfas īpašniekiem 

Mazumtirgotājam SIA "Rimi Latvia" nav bijušas pārrunas ar tirdzniecības centra "Alfa" jaunajiem...

Nosaukumu maiņa un vienotā zīmola ieviešana neietekmēs abu centru ikdienas darbību – tirdzniecības centru darba laiks, veikalu un pakalpojumu klāsts, apkalpošanas un epidemioloģiskās drošības standarti paliks nemainīgi. Vienlaikus nosaukuma maiņa ieviesīs izmaiņas “Alfa” zīmola vizuālajā identitātē un komunikācijas materiālos, kā arī paredz jaunās vienotās mājaslapas izstrādi. Tāpat tiks paplašināta pašreizējā "Akropole" dāvanu karšu programma – dāvanu kartes varēs iegādāties un izmantot abos iepirkšanās centros. Šo iespēju plānots ieviest līdz ar iepirkšanās centru nosaukumu maiņu.

"Tas ir nozīmīgs solis – darbojoties zem vienota zīmola, tiks stiprināta abu iepirkšanās centru konkurētspēja, kas palīdzēs ātrāk un efektīvāk ieviest inovatīvākus un klientiem pievilcīgākus piedāvājumus. Par “Akropole Alfa” mērķi esam noteikuši turpmāko izaugsmi un sevi redzam kā vēl ērtāku un mūsdienīgāku iepirkšanās un izklaides vietu,” uzsver tirdzniecības centra “Alfa” vadītāja Zane Kaktiņa.

TOP 10 nekustamā īpašuma investīciju darījumi Latvijā  

Investīcijas desmit lielākajos nekustamā īpašuma darījumos Latvijā 2021. gadā sasniedza 576 miljonus...

Jau pavasara sākumā “Alfa” un “Akropole” vārdi tiks mainīti uz “Akropole Alfa” un “Akropole Rīga”. Jaunā izkārtne “Akropole Alfa” drīzumā rotās tirdzniecības centra fasādi, tāpat jaunie tirdzniecības centru nosaukumi tiks izmantoti sociālajos tīklos un citos komunikācijas materiālos.

Plānots, ka vienota zīmola ieviešanas process pilnībā noslēgsies šī gada pavasarī.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nekustamā īpašuma pārvaldītāja un konsultatīvo pakalpojumu sniedzēja SIA "Akropole Rīga" ģenerāldirektora un valdes locekļa amatā iecelts Kaspars Beitiņš, kurš iepriekš bija atbildīgs par iepirkšanās centra "Akropole Rīga" projektēšanu, būvniecību un atklāšanu laika posmā no 2012. līdz 2019.gadam, informē uzņēmuma pārstāvji.

Pēdējos piecus gadus K.Beitiņš vadīja nekustamo īpašumu attīstības uzņēmumu SIA "Galio Development", kuru viņš turpinās vadīt arī turpmāk.

K.Beitiņš valdē strādās bijušā valdes locekļa Andra Urnika vietā, kā arī valdē strādā "Akropolis Group" izpilddirektors un valdes priekšsēdētājs Nerijus Maknevičs.

N.Maknevičs norāda, ka ieviešot izmaiņas "Akropole Rīga" vadības struktūrā, mērķis ir spēcināt uzņēmuma vietējo vadības komandu, piebilstot, ka pieredze, ko Beitiņš guvis, strādājot pie iepirkšanās centra būvniecības un īstenojot citus plaša mēroga projektus, būs būtiska pievienotā vērtība kompānijas Latvijas komandai.

Viņš akcentē, ka šīs pārmaiņas stiprinās komandas stratēģisko redzējumu un zināšanas par tirgus specifiku.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par iepirkšanās un izklaides centra “AKROPOLE Alfa” jauno vadītāju iecelta Sanita Krīgere, kurai ir 20 gadu pieredze mazumtirdzniecībā un nekustamo īpašumu pārvaldībā.

“Mēs uzskatām, ka iepirkšanās centra vadītājam ir jābūt drosmīgam pieņemt izaicinājumus, ar plašu redzesloku un jāspēj mainīties līdzi laikam, lai apmierinātu pircēju vēlmes un vajadzības, kā arī palīdzētu noturēt centra konkurētspēju. Iepirkšanās centrs “AKROPOLE Alfa” ir daudzpusīgs un uz attīstību vērsts objekts, kas prasa lielu profesionālo ieguldījumu. Tieši tādēļ esam patiesi priecīgi mūsu komandā uzņemt Sanitu – viņai ir bagātīga pieredze un pārliecinošs redzējums par nozares attīstību. Novēlam jaunajai vadītājai izdošanos un ar nepacietību gribam redzēt, kas “AKROPOLE Alfa” sagaida nākotnē,” pauž “Akropolis Group” īpašumu pārvaldības vadītāja Rasa Kundušiene.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šī ziemas sezona būs izaicinājumu pilna, pauda tirdzniecības centra "Akropole Alfa" vadītāja Zane Kaktiņa.

Viņa norādīja, ka patlaban kompānijā notiek fokusēšanās uz iespēju amortizēt izmaksu pieaugumu, kā arī atbildīgu un pārdomātu energoresursu izmantošanu, pēc iespējas mazinot patēriņu abos "Akropole" iepirkšanās centros Rīgā. Tostarp veiktas izmaiņas grupas tirdzniecības centru darba laikos, to saīsinot.

"Lūgumu par darba laika saīsināšanu vēl pirms lēmuma pieņemšanas saņēmām arī no vairākiem mūsu nomniekiem, kuri kā vienu no prioritātēm izvirza izmaksu optimizēšanu," piebilda tirdzniecības centra vadītāja.

Taujāta par turpmākiem taupīšanas pasākumiem, Kaktiņa minēja, ka izskatītas tiek dažādas iespējas, piemēram, jau patlaban abos iepirkšanās centros optimizēta āra apgaismojuma intensitāte, kā arī naktīs tirdzniecības centra telpās tiek regulēta temperatūra. Tāpat plānots pielāgot apkures iekārtu darbību, ņemot vērā temperatūras svārstības, gan iepirkšanās centru veikalu darba laiku.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Iepirkšanās un izklaides centra “AKROPOLE Rīga” vadītāja amatā stājies Kaspars Popens, kurš uzņēmuma komandā strādā jau kopš 2018. gada, informē uzņēmums.

Pēdējo piecu gadu laikā K. Popens pildījis ar tehnisko nodrošinājumu saistītus pienākumus, līdztekus gūstot pieredzi iepirkšanās centra pārvaldībā.

“Mums ir svarīgi, ka jaunais “AKROPOLE Rīga” vadītājs ne vien pārzina iepirkšanās centra darbību no A līdz Z, bet ir uz attīstību orientēts un atvērts jaunām idejām, ko pieprasa arī pati nozare. Kaspars ir pierādījis, ka radošas idejas ir iespējams apvienot ar augstiem rezultātiem, tāpēc, ņemot vērā viņa līdzšinējo darba pieredzi uzņēmumā, kā arī personiskās īpašības – atsaucību, mērķtiecību un emocionālo inteleģenci –, viņš tika iecelts par “AKROPOLE Rīga” vadītāju. Priecājamies sveikt viņu ar šo jauno karjeras pakāpienu,” komentē “Akropolis Group” īpašumu pārvaldības vadītāja Rasa Kundušiene.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2022. gads ir pirmais pilnais gads, kad “Akropolis Group” finanšu rezultātos iekļauti iepirkšanās centra “AKROPOLE Alfa” finanšu rezultāti, informē uzņēmums.

Tas, kā arī pandēmijas ierobežojumu atcelšana 2022. gada sākumā pozitīvi ietekmēja grupas konsolidētos finanšu rezultātus 2022. gadā. Piecu grupas pārvaldīto iepirkšanās un izklaides centru nomnieku apgrozījums pērn sasniedza 1,11 miljardus eiro, kas ir par 67 % vairāk nekā 2021. gadā. Savukārt grupas nomas ienākumi bija 75,1 miljons eiro, bet tās peļņa pirms procentiem, nodokļiem, nolietojuma un amortizācijas atskaitījumiem (EBITDA) – 71,9 miljoni eiro, kas ir attiecīgi par 31 % un 26 % vairāk, salīdzinot ar 2021. gadu.

“2022. gada sākumā tika atcelti Covid-19 ierobežojumi, kas pozitīvi ietekmēja apmeklētāju plūsmu un nomnieku apgrozījumu iepirkšanās centros, kas pagājušajā gadā pieauga salīdzinājumā ar 2021. gadu. Iepirkšanās centrus “Akropolis”, ieskaitot 2021. gada nogalē iegādāto iepirkšanās centru “AKROPOLE Alfa”, kas pagājušā gada laikā tika pilnībā integrēts grupas struktūrā, pagājušajā gadā apmeklēja vairāk nekā 41 miljons apmeklētāju. Lai gan pirmspandēmijas apmeklētības līmenis vēl netika sasniegts, tomēr grupas nomnieku gada apgrozījums, neieskaitot inflācijas efektu, atgriezās pirmspandēmijas līmenī. “Akropolis” iepirkšanās centru pievilcību gan partneriem, gan apmeklētājiem apliecina aizņemto platību rādītājs, kas pagājušajā gadā saglabājās ļoti augsts – 98 %. Arī “Akropolis Group” finanšu rādītāji pērn uzlabojās – uzņēmums saglabā spēcīgas pozīcijas Baltijas tirgū, lai gan enerģijas cenu radītie izaicinājumi samazināja grupas rentabilitāti, kas nav sasniegusi pirmspandēmijas līmeni,” komentē Manfredas Dargužis, “Akropolis Group” izpilddirektors.

Komentāri

Pievienot komentāru
Reklāmraksti

Ko dāvināt darbiniekiem? 8 universālas dāvanu idejas personāla motivēšanai un sveikšanai īpašos notikumos

Reklāmraksts,17.09.2024

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ko dāvināt darbiniekiem? 8 universālas dāvanu idejas personāla motivēšanai un sveikšanai īpašos notikumosLatvijā lielākā daļa uzņēmumu izvēlas pasniegt dāvanas darbiniekiem svētkos un īpašos notikumos. Tā ir samērā populāra personāla motivēšanas metode organizācijās ar apstiprinātu darbinieku labbūtības programmu un augstu darbinieku apmierinātības līmeni kā vienu no uzņēmuma prioritātēm. Vienlaikus vērts sev pajautāt, vai saldumu paciņas un karstvīna komplekti Ziemassvētkos, siera cepumu un limonādes sainīši Jāņos, kārtējā termokrūze, kas personalizēta ar uzņēmuma logo, vislabāk spēj nodot darbiniekiem iecerēto vēstījumu?

Kā liecina korporatīvo dāvanu vides ekspertu pieredze – īsti nē. Enija Kibelko, uzņēmuma “Lieliska dāvana” B2B segmenta pārdošanas vadītāja, pārstāv vienu no Latvijā vadošajiem piedzīvojumu dāvanu zīmoliem ar 13 gadu pieredzi vietējā biznesa vidē. Viņa atzīst, ka tendences par to, kas patīk un nepatīk darbiniekiem, visskaidrāk iezīmējas sadarbības pieredzē ar privātā un sabiedriskā sektora organizācijām, kurās ir liels kolektīvs virs 100 darbiniekiem.

“Darbinieku dāvanām, īpaši uz Ziemassvētkiem, uzņēmumos nereti ir ļoti ierobežots budžets. Piemēram, ko gan kvalitatīvu un taustāmu mēs varam uzdāvināt kolēģim par 5, 10 vai 15 eiro, kas turklāt vēl iepriecinātu dažādu paaudžu cilvēkus ar atšķirīgu gaumi? Par dāvanu sagādāšanu atbildīgie vadītāji tad nereti izmisumā ķer galvu, jo sarūpēt kaut ko paliekošu, kas turklāt darbiniekam raisītu pozitīvas sajūtas par piederību uzņēmumam, ar tik maziem līdzekļiem šķiet teju neiespējami. Lai gan mēs uzņēmumā “Lieliska dāvana” jau uzreiz varam palīdzēt ar ātrām un foršām idejām. Cita lieta un arī lielāks budžets pieejams, kad dāvana jāmeklē mazākam darbinieku skaitam – apaļās dzīves un darba jubilejās, labākajiem darbiniekiem, veiksmīgi noslēdzot projektus,” skaidro biznesa dāvanu eksperte E. Kibelko. Šajā rakstā viņa dalās ar korporatīvajā vidē iecienītākajām darbinieku dāvanām, kas visbiežāk iepriecina “Lieliska dāvana” biznesa klientu kolektīvus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Līdz ar valdības otrdien pieņemto lēmumu, kas ļauj brīvdienas un svētku dienās strādāt visiem tirdzniecības centros esošajiem veikaliem, tie plāno būt atvērti jau Ziemassvētku brīvdienās, tomēr grūtības sagādā darbaspēka organizēšana, pastāstīja aptaujātie tirdzniecības centru pārstāvji.

Tirdzniecības centru "Alfa" un "Akropole", kuriem ir viens īpašnieks, pārstāvji atzina, ka tirdzniecības centri ir priecīgi par valdības lēmumu ļaut veikaliem jau no 24.decembra strādāt "zaļajā" režīmā arī brīvdienās un svētku dienās. Gan "Akropole", gan "Alfa" nomnieki jau šajās brīvdienās būšot atvērti apmeklētājiem.

Vienlaikus "Akropoles" un "Alfas" pārstāvji atzina, ka viens no šī brīža izaicinājumiem ir darbaspēka organizēšana.

Abi tirdzniecības centri 24.decembrī apmeklētājiem būs atvērti no plkst.10 līdz 18, bet 25.decembrī - no plkst.12 līdz 21. Savukārt 26.decembrī tirdzniecības centri strādās no plkst.10 līdz 22, bet 31.decembrī - no plkst.10 līdz 20. Vienlaikus 1.janvārī abi tirdzniecības centri būs slēgti.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Akropolis Group iegādāto Alfu vadīs Zane Kaktiņa

Db.lv,01.12.2021

Pārmaiņas tiks īstenotas arī tirdzniecības centra Alfa pārvaldībā – par t/c vadītāju ir iecelta Zane Kaktiņa, kura divus iepriekšējos gadus ir bijusi Akropole Rīga vadītāja.

Foto: LETA

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Akropolis Group, kas pārvalda iepirkšanās un izklaides centrus Akropolis Viļņā, Klaipēdā un Šauļos, kā arī Akropole Rīgā, pabeidzis tirdzniecības centra Alfa iegādi Rīgā.

Latvijas galvaspilsētā bāzētā tirdzniecības centra iegādes darījums tika noslēgts 30. novembrī, iegādājoties 100% kapitāla daļu uzņēmumā SIA Delta Property, kas ir t/c Alfa īpašnieks.

“Iepirkšanās un izklaides centru paplašināšana pandēmijas laikā ir izaicinājums, tāpēc esam gandarīti, ka veiksmīgais darījums Rīgā vēl vairāk nostiprina mūsu vadošās pozīcijas Baltijas valstīs šajā jomā. Alfa ir ļoti spēcīgs un populārs tirdzniecības centrs Rīgā, kas šogad svin savu 20 gadu jubileju,” stāsta Manfredas Dargužis (Manfredas Dargužis), Akropolis Group izpilddirektors.

Pārmaiņas tiks īstenotas arī tirdzniecības centra Alfa pārvaldībā – par t/c vadītāju ir iecelta Zane Kaktiņa, kura divus iepriekšējos gadus ir bijusi Akropole Rīga vadītāja.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No 1. jūnija, iepirkšanās un izklaides centra “AKROPOLE Alfa” vadītāja amatā stājas Artūrs Bernhards, kuram ir vairāk nekā 10 gadu starptautiska pieredze mazumtirdzniecības nozarē un nekustamo īpašumu uzturēšanā.

“Tirdzniecības centru pārvaldības nozare ir dinamiska un plaša, tāpēc esam gandarīti mūsu komandā sveikt Artūru Bernhardu, kura ilggadējā pieredze un redzējums palīdzēs vadīt iepirkšanās centru, lai sasniegtu grupas mērķus. Mēs vienmēr meklējam cilvēkus, kuri ar savu unikālo un radošo skatījumu uz nozari var bagātināt mūsu grupas panākumus, tāpēc saskatām lielu potenciālu kopīgam darbam un vēlam jaunajam vadītājam panākumus,” saka “Akropolis Group” īpašumu pārvaldības vadītāja Rasa Kundušiene.

“Daudziem “AKROPOLE Alfa” asociējas ar atmiņām, kā vienu no pirmajiem lielajiem iepirkšanās centriem Latvijā. Arī man šis iepirkšanās centrs ir bijis ikdienā ļoti iemīļots un vienmēr pa ceļam, braucot gan uz, gan dodoties ārpus Rīgas. Man ir patiess prieks, ka varēšu pielietot savu ilggadējo pieredzi mazumtirdzniecības nozarē, lai vēl vairāk attīstītu šī vēsturiskā centra potenciālu un saglabātu lojālo klientu uzticību. Manas un “Akropolis Group” vērtības sakrīt, tāpēc, ieņemot jauno amatu, īpašu uzmanību pievērsīšu grupas ilgtspējas stratēģijas īstenošanai, lai ne tikai mazinātu oglekļa pēdas nospiedumu, bet arī veicinātu vēl labvēlīgākas vides attīstību ģimenēm ar bērniem,” dalās Artūrs Bernhards, “AKROPOLE Alfa” vadītājs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Akropolis Group, kas pārvalda iepirkšanās un izklaides centrus Akropolis Viļņā, Klaipēdā un Šauļos, kā arī Akropole Rīgā, ir atļauts pabeigt tirdzniecības centra Alfa iegādi Rīgā.

Latvijas Konkurences padome 25. novembrī piešķīra Akropolis Group beznosacījumu apvienošanās atļauju, lai pabeigtu tirdzniecības centra, kas atrodas Latvijas galvaspilsētā, iegādes darījumu.

Akropolis Group ar Nasdaq Viļņas biržas starpniecību paziņoja, ka tuvākajā laikā, atbilstoši parakstītajā līgumā minētajai procedūrai un noteikumiem, tiks īstenota Latvijas uzņēmuma SIA Delta Property, kam pieder tirdzniecības centrs Alfa Rīgā, kapitāldaļu īpašumtiesību pārņemšana.

“Latvijas Republikas Konkurences padome ir izpētījusi Akropolis Group plānoto uzņēmuma iegādi, iegādājoties 100% SIA Delta Property daļas un gūstot vienpersonisku kontroli pār iepriekšminēto uzņēmumu, un konstatējusi, ka plānotā apvienošanās neradīs vai nenostiprinās dominējošo stāvokli vai būtiski neierobežos konkurenci konkrētajos tirgos. Saņemot beznosacījumu apvienošanās atļauju, mēs plānojam pabeigt darījumu tuvākajā laikā,” sacīja Akropolis Group izpilddirektors Manfredas Dargužis.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No pirmdienas, 5. septembra, mainīsies iepirkšanās un izklaides centru “Akropole Alfa” un “Akropole Rīga” darba laiks, informē uzņēmumā.

Turpmāk lielākā daļa veikalu un pakalpojumu sniegšanas vietu būs atvērti no pl. 10.00 līdz 21.00. Vienlaikus tādām tirdzniecības un pakalpojumu sniegšanas vietām kā pārtikas lielveikaliem, atsevišķām ēdināšanas vietām, sporta klubiem un kino darba laiks šobrīd paliek bez izmaiņām.

“Lēmums par izmaiņām darba laikā ir pieņemts, ņemot vērā ievērojamo elektroenerģijas cenu pieaugumu un mūsu vēlmi optimizēt energoresursu izmantošanu "Akropole " iepirkšanās centros. Lūgumu par darba laika saīsināšanu esam saņēmuši arī no nomniekiem, un arī turpmāk meklēsim risinājumus, kā padarīt energopatēriņu vēl efektīvāku,” skaidro Dominykas Mertinas, “Akropolis Group” mārketinga un komunikācijas nodaļas vadītājs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Reklāmraksti

„Lieliska dāvana“ atver jaunu veikalu iepirkšanās centrā „ Akropole Alfa“

Sadarbības materiāls,27.06.2022

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lieliski jaunumi - „Lieliska dāvana“ 27. jūnijā svinīgi atklāj savu 10. veikalu Latvijā!

„Lieliska dāvana“ ir uzņēmums, kas nodarbojas ar piedzīvojumu dāvanu karšu pārdošanu un kuras mērķis ir piedāvāt klientiem plašu dāvanu izvēli vienuviet. „Lieliska dāvana“ ir lietuviešu kapitāla uzņēmuma „Gera dovana“ filiāle, kas Latvijas tirgū veiksmīgi darbojas kopš 2011. gada.

„Lieliska dāvana” piedāvājuma klāstā ir vairāk nekā 1700 oriģinālu un aizraujošu dāvanu ideju – aktīvā atpūta, ūdens piedzīvojumi, SPA, masāžas, skaistumkopšana, romantiski brīvdienu galamērķi, lidojumi, lēcieni, dāvanas gardēžiem, kvesti, fotosesijas, izjādes ar zirgiem, kino u.c. Visi produkti ir pieejami vietnē www.lieliskadavana.lv, ka arī mazākos apmēros - „Lieliska dāvana” veikalos. Dāvanu stendi ir atrodami arī Rimi, Stockmann un Maxima lielveikalu telpās visā Latvijā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šogad pirmssvētku laikā iedzīvotāju aktivitāte tirdzniecības centros un internetā ir augsta, atklāja aptaujātie nozares pārstāvji.

Tirdzniecības centra "Domina Shopping" direktore Dina Bunce pauda, ka precīzus datus par decembri pagaidām nevar sniegt, jo mēnesis vēl nav noslēdzies, tomēr jau tagad vērojamas pozitīvas tendences.

"Ja vērtējam apmeklētāju plūsmas rādītājus, tad precīzus datus par decembri pagaidām nevaram sniegt, jo mēnesis vēl nav noslēdzies. Taču jau skaidri redzam pozitīvu tendenci, kurai piekrīt arī mūsu nomnieki – ņemot vērā, ka jau decembra pirmajās divās nedēļās sasniedzām aizvadītā gada teju visa decembra rezultātu, mēneša beigās rādītāji būs vēl augstāki. Savukārt, ja atskatāmies uz novembri, kas sakrita ar brīdi, kad veikalos sāka parādīties sezonālās Ziemassvētku preces, pircēju plūsma tad bija par +101% lielāka nekā 2021. gada novembrī," norāda D.Bunce.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirdzniecības centra "Akropole Alfa" īpašnieks un pārvaldītājs SIA "Delta Property" pagājušajā gadā strādāja ar 19,706 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 98,8% vairāk nekā gadu iepriekš, vienlaikus kompānija guva peļņu 9,585 miljonu eiro apmērā pretstatā zaudējumiem 2021.gadā, liecina "Firmas.lv" publiskotā informācija.

Tostarp pērn "Delta Property" no nomas pakalpojumiem guva ieņēmumus 18,7 miljonu eiro apmērā, bet no citu pakalpojumu sniegšanas - vienu miljonu eiro.

Gada pārskata vadības ziņojumā skaidrots, ka pērn Covid-19 krīze būtiski neietekmēja "Delta Property" darbību. Tikmēr Krievijas sāktā karadarbība Ukrainā kompāniju galvenokārt ietekmēja caur elektroenerģijas un gāzes cenu pieaugumu, kur lielākais cenu lēciens bija 2022.gada jūlijā-septembrī, taču vēlāk cenas nedaudz samazinājās un stabilizējās.

Tāpat pārskatā minēts, ka atbilstoši neatkarīgā īpašuma vērtētāja SIA "CPB Real Estate Services" datiem 2022.gada 31.decembrī "Akropole Alfa" īpašuma patiesā vērtība bija 198 miljoni eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgas 1. Tālmācības vidusskola šo mācību gadu uzsākusi jaunā biroju ēkā Rīgā, Maskavas ielā, blakus iepirkšanās un izklaides centram AKROPOLE Rīga.

Rīgas 1. Tālmācības vidusskola, kas dibināta 2013. gadā, nodrošina pamatskolas (7.-9. klase) un vidusskolas (10.-12. klase) apguvi tālmācībā. Skola piedāvā izglītību tiešsaistē, dodot iespēju mācīties un iegūt vidusskolas diplomu ikvienam, kurš nevar regulāri apmeklēt skolu.

“Apsverot mūsu paplašināšanos, jau kādu laiku esam meklējuši jaunas telpas un beidzot ar Newsec komandas atbalstu esam atraduši sev un mūsu studentiem jaunas mājas, lai sniegtu plašāku un profesionālāku izglītības līmeni. “, sacīja Rīgas 1. Tālmācības vidusskolas direktore Gita Vāvere.

“Esam gandarīti, ka bijām daļa no šī nomas līguma parakstīšanas procesa, apzinot potenciālās sadarbības iespējas un sinerģiju abām iesaistītajām pusēm, kā arī skolēniem un viņu vecākiem, radot pievienoto vērtību tik svarīgam projektam kā izglītība, kas ir nākotnes pamats. Lēmumu izvēlēties biroju ēku Maskavas ielā 257B, Rīgā, ietekmēja lieliskā atrašanās vieta blakus iepirkšanās un izklaides centram AKROPOLE Rīga, attīstītā infrastruktūra, pašiem sava ēka, pieejamā autostāvvieta,“ sacīja Dace Priede, Newsec Biroja risinājumu vadītāja.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Attīstot elektroauto uzlādes tīklu, Eleport nodrošina uzlādes iespējas 7 jaunās vietās Latvijā, kā arī paziņo par Baltijas valstīs lielākā uzlādes parka izveidi Lietuvā pie iepirkšanās un izklaides centra “Akropole”.

Kopumā Eleport tīkls Latvijā papildināts ar 13 jaunām uzlādes stacijām gan Rīgā, gan ārpus tās.

“Elektroauto lietotāju skaitam augot, mūsu uzdevums ir nodrošināt pēc iespējas pieejamāku auto uzlādes infrastruktūru ikvienam. Mūsu mērķis ir veidot uzlādes stacijas, kas pielāgotas gala lietotāju ikdienas lietošanas paradumiem un nodrošināt to pieejamību arvien plašākā Rīgas, Latvijas un Baltijas reģionā,” uzsver Kārlis Mendziņš, “Eleport Latvija” vadītājs.

Elektroauto uzlādes infrastruktūras attīstītājs Eleport ir veicis nozīmīgus ieguldījumus uzlādes tīkla attīstībā ne tikai Latvijas teritorijā, bet arī mūsu kaimiņvalstī Lietuvā, paziņojot par jaunu uzlādes parka izveidi pie iepirkšanās un izklaides centra “Akropole”, kas atrodas pašā Kauņas centrā. Projekta ietvaros paredzēts uzstādīt 40 uzlādes stacijas, kopumā ieguldot teju 1 miljonu eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Atēnu Akropoles apmeklētāju skaits tiks ierobežots līdz 20 000 cilvēku dienā, trešdien paziņoja Grieķijas Kultūras ministrija.

Tagad Akropoli apmeklē līdz pat 23 000 cilvēku dienā, nereti izraisot drūzmēšanos un sastrēgumus.

Ierobežojumi tiks ieviesti izmēģinājuma kārtā no 4.septembra, bet pastāvīgi stāsies spēkā no 1.aprīļa. Tiks noteikts, cik daudz cilvēku drīkstēs ieiet Akropolē katru stundu.

Apmeklējuma ilgums netiks ierobežots.

Tie, kas ierodas organizētās ekskursijās, arī kruīza kuģu pasažieri, veido aptuveni pusi no ikdienas apmeklētāju skaita un Akropolē pavada vidēji 45 minūtes.

Līdzīgi ierobežojumi tiks noteikti arī citās populārās Grieķijas arheoloģiskajās apskates vietās.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mazumtirgotājam SIA "Rimi Latvia" nav bijušas pārrunas ar tirdzniecības centra "Alfa" jaunajiem īpašniekiem par "Rimi" turpmāko darbību šajā iepirkšanās centrā, atzina "Rimi Latvia" sabiedrisko attiecību speciālists Juris Šleiers.

Viņš norādīja, ka pašreiz arī nav zināms, kad tās varētu būt plānotas.

Jau vēstīts, ka nekustamo īpašumu kompānija "Akropolis Group", kas pārvalda tirdzniecības centrus "Akropolis" Viļņā, Klaipēdā un Šauļos, kā arī "Akropole" Rīgā, pabeigusi tirdzniecības centra "Alfa" iegādi, kļūstot par vienīgo tā īpašnieku.

Akropolis Group iegādāto Alfu vadīs Zane Kaktiņa 

Akropolis Group, kas pārvalda iepirkšanās un izklaides centrus Akropolis Viļņā, Klaipēdā un...

"Akropolis Group" ietilpst Lietuvas holdingā "Vilniaus prekyba", kurā ir arī mazumtirdzniecības kompāniju tīkls "Maxima grupe". Grupai piederošajos tirdzniecības centros ierasti atrodas "Maxima" lielveikali.

"Rimi" gan ir spēkā esošs līgums par nomas tiesībām "Alfā" līdz pat 2034.gadam. "Rimi Latvia" veikala rekonstrukcijā tirdzniecības centrā "Alfa" ieguldīja 1,9 miljonus eiro.

Jau ziņots, ka pēc darījuma noslēgšanas Rīga ir kļuvusi par pirmo pilsētu, kurā "Akropolis Group" pārvaldīs divus iepirkšanās un izklaides centrus. Tirdzniecības centrs "Alfa" kļuvis par pirmo "Akropolis Group" piederošu objektu, kuru uzņēmums pats nav attīstījis no pirmsākumiem.

Par "Alfas" vadītāju iecelta Zane Kaktiņa, kura divus iepriekšējos gadus ir bijusi tirdzniecības centra "Akropole" vadītāja.

"Rimi Latvia" pagājušajā gadā strādāja ar 946,508 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 3,2% vairāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas peļņa samazinājās par 8,3% un bija 30,409 miljoni eiro.

"Rimi Latvia" reģistrēta 1992.gada janvārī, un tās pamatkapitāls ir pieci miljoni eiro. Kompānijas vienīgais īpašnieks ir Zviedrijā reģistrētais uzņēmums "Rimi Baltic".

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

"Tiamo grupa", viens no lielākajiem viesmīlības uzņēmumiem Latvijā, atvērusi vēl vienu "Čili Pizza" galvaspilsētā, Andreja Saharova ielā, informē uzņēmums.

Picērija platības ziņā ir lielākā no deviņām "Čili Pizza" picērijām Rīgā un astoņpadsmit picērijām visā Latvijā.

Jaunās picērijas iekštelpu kopējā platība ir 316 kvadrātmetri, kā arī tai ir 70 kvadrātmetru plaša vasaras terase. Tāpat kā visās "Čili Pizza" picērijās, arī šajā vietā iekārtots bērnu stūrītis. Startā radītas vismaz 30 jaunas darba vietas.

"Cilvēki novērtē iespēju ieturēt maltīti tuvāk mājām, tieši tādēļ turpinām Rīgu vienmērīgi noklāt ar picērijām dzīvojamajos rajonos. Pirmajā etapā A. Saharova ielā esam veikuši daļēju telpas rekonstrukciju un plānojam otro etapu ar mūsdienīgu, stilīgu un mājīgu interjeru, lai šī rajona iedzīvotāji mūsu picērijā justos vēl mājīgāk," saka Toms Zukulis, "Tiamo grupas" valdes priekšsēdētājs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Viļņā bāzētā kompānija "Akropolis Group", kas pārvalda piecus iepirkšanās un izklaides centrus Lietuvā un Latvijā, plāno paplašināties Polijā.

"Akropolis Group" izpilddirektors Manfreds Dargužis sacīja, ka kompānija pašlaik izskata iespējas paplašināties Polijā. Viņš piebilda, ka detalizētāka informācija par šiem plāniem tiks publiskota šogad.

"Polija ir viens no iespējamiem mūsu paplašināšanās galamērķiem, un mēs aktīvi meklējam tur iespējas un sagaidām, ka konkrētāku informāciju varēsim sniegt gada nogalē," Dargužis sacīja otrdien grupas pirmā pusgada finanšu rezultātu videoprezentācijā.

Viņš paskaidroja, ka kompānija "saskata labas iespējas Polijas tirgū, valsts lielākajās pilsētas, iegādāties līdzīga izmēra un kvalitātes aktīvus," klāstīja ""Akropolis Group" vadītājs.

Lai finansētu paplašināšanos, "Akropolis Group" plāno izmantot savu kapitālu un bankas aizdevumu, viņš teica, uzsverot, ka kompānijai "pietiek likvīdo aktīvu vismaz viena īpašuma iegādei".

Komentāri

Pievienot komentāru
Enerģētika

Latvijas tirgū ienāk inovatīvs elektrouzlādes infrastruktūras risinājumu izstrādātājs

Db.lv,11.05.2023

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ar mērķi padarīt elektroauto uzlādes stacijas pieejamākas un pilnveidot mobilitātes risinājumus, Latvijas tirgū ienāk inovatīvs elektroauto uzlādes infrastruktūras risinājumu nodrošinātājs – Inbalance grid.

Uzņēmuma izstrādātie, ražotie un pārvaldītie risinājumi vērsti uz elektroenerģijas patēriņa optimizāciju un palīdz apmierināt pieaugošo pieprasījumu pēc elektroauto uzlādes stacijām, nemainot esošo elektrotīkla infrastruktūru. Pirmās uzlādes stacijas Latvijā tika uzstādītas jau pagājušajā gadā, un jaunākie 10 uzlādes punkti, kas uzstādīti šogad, atrodas iepirkšanās centros AKROPOLE Alfa un AKROPOLE Rīga. Uzņēmums plāno turpināt attīstību un paplašināt savu darbību, investējot un uzlabojot publisko uzlādes tīklu infrastruktūru.

Inbalance grid ir dibināts Lietuvā un šobrīd paplašinājies jau visās Baltijas valstīs. Uzņēmums Baltijā uzstādījis gandrīz 400 elektroauto uzlādes pieslēgvietas. 28 no tām atrodas Latvijā – minētajos iepirkšanās centros, kā arī Hampton by Hilton Riga Airport, bet privātie uzlādes punkti pieejami pie Ignitis Latvija, SEB finanšu centra un Easy Park birojiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Iepirkšanās un izklaides centra “Akropole Rīga” vadītāja amatā no 1.aprīļa stājas Valdis Portnajs, kuram ir teju 20 gadu pieredze viesmīlības jomā, un iepriekš viņš ir vadījis virkni lielo viesnīcu Latvijā.

Jaunais vadītājs izraudzīts konkursa kārtībā.

“Viens no iepirkšanās un izklaides centra “Akropole Rīga” mērķiem ir līdera pozīcijas stiprināšana starp iepirkšanās centriem Latvijā un Baltijā – no šodienas tas būs manā pārziņā. Savu pienesumu turpmākā attīstībā saredzu teju 20 gadu gaitā viesmīlības nozarē uzkrāto zināšanu pārnesē uz iepirkšanās centra ikdienas darbību, jo ticu, ka abās sfērās ir daudz kopīga. Manu uzdevumu lokā būs arī klientu lojalitātes veicināšana un arvien jaunu klientu piesaiste, kā arī visaugstāko apkalpošanas standartu saglabāšana un turpmākā attīstīšana,” saka V.Portnajs.

Iepriekš V.Portnajs savu karjeru saistījis ar viesnīcu un viesmīlības nozari.

Komentāri

Pievienot komentāru
Eksperti

ST spriedums par ierobežojumiem tirdzniecības centriem – atgādinājums par brīvas konkurences nozīmi

Raivis Leimanis, ZAB Ellex Kļaviņš zvērināts advokāts,24.03.2022

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Satversmes tiesas (ST) šā gada 10. marta spriedums par tirdzniecības centriem noteikto ierobežojumu neatbilstību Satversmei ir viens no ļoti retiem gadījumiem, kad par antikonstitucionālu ir atzīts kāds no pandēmijas laikā noteiktajiem normatīvajiem ierobežojumiem klātienes komercdarbībai.

Šis ir unikāls spriedums, tādēļ konkrētā lieta un turpmākie ar to saistītie procesi veidos jaunu tiesu praksi Latvijas vēsturē. Spriedums dod iespēju lietas rosinātājiem pretendēt uz zaudējumu atlīdzināšanu no valsts un kļūs par vērtīgu atgādinājumu, ka brīva konkurence ir viena no mūsu pamatvērtībām.

Tirdzniecības centri vēršas Satversmes tiesā 

Latvijas lielākie tirdzniecības centri ir sagatavojuši pieteikumu Satversmes tiesai, un kā pirmais...

ST lieta tika rosināta pēc mazumtirdzniecības uzņēmuma “Jysk” un divu tirdzniecības centru (“Domina” Rīgā un “Valleta” Valmierā) pieteikumiem, kurus ST apvienoja vienā lietā. Komersantu pieteikums bija par MK noteikumu “Epidemioloģiskās drošības pasākumi Covid-19 infekcijas izplatības ierobežošanai” (redakcijā, kas bija spēkā no 2021. gada 7. aprīļa līdz 1. jūnijam) atbilstību Satversmei.

JYSK vēršas Satversmes tiesā  

Mājsaimniecības preču mazumtirgotājs JYSK iesniedzis konstitucionālo sūdzību Satversmes tiesā...

Apstrīdētie noteikumi noteica būtiskus tirdzniecības ierobežojumus tirdzniecības centros, kuru kopējā tirdzniecības platība ir lielāka par 7000 m2. Proti, lielajos tirdzniecības centros tika aizliegta visa veida veikalu darbība, izņemot atsevišķus noteikumos minētus veikalus, kas tirgo pirmās nepieciešamības preces. Savukārt citiem veikaliem, kas atrodas ārpus tirdzniecības centriem, tostarp arī tiem, kuru kopējā tirdzniecības platība lielāka par 7000 m2, valdība strādāt neliedza.

Valdībai ir pienākums pilnībā kompensēt tirdzniecības centriem radītos zaudējumus 

Pēc Satversmes tiesas sprieduma valdībai ir pienākums pilnībā kompensēt tirdzniecības centriem...

Veikali, kas dēļ minētajiem ierobežojumiem nevarēja strādāt, neguva ieņēmumus un nevarēja samaksāt nomas maksu. Daudzi nomnieki tāpēc nespēja izpildīt savas saistības, tiem radās parādi, daži pārtrauca darbību tirdzniecības centros (izbeidza nomas līgumus), daži pat bankrotēja. Jaunus nomniekus tirdzniecības telpām nebija iespējams piesaistīt, tāpēc zaudējumus cieta gan veikali paši, gan arī tirdzniecības centri. Citiem veikaliem ārpus tirdzniecības centriem bija atļauts strādāt, kas norāda uz atšķirīgu attieksmi pret tirgus dalībniekiem, un konkurences kropļošanu. Izpētot situāciju Eiropā, konstatējām, ka nekur citur nebija noteikti tik stingri darbības ierobežojumi tirdzniecības centriem. Vairumā gadījumu ierobežojumi attiecās uz nekontrolētu pulcēšanos, pamatā nosakot prasības telpu platībai, kā arī paredzot pienākumu valkāt sejas maskas.

Izskatot šo lietu, ST konstatēja, ka apstrīdētā MK noteikumu norma neatbilst Satversmei un atzina to par spēkā neesošu. Būtisks elements šajā lietā bija konstatēt to, ka abi tirdzniecības vietu veidi – lielajos tirdzniecības centros esošie veikali un tie lielie veikali, kas strādā ārpus tirdzniecības centriem – ir salīdzināmi. Kā noskaidroja tiesa, MK noteikumu izstrādes gaitā netika pienācīgi vērtēts un pamatots, kādēļ pandēmijas laikā vieniem tiek atļauts strādāt, bet otriem ne. Satversmes tiesa to uzskatīja par Satversmes 91. pantā nostiprinātā vienlīdzības principa pārkāpumu.

Savukārt “Jysk” sūdzība bija par to, ka noteikumi aizliedza strādāt arī lielajos tirdzniecības centros esošiem veikaliem ar ārējo piekļuvi. Proti, “Jysk” veikalos bija iespēja nodrošināt atsevišķu ārējo ieeju, kas ļautu ierobežot pandēmijas izplatību līdzīgi kā citos veikalos ārpus tirdzniecības centriem. Tiesa konstatēja, ka šāds aizliegums ir nepamatots, jo Covid‑19 infekcijas izplatības riska ziņā nav būtisku atšķirību starp lielā tirdzniecības centra veikalu, kurš ir norobežots no tirdzniecības centra koplietošanas telpām un kuram ir nodrošināta atsevišķa ārējā piekļuve, un jebkuru citu atsevišķās telpās iekārtotu veikalu, kuram ir atsevišķa ārējā piekļuve. Tāpēc par Satversmes 91. un 105. pantam neatbilstošu tika atzīta norma, kas pandēmijas ierobežošanas dēļ liedza strādāt tirdzniecības centros strādājošajiem lielajiem veikaliem ar atsevišķu ārējo ieeju.

Ņemot vērā, ka tirdzniecības centru ieņēmumi (nomas maksa) ir pilnībā atkarīgi no tajos esošo veikalu spējas strādāt, šajā gadījumā tika nodarīti zaudējumi gan pandēmijas ierobežojumu dēļ slēgtajiem veikaliem, gan arī tirdzniecības centriem. Likumsakarīgi ir sagaidīt, ka pēc šī sprieduma no valsts tiks prasīts kompensēt zaudējumus. To apmērs vēl ir jāprecizē, bet summas visticamāk būs mērāmas simtos tūkstošu eiro. Pieņemot, ka zaudējumus minēto ierobežojumu dēļ ir cietuši praktiski visi tirdzniecības centri Latvijā, loģiski būtu šo lietu izvērtēt plašākā kontekstā, meklējot visiem pieņemamu risinājumu, kas kaut daļēji kompensētu nevienlīdzīgo nosacījumu dēļ radušos zaudējumus. Brīva konkurence ir viens no ekonomikas attīstības pamata nosacījumiem, ko ar savu spriedumu vēlreiz ir apliecinājusi arī ST. Tāpēc šim spriedumam būtu jākļūst par atskaites punktu un atgādinājumu turpmāk, – situācijās, kad valsts kādu objektīvu iemeslu dēļ būs spiesta ierobežot vai kā citādi koriģēt komercdarbību.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Ierobežojumi kaitē biznesam, bet nepalīdz veselībai

Armanda Vilciņa,11.01.2022

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Covid-19 pandēmiju ierobežojošie pasākumi Latvijā ir bijuši vieni no stingrākajiem Eiropā, taču nav pārliecības, ka tie tiešām sniedz gaidīto rezultātu.

To intervijā DB atzīmē Stockmann grupas vadītājs, SIA Stockmann valdes priekšsēdētājs Jaris Latvanens (Jari Latvanen). Viņš uzsver, ka Ziemeļvalstis šajā situācijā ir bijušas biznesam atvērtākas, jo, piemēram, Somijā un Zviedrijā tirdzniecības centri pandēmijas laikā nav bijuši slēgti.

“Personīgi es neredzu atšķirību starp situāciju Somijā un Latvijā, kur tirdzniecības centri trīs mēnešus ir bijuši slēgti, – ir skaidrs, ka ierobežojumi traucē biznesam, bet nav pārliecības, ka tie tiešām palīdz veselībai,” secina J. Latvanens.

Fragments no intervijas

Tikko noslēdzās 2021. gads. Kāds tas bija jūsu biznesam?

Covid-19 pandēmija ir ietekmējusi visus uzņēmējus, jo mums ir nepārtraukti jāpielāgojas jauniem apstākļiem. Jebkurā gadījumā es domāju, ka šī situācija mums ir iemācījusi ātri reaģēt, būt elastīgiem un pieņemt pārmaiņas, tajā pašā laikā nezaudējot koncentrāciju uz izvirzītajiem mērķiem. Jāteic, ka Stockmann aizvadītais gads bija diezgan pozitīvs – pērn fokusējāmies uz savu stratēģisko plānu īstenošanu, kas mums arī veiksmīgi izdevās. Piemēram, Rīgā 1. septembrī durvis vaļā vēra renovētā Stockmann Delikatess nodaļa, kuras pārveidē ieguldīti 2,5 miljoni eiro. Renovācijas laikā tika radīts jauns nodaļas vizuālais tēls, kā arī ierīkota virkne nebijušu risinājumu klientu ērtībām. Ja runājam par finansiālo aspektu, protams, jāatzīst, ka tūristu skaita samazinājums ir ietekmējis mūsu veikalu apgrozījumu, īpaši Latvijā, kur pandēmijas ierobežojumi ir bijuši visstingrākie. Jebkurā gadījumā mūsu rezultāti ik ceturksni uzlabojas, taču tūristu skaita samazinājumu jūtam joprojām.

Komentāri

Pievienot komentāru