Reklāmas tehnoloģiju jaunuzņēmums Setupad izstrādājis reklāmu automātisku pārdošanas sistēmu, kuras mērķis ir palīdzēt medijiem nopelnīt vairāk no reklāmām
«Palīdzam portāliem nopelnīt vairāk naudas no reklāmām. Mums ir dažādas tehnoloģijas, lai varētu pārdot par augstāku cenu un efektīvāk ne tikai cenas ziņā, bet, ātrāk piegādājot reklāmu, mudīgāk veicot izsoli u.tml. Ir daudz nianšu, kas maķenīt uzlabo ātrumu, efektivitāti un cenu, tādējādi tiem palīdzam nopelnīt par 70% vairāk, nekā portāli spēj paši saviem spēkiem,» stāsta Toms Panders, SIA Setupad īpašnieks.
Vaicāts, uz kā rēķina Setupad var palīdzēt nopelnīt vairāk, viņš skaidro, ka uzņēmuma izstrādātā tehnoloģija ļauj izsolei notikt ātrāk, tā objektīvāk pieņem solītāju cenas. «Pirmkārt, mūsu tehnoloģija stādā ātrāk, precīzāk, pareizāk. Otrkārt, mums ir daudz partneru. Lai cik liels būtu portāls Latvijā vai kaut vai Polijā, tam vienam pašam būs grūti iegūt tik daudz partneru. Liela daļa no mūsu klientu portālu papildu peļņas nāk no jauniem reklāmdevējiem, ko tie paši citādā veidā nevarētu sasniegt,» teic Toms.
Uzņēmums strādā arī pie atskaišu attīstīšanas – iecerēts, ka piedāvās reālā laika statistiku un klienti varēs sekot līdzi, kas katru minūti notiek izsolē, – cik daudz konkrētā laikā tiek pārdots, par kādām cenām u.c. Šī jauninājuma mērķis ir, lai klienti, veicot izmaiņas, uzreiz redz, kā tās ietekmē viņu peļņu.
Pārdod automatizēti
Jau vairākus gadus ir populāri izmantot automātiskās reklāmu pirkšanas un pārdošanas sistēmas. Tas nozīmē, ka cilvēki nevis sūta t.s. reklāmbaneri pa e-pastu un saka, ka vēlas, lai tas parādās portālā no pirmdienas līdz piektdienai kādā konkrētā sadaļā, bet tas notiek automātiski. Klients ieskaita naudu, saliek savus iestatījumus un reklāma nonāk pārdošanas sistēmā, kur mediji vai tādi uzņēmumi kā Setupad, kas nodarbojas ar reklāmu pārdošanu, pieņem pasūtījumu. Tas notiek pēc izsoles principa, un uzvar tie, kas sola vairāk,» stāsta Toms. Viņš uzsver, ka risinājums var palīdzēt gan maziem, gan lieliem portāliem. «Lieliem tas, protams, ir ienesīgāk, gan, skatoties no mūsu puses, gan viņiem pašiem,» saka Toms.
Visu rakstu Redz iespēju portāliem nopelnīt vairāk lasiet 16. aprīļa laikrakstā Dienas Bizness.