Internets

Konkurenti neizprot CityLife.lv un Cherry.lv lēmumu atteikties no portāliem - piedāvājumu apkopotājiem

Lelde Petrāne,06.07.2012

Jaunākais izdevums

Kolektīvās iepirkšanās portāli CityLife.lv un Cherry.lv nonākuši pie kopīga lēmuma - neļaut savus piedāvājumus izvietot portālos, kuri apkopo visu Latvijas kolektīvās iepirkšanās portālu piedāvājumus. Konkurenti un piedāvājumu apkopotāji par šādu lēmumu pauž gan izbrīnu, gan nožēlu.

Kā iepriekš norādīja CityLife.lv un Cherry.lv, šāds lēmums esot pieņemts, «lai pircējiem aktīvāk skaidrotu atšķirības starp kvalitāti, ko spēj piedāvāt vadošie kolektīvās iepirkšanās portāli, un mazo portālu piedāvājumiem, kuru ierobežotie resursi liedz iespēju uzņemties atbildību par to piedāvājumiem». CityLife.lv un Cherry.lv akcentēja, ka šobrīd Latvijā darbojas ap 40 kolektīvās iepirkšanās portālu, tomēr 93% no tirgus veido četri vadošie kolektīvās iepirkšanās portāli CityLife.lv, Cherry.lv, Zizu.lv un Perkamkopa.lv.

Pēc CityLife.lv mārketinga vadītājas Ances Rancānes un Cherry.lv mārketinga vadītājas Annas Brūnas teiktā, «mazie portāli bieži kaitē industrijai kopumā, jo nespēj nodrošināt pienācīgu kvalitāti. Savukārt, piedāvājumus apkopojošajos portālos, piemēram, Refresh.lv, Salidzini.lv un Gudriem.lv, cilvēki nezina, no kāda portāla piedāvājums tiek iegādāts».

Gudriem.lv pārstāve Liene Tīruma, lūgta komentēt CityLife.lv un Cherry.lv lēmumu, portālam db.lv sacīja: «CityLife.lv un Cherry.lv aizņem pietiekoši lielu daļu tirgus, lai varētu atļauties šādu soli. Lai gan tas ietekmēs viņu darbību, vienīgie, kas jutīs reālas izmaiņas un saskarsies ar grūtībām, ir klienti.»

«Mēs esam sarūgtināti par šādu soli, tomēr darbības principus tādēļ nemainīsim un mūsu klienti varēs turpināt aplūkot un iegādāties dažādu kuponatoru piedāvājumus,» viņa piebilda.

«Zaudētāji, kā jau minēju, ir klienti, kuri pieraduši apskatīt visus piedāvājumus caur salīdzināšanas portāliem. Tas sagādā papildus neērtības, jo piedāvājumi jāapskata vairākās lapās. CityLife.lv un Cherry.lv var saskarties ar nelielu klientu zudumu tieši šī iemesla dēļ. Tomēr, uzskatu, ka viņi jau ir aprēķinājuši, ka šāds klientu zaudējums viņiem ir mazsvarīgs,» skaidroja Gudriem.lv pārstāve.

Jautāta, vai viņas rīcībā ir informācija, ka šādu soli varētu spert arī citi kolektīvās iepirkšanās portāli, L. Tīruma akcentēja: «Nē, šādas informācijas mūsu rīcībā nav.»

Draugiem grupas runasvīrs un PerkamKopa.lv pārstāvis Jānis Palkavnieks db.lv sacīja, ka «šis konkurentu solis ir neizprotams, jo kāpēc ir jābaidās no salīdzināšanas. Salīdzinot iegūst pircējs un veidojas konkurence».

«Mēs, PerkamKopa.lv, esam lepni par savu servisu, sadarbības partneriem un klientiem. Mēs savu klientu cienam un ticam, ka viņš novērtēs labu servisu, labus produktus un esam gatavi konkurēt ar ikvienu- lielu vai mazu tirgus spēlētāju. Jau labu laiku esam ieviesuši kvalitātes zīmi PerkamKopa.lv/kvalitate un ļoti skrupulozi izvērtējam savus partnerus,» skaidroja J. Palkavnieks.

Vaicāts, kuri no šāda CityLife.lv un Cherry.lv lēmuma ir ieguvēji, kuri zaudētāji, viņš atbildēja: «Zaudētājs būs pircējs. Skaidrs, ka starp kolektīvās iepirkšanās portāliem ir savas melnās avis, bet nekas nav vērtīgāks par reputāciju, tāpēc aicinām ikvienu kolēģi/konkurentu strādāt tā, lai reputācija kļūtu par viņu visaugstāko mērauklu.»

«Zizu uzskata, ka tas nav pats labākais mēģinājums, kā pircējus sasaistīt tikai ar sevi, demotivējot apmeklēt citas interneta vietnes. Iespējams, ka šie divi portāli vēlēsies atvērt savu agregātoru (pēc māsas uzņēmumu pieredzes Lietuvā, kuri nesen izdarīja to pašu). Tomēr atšķirībā no lietuviešu uzņēmumiem Cherry.lv un Citylife.lv nav dominējošu pozīciju tirgū un sava agregātora izveide tikai paātrinās viņu auditoriju saplūšanu vienā masā (šobrīd vairāk nekā puse viņu apmeklētāju ieiet abos portālos), tātad viņiem būs grūti pārdot vienādus piedāvājumus,» portālam db.lv stāstīja Zizu.lv pārstāve Jūlija Prohožaja.

«No šīs situācijas zaudētājos ir gan pircēji, gan portāli, kas pieņēma šādu dīvainu lēmumu. Pašreizējā tirgus attīstības posmā neviens portāls nevar apmierināt visas pircēju vajadzības. Piemēram, šonedēļ pircējam jāatrod izmitināšanas piedāvājums kādā Eiropas viesnīcā, bet portālos Cherry.lv un Citylife.lv šādi piedāvājumi ir sastopami ļoti reti, tātad pircējam vienalga ir jāmeklē citā portālā. Šādām situācijām ir vajadzīgi agregātori, lai atvieglotu pircēju dzīvi un dotu viņam izvēli, ko tagad šie portāli nepiedāvā. Šiem portāliem tas arī ir neizdevīgi, jo gandrīz visās valstīs, kur mēs strādājam (Kupikupon Global strādā 7 valstīs) lieli portāli saņem apmēram 20%-25% peļņas no agregātoriem. Tieši tāpēc šis risks neattaisnojas,» viņa skaidroja.

Zizu esot pārliecināti, ka «agregātori ir pati spilgtākā brīvā tirgus izpausme, un tieši tur ir redzams, kādi piedāvājumi ir konkurētspējīgi un kādi nav». «Agregātorā pircējam ir lieliska iespēja salīdzināt un izvēlēties pašu labāko. Arguments, ka pircēji var ciest no sīko spēlētāju piedāvājumiem, kuriem nerūp kvalitāte, ir aplams. Ar to lielākie portāli (Zizu.lv, Cherry.lv, Citylife.lv un Perkamkopa.lv) jau vairāk nekā pirms pusgada ir iemācījušies tikt galā, izvietojot savu logotipu uz katra piedāvājuma. Tāpēc pircēji var viegli atšķirt lielu portālu piedāvājumus, kuriem viņi, protams, vairāk uzticas,» skaidroja J. Prohožaja.

«Šobrīd portālos, kuri apkopo visus industrijas piedāvājumus, pircēji bieži vien vadās tikai pēc cenas un atlaides, nepievēršot vērību tam, no kā piedāvājums tiek iegādāts. Tomēr tā nav tikai cena vai atlaide, kas veido piedāvājumu - tas ir milzīgs portāla darbs ar uzņēmumiem , kā arī liels darbs klientu apkalpošanā, ko nespēj nodrošināt mazie portāli,» iepriekš skaidroja Cherry.lv mārketinga vadītāja A. Brūna.

«Turpmāk CityLife.lv un Cherry.lv piedāvājumus varēs atrast tikai mūsu pašu portālos - vēlamies, lai apmeklētāji zina, no kā viņi iegādājas piedāvājumus. Mēs esam gatavi uzņemties atbildību par savu darbību,» teica CityLife.lv mārketinga vadītāja A. Rancāne.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

E-komercijas grupa Cherry Media sasniedz 27,5 miljonu eiro apgrozījumu, tomēr peļņu neatklāj

Gunta Kursiša,09.01.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Cherry Media grupa 2012. gada laikā pārdevusi preces un pakalpojumus 27,5 miljonu eiro vērtībā, tādējādi dubultojot 2011. gada apgrozījuma rādītājus un kļūstot par lielāko e-komercijas grupu Baltijas valstīs. Tomēr Cherry Media pārstāvji neatklāj grupas peļņas rādītājus.

Cherry grupas pārdošanas apjoms 2012. gadā ir pieaudzis par 84%. «Cherry Media akcionāri ir apmierināti ar grupas finanšu rādītājiem, tomēr Cherry Media grupa pašlaik neatklāj detaļas par 2012. gada finanšu rādītājiem, jo tie pašlaik vēl nav auditēti,» Db.lv norādīja Cherry Media izpilddirektors Aldas Kirvaitis.

Piecos no 12 mēnešiem tika sasniegti pārdošanas apjomu rekordi, un Cherry Media klienti gada laikā kopā veica 1,4 miljonus pirkumu, norādīts uzņēmuma paziņojumā. Ar Cherry starpniecību 2012. gada laikā tika piedāvāti vairāk nekā 20 tūkstoši pakalpojumu un preču.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kolektīvās iepirkšanās portāli CityLife.lv un Cherry.lv nonākuši pie kopīga lēmuma - neļaut savus piedāvājumus izvietot portālos, kuri apkopo visu Latvijas kolektīvās iepirkšanās portālu piedāvājumus. Šāds lēmums esot pieņemts, «lai pircējiem aktīvāk skaidrotu atšķirības starp kvalitāti, ko spēj piedāvāt vadošie kolektīvās iepirkšanās portāli, un mazo portālu piedāvājumiem, kuru ierobežotie resursi liedz iespēju uzņemties atbildību par to piedāvājumiem».

Kā akcentē CityLife.lv un Cherry.lv, šobrīd Latvijā darbojas ap 40 kolektīvās iepirkšanās portālu, tomēr 93% no tirgus veido četri vadošie kolektīvās iepirkšanās portāli CityLife.lv, Cherry.lv, Zizu.lv un Perkamkopa.lv. CityLife.lv un Cherry.lv sasniedz gandrīz 60% no industrijas kopējā apgrozījuma.

Pēc CityLife.lv mārketinga vadītājas Ances Rancānes un Cherry.lv mārketinga vadītājas Annas Brūnas teiktā, «mazie portāli bieži kaitē industrijai kopumā, jo nespēj nodrošināt pienācīgu kvalitāti. Savukārt, piedāvājumus apkopojošajos portālos, piemēram, refresh.lv, salidzini.lv un gudriem.lv, cilvēki nezina, no kāda portāla piedāvājums tiek iegādāts».

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Kolektīvās iepirkšanās portāli Latvijā apvienojas

Gunta Kursiša,09.05.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Savstarpēji apmainoties ar akcijām, apvienojušies divi kolektīvās iepirkšanās portāli Latvijā – Cherry.lv un CityLife.lv.

CityLife.lv un Cherry.lv turpinās darbību kā atsvišķi zīmoli, taču izmaiņas notiks ,izveidojot vienotu vadības komandu - portālu darbību Latvijā vada CityLife.lv valdes locekļi Reinis Vaivars un Māris Strods.

Līdz ar apvienošanos uzņēmums paziņojis arī par pirmā kolektīvās iepirkšanās veikalu Latvijā. Jaunais veikals atradīsies tirdzniecības centra Olimpia otrajā stāvā.

Cherry Media Grupa, kurā ietilpst CityLife.lv un Cherry.lv, ir arī divi kolektīvās iepirkšanās portāli Lietuvā – Grupinis.lt un Beta.lt, kā arī Cherry.ee Igaunijā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Kriminālprocesā par piesavināšanos iepirkšanās portālā Cherry figurē 15 cietušie

LETA,24.02.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Valsts policijas (VP) izmeklētajā kriminālprocesā par piesavināšanos kolektīvās iepirkšanās portālā Cherry figurē 15 cietušās personas.

Pagājušā gada vasarā Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) paziņoja, ka ir saskatījis noziedzīga nodarījuma pazīmes kolektīvās iepirkšanās portāla SIA Cherry Media darbībās un vērsies VP.

Pēc darbības pārtraukšanas Cherry Media PTAC sniegusi ziņas par 221 pakalpojumu sniedzēju, kuru kuponi kopš 2015.gada decembra pārdoti kolektīvās iepirkšanās portālos cherry.lv un citylife.lv. No uzņēmuma sniegtās informācijas izriet, ka apmēram par 4452 kuponiem par kopējo summa 113 118 eiro Cherry Media nav pārskaitījusi pārdevējiem un pakalpojumu sniedzējiem no patērētājiem saņemto naudu.

VP preses pārstāvis Dairis Anučins apstiprināja, ka pēc informācijas pārbaudes tika sākts kriminālprocess aizdomās par piesavināšanos lielā apmērā, un šobrīd policija turpina izmeklēšanu. Patlaban šajā kriminālprocesā par cietušajām atzītas 15 personas, taču aizdomās turētā statuss nevienai personai nav noteikts.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

CityLife.lv un Cherry.lv īpašnieks šogad cer sasniegt 26-29 milj. eiro apgrozījumu

Sanita Igaune,19.07.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2012. gada pirmajā pusgadā kolektīvās iepirkšanās uzņēmums Cherry Media, kurā ietilpst portāli CityLife.lv un Cherry.lv Latvijā, dubultojis apgrozījumu – no 5,85 milj. eiro (4,1 milj. Ls) pērnā gada pirmajos sešos mēnešos līdz 12,48 milj. eiro (8,8 milj. Ls) šā gada pirmajā pusē.

Tādējādi Cherry Media ir kļuvis par lielāko e-komercijas uzņēmumu visā Baltijā, Db norāda CityLife.lv mārketinga vadītāja Ance Rancāne. Cherry Media grupā bez CityLife.lv un Cherry.lv, ietilpst Beta.lt un Grupinis.lt Lietuvā, kā arī Cherry.ee Igaunijā.

«Mēs paredzam, ka 2012. gada kopējais apgrozījums būs 26–29 milijonu eiro robežās,» prognozē Cherry Media grupas vadītājs Aldas Kirvaitis.

Kopš gada sākuma kolektīvās iepirkšanās portālu apmeklētāji iegādājušies teju 1,2 milj. kuponu Cherry Media grupas portālos Baltijā. Šā gada otrajā ceturksnī Cherry Media grupa pārdeva kuponus produktiem un pakalpojumiem 6,7 milj. eiro vērtībā; tas ir par 17% vairāk nekā pirmajā ceturksnī.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kolektīvās iepirkšanās tirgū Latvijā patlaban valda piesardzība, norāda kolektīvas iepirkšanās portālu kopaletak.lv pārvaldošā uzņēmuma SIA Modern Fashion Group īpašnieks Aldis Kaļiņins.

Viņš sacīja, ka tas ir skaidrojams ar tirgu pametušo kolektīvās iepirkšanās portālu Citylife un Cherry darbības pārtraukšanu.

«Pēc pagājušā gada notikumiem, kad kolektīvās iepirkšanās portālu tirgu ar diezgan lielu troksni un nekārtībām aiz sevis pameta divi ļoti lieli spēlētāji - Citylife un Cherry, sekas ir jūtamas vēl šodien. Gan sadarbības partneri, gan pircēji pēc šiem notikumiem uz kolektīvās iepirkšanās portāliem skatās daudz uzmanīgāk un ir piesardzīgāki. Uzņēmumi lēmumu, sadarboties ar kolektīvās iepirkšanās portāliem, pieņem piesardzīgi un ar apdomu,» situāciju nozarē raksturja Kaļiņins.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Papildināta - Labdarības biedrība noliedz krāpšanos ar Kūkotavas preci; Cherry.lv atvaira uz sevi vērstos pārmetumus

Gunta Kursiša,03.12.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Labdarības biedrība Dzīves kvalitātes iniciatīva, kuras vārds pagājušajā nedēļā izskanējis negatīvā gaismā saistībā ar labdarībai paredzētu Kūkotavas ceptu cepumu nonākšanu mazumtirdzniecībā, gatavi atspēkot radušos viedokli par sevi kā krāpniekiem un apsver iespēju vērsties arī tiesā, Db.lv norādīja labdarības biedrības «Dzīves kvalitātes iniciatīva» valdes loceklis Valters Ezeriņš. Neprecīzajā preces aprakstā, kas izraisīja PVD dusmas, V. Ezeriņš vaino portālu Cherry.lv, kura pārstāvji apvainojumus kategoriski noliedz.

Papildināta 3. un 4. rindkopā ar Cherry.lv komentāru.

Db.lv jau rakstīja, ka kafejnīcas Kūkotava saimniece Liene Tomsone piedzīvojusi negatīvu pārsteigumu, jo viņas labdarībai paredzētie cepumi, kas nodoti biedrībai «Dzīves kvalitātes iniciatīva», nonākuši mazumtirdzniecībā portālā Cherry.lv, turklāt kāds tos maldīgi nodēvējis par eko cepumiem, izraisot Pārtikas un veterinārā dienesta (PVD) dusmas. Kā norāda L. Tomsone, viņai sagādājis pārsteigumu tas, ka cepumi nonākuši mazumtirdzniecībā, jo līgumā šāds punkts netika pieminēts, un tajā tika norādīts, ka cepumi tiks izmantoti labdarības nolūkos, neprecizējot, kādā veidā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Cherry.lv un CityLife.lv «spiedīs uz ceļotājiem»

Lelde Petrāne,22.05.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kolektīvās iepirkšanās portāli Cherry.lv un CityLife.lv, kas nesen kā paziņojuši par savu apvienošanos, kopīgi izsludina Ceļotāju nedēļu, kuras ietvaros būšot iespējams iegādāties piedāvājumus piedzīvojumiem mūsmājās un ārzemēs ar atlaidēm līdz 75% no sākuma cenas.

No 22. līdz 28. maijam abos portālos kuponus varēšot nopirkt ceļojumiem uz Sanktpēterburgas Baltajām naktīm, Slovākijas saulgriežu svētkiem, Ungārijas termālajiem baseiniem un citām Eiropas valstīm, kā arī, piemēram, braucienam ar buru kuģi pa Daugavu, paraplāna lidojumam vai Centrāltirgus slēpto kambaru ekskursijai Rīgā un citiem.

«Domājot par visiem tiem, kuriem darba dunā nav sanācis saplānot savas brīvdienas, lai gan vasara jau klauvē pie durvīm, esam izsludinājuši Ceļotāju nedēļu,» norādīja Ance Rancāne, kolektīvās iepirkšanās portāla CityLife.lv mārketinga vadītāja.

Tiem ceļotājiem, kuri izvēlas savus maršrutus plānot paši, portāli piedāvāšot iegādāties kuponus degvielai. Sadarbībā ar degvielas vairumtirgotājiem Sumata un Latvijas Nafta, iegādājoties 95. markas benzīna kuponu, degvielu būšot iespējams nopirkt par lētāku cenu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

Biznesa vieta: Baznīcas iela - klusa, bet ar potenciālu

Anda Asere,28.03.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Baznīcas ielu posmā no Ģertrūdes līdz Stabu ielai vislabāk raksturo tās uzņēmumu teiktais – līdzīga Miera ielai, zaļa, mierīga, klusa, nostāk no centrālajām galvaspilsētas ielām, bet ar attīstības iespējām.

Baznīcas ielā labi sadzīvo dažādi uzņēmumi – gan šī rajona ilgdzīvotāji, piemēram, vīna veikals Berno vīni, apakšveļas veikals Triumph un krodziņš Muklājs, gan jauni un moderni veikaliņi, kas pievienojušies samērā nesen.

Pirms gandrīz trim gadiem Baznīcas ielas puspagrabiņā sāka strādāt gaismas virteņu veikaliņš Cherry Picking. «Baznīcas iela ir nostāk no centrālās – Brīvības – ielas, bet tas mums patīk pat labāk, jo šeit ir kur atstāt mašīnu, cilvēki ir nesteidzīgi. Te ir tāda kā miera osta. Cilvēks, kurš te nāk, atbilst mūsu klienta profilam – viņam patīk interesantas lietas, vēlas nesteidzīgi iepirkties,» spriež Egija Taube, Cherry Picking līdzīpašniece. Viņas biznesa partnere Līva Vīgante uzskata, ka arī apkārt esošie uzņēmumi ir pluss, jo pamazām iela attīstās. «Arī man liekas, ka šī iela attīstās, te ir daudz interesantu veikalu,» saka Mišela Šehurina, filca apavu izgatavotāja Woolings mārketinga vadītāja. Uzņēmuma īpašniece Marija Vlasova piekrīt, ka šai ielai ir liels potenciāls. Viņai šī vieta patīk un viņas skatījumā te jūtama hipsterīgi intelektuāla enerģija.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Skaistumkopšana un ceļojumi – biežākie pirkumi kolektīvās iepirkšanās portālos

Jānis Rancāns,02.08.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Iedzīvotāji visbiežāk kolektīvās iepirkšanās portālus izmanto, lai iegādātos skaistumkopšanas salonu pakalpojumus, ceļojumus vai apmeklētu restorānus, liecina piedāvājumus apkopojošā portāla Gudriem.lv aptauja.

Aptaujā secināts, ka gada laikā pirktāko kuponu tops ir izmainījies - pirmo vietu vēl aizvien saglabā skaistumkopšanas salonu piedāvājumi, kurus iegādājas 19,5% pircēju, otro vietu iekarojuši ceļojumu piedāvājumi - 16,6%, kuri iepriekš neietilpa pat pirktāko kuponu kategoriju desmitniekā.

Trešājā vietā (14,5%) - kafejnīcu un restorānu piedāvājumi, ceturtajā vietā (10,4%) - kosmētikas produkti un piektajā vietā (10,8%) - veselības aprūpes un fitnesa pakalpojumi.

Aptaujas dati arī liecina, ka 50,4% Gudriem.lv lietotāju regulāri apskatot visus jaunos atlaižu kuponus, 38,6% apskata kuponus sev interesantajās kategorijās, bet tikai 6,3% iegādājas konkrētu kolektīvās iepirkšanās portālu piedāvātos kuponus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas ēdināšanas uzņēmuma Lido dibinātājs Gunārs Ķirsons kopā ar savu mazdēlu Albertu Ķirsonu uzsācis jaunu projektu – ātrās ēdināšanas tīklu Cherry Fix.

Pirmais Cherry Fix ātrās ēdināšanas tīkla restorāns atrodas pie Vērmanes dārza – vēsturiski nozīmīgā ēkā iepretim Saktai.

“Ideja par Cherry Fix radās pandēmijas laikā, kad nācās slēgt visus klātienes restorānus. Mēs nolēmām, ka nepadosimies un sākām domāt par jauniem biznesa virzieniem”, atklāj Cherry Fix dibinātājs un idejas autors Gunārs Ķirsons.

Investīcijas pašlaik vēl atklātas netiek.

Projektā Gunārs Ķirsons iesaistīja gan savu mazdēlu Albertu Ķirsonu, gan Jūlija Krūmiņa mazdēlu Edgaru Krūmiņu, gan virkni citu jauniešu ar degošām acīm un ideju pilnām galvām.

“Pieredzes un jaunības sakausējums, galu galā, var izrādīties veiksmīga kombinācija” prāto G.Ķirsons. “Jaunais uzņēmums balstās uz trim vaļiem – kvalitāti, cenu un ātrumu. Soli pa solim tapa unikāla, īpaši Cherry Fix izstrādāta ēdienkarte, lai ēdiens atbilstu mūsdienu cilvēka vajadzībām (veselīgs, garšīgs, kvalitatīvs). Mēs gribam pierādīt, ka ātrās ēdināšanas produkti var būt kvalitatīvi, bet nebūt pārlieku dārgi, tas nozīmē, ka tie tautai būs pieejami par saprātīgu cenu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Labdarības aizsegā ar Cherry.lv starpniecību no Kūkotavas, iespējams, izkrāpta prece

Gunta Kursiša,30.11.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kafejnīcas Kūkotava saimniece Liene Tomsone piekritusi ziedot 80 kilogramus cepumu ar insultu slimajiem, tomēr labdarības biedrība «Dzīves kvalitātes iniciatīva» iepriekš uzņēmēju neinformēja, ka ziedotie cepumi tiks nodoti tālāk tirdzniecībā, kā arī maldīgi tiks nodēvēti par eko ražojumu, izraisot Pārtikas un veterinārā dienesta (PVD) neizpratni.

«Labdarības biedrība «Dzīves kvalitātes iniciatīva» vērsās pie manis ar aicinājumu palīdzēt ar insultu slimajiem cilvēkiem. Tika izveidots grafiks, kad nodosim cepumus un kopā sacepām 80 kilogramus,» stāsta L. Tomsone, kura par to, ka cepumi vēlāk nonākuši tirdzniecībā uzzināja tikai pēc nepatīkama PVD darbinieces zvana.

No PVD pārstāves teiktā Kūkotavas īpašniece atklāja, ka cepumi tiek tirgoti atlaižu kuponu portālā Cherry.lv, un cepumu tirgotājs ir kāds uzņēmums Eko Alianse. Tādējādi Kūkotavas saimniecei tika sagādāti divi pārsteigumi - viens, ka labdarībai paredzētie cepumi tiek tirgoti, un otrs, ka tie maldinoši saukti par eko produktu. «PVD ir ļoti stingri standarti, lai produkcija varētu iegūt eko statusu, un mūsu cepumi nevar būt dēvēti par eko cepumiem,» norāda I. Tomsone.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā un Igaunijā strādājošais e-komercijas uzņēmums Cherry Media no piektdienas izbeidz savu darbību. Visi līdz šim uzņēmumā iegādātie pakalpojumi ir nodrošināti ar līgumiem, un vairākums klientu necietīs zaudējumus, liecina šodien izplatīts paziņojums.

Cherry Media valdes loceklis Andress Susi uzsver, ka pēdējos mēnešos aktīvi tika meklēti risinājumi, lai mazinātu ekonomiskās grūtības, tomēr šobrīd ir pieņemts lēmums izbeigt uzņēmuma darbību.

«Mums patiesi žēl, ka esam nonākuši šādā situācijā, un, neskatoties uz visiem pūliņiem, mums tomēr ir jāslēdz uzņēmuma durvis,» sacīja A. Susi. «Mēs aktīvi strādājam, lai visi no aptuveni 3400 Latvijas klientiem saņemtu iegādātos pakalpojumus. Cenšamies palīdzēt un būt pieejami visām iesaistītajām pusēm un sadarbojamies ar Patērētāju tiesību aizsardzības centru.»

Uzņēmumā līdz šim iegādātie kuponi, tajā skaitā uz restorāniem un SPA centriem, joprojām ir derīgi uz tādiem pašiem noteikumiem pie visiem pakalpojumu sniedzējiem. Cherry ar visiem pakalpojumu sniedzējiem ir noslēdzis līgumus, kas nodrošina patērētājiem pakalpojumu saņemšanu. Ir apmaksāta arī lielākā daļa ar Cherry starpniecību iegādāto lidmašīnu biļešu un ceļojumu. Tomēr klientu ērtībai uzņēmums aicina cilvēkus, kas iegādājušies ceļojumus, sazināties ar uzņēmumu pa e-pastu [email protected]

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Uzņēmējas pieredze kolektīvās iepirkšanās portālu izmantošanā: gadās arī neveiksmes

Lelde Petrāne,26.04.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Visneizdevīgākie ir tie klienti, kuriem kupons, kas nopirkts kādā no kolektīvās iepirkšanās portāliem, ir uzdāvināts, jo šie klienti parasti neatgriežas, daloties pieredzē par portāla perkamkopa.lv izmantošanu biznesā portālam db.lv pastāstīja Oranžā masāžas kabineta īpašniece Marita Malzubre.

Nelielā masāžas salona īpašniece kolektīvās iepirkšanās portālus kā pakalpojumu sniedzēja izmantojusi divas reizes un plāno izmantot arī nākotnē. Viņa gan līdz šim izmantojusi tikai vienu kolektīvās iepirkšanās portālu - perkamkopa.lv, jo divi citi šīs jomas «milži» - cherry.lv un zizu.lv neesot izrādījuši nekādu atsaucību. «Es meklēju variantus, tādēļ jautājumus, vai būtu interese sadarboties, aizsūtīju arī Cherry un Zizu, man atsūtīja pretjautājumus, uz kuriem atbildēju, bet nekādas atbildes nesaņēmu,» stāstīja M. Malzubre. Tā kā perkamkopa.lv bijuši atsaucīgi, viņa izvēlējusies savus piedāvājumus izvietot šajā vietnē.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Iespraukties un noturēties kolektīvās iepirkšanās biznesā – grūtāk

Anda Asere,14.01.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pirms pāris gadiem Latvijā darbojās aptuveni simt kolektīvās iepirkšanās portālu, no kuriem tagad darbu turpina ap 30, trešdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.

«Pēdējos gados konkurence kolektīvās iepirkšanās portālu vidū bijusi ļoti asa, bet šobrīd situācija ir stabilizējusies. Latvijā ir trīs kompānijas (Cherry.lv/CityLife.lv, Pērkam kopā, Zizu), kas konkurē par lielāko daļu klientu, un aptuveni 25 mazākas un ļoti mazas kompānijas, kas konkurē savā starpā,» raksturo Andress Susi, SIA Cherry Media valdes loceklis. PerkamKopa.lv (draugiem.lv grupas projekts) vadītāja Līva Liepiņa teic – joprojām saglabājas tendence, ka tirgū uzrodas portāli viendienīši, kas mēģina nopelnīt ātri, bez iedziļināšanās tirgus izpētē. «Tagad tirgū palikuši nopietni spēlētāji ar savu klientu loku un uzticamību. Jaunam portālam ienākt tirgū būtu grūti,» viņa spriež.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nomo.lv piedāvā Latvijā pagaidām maz zināmu pakalpojumu – preču nomu ar izpirkuma tiesībām, kas nozīmē, ka cilvēks var dažus mēnešus nomāt kādu preci un pēc tam nopirkt vai atdot atpakaļ

«Mēs piedāvājam preču nomu ar izpirkuma iespējām. Tā var būt jebkura prece – no viedtālruņa līdz pat mēbelei –, par to maksājot fiksētu ikmēneša maksājumu. Atšķirībā no līzinga galvenais bonuss ir pircēja brīvība jebkurā brīdī preci atdot atpakaļ, cilvēks nav tai «piesiets»,» stāsta Reinis Vaivars, a/s Nomo.lv īpašnieks. Viņa biznesa partneris un uzņēmuma valdes loceklis Māris Strods piebilst, ka laikā, kad hipotekāro kredītu nozarē politiķi joprojām strīdas par nolikto atslēgu principu, viņi šajā preču nomas modelī ir ieviesuši nosacītu nolikto atslēgu principu – cilvēks jebkurā brīdī var pārstāt nomāt preci un atdot to uzņēmumam bez soda sankcijām. «Mēs neesam nekas unikāls pasaules mērogā, ārzemēs šis modelis jau darbojas, bet mēs Latvijas tirgū to esam adaptējuši nedaudz citādā griezumā. Ārzemēs ir reāli fiziski veikali, kuros tiek piedāvāta iespēja nomāt preces ar izpirkuma tiesībām, bet mēs to piedāvājam internetā,» skaidro Reinis.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Sešos mēnešos Latvijas iedzīvotāji kolektīvās iepirkšanās kuponiem iztērējuši 5 miljonus

Lelde Petrāne,23.05.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēdējos sešos mēnešos Latvijas iedzīvotāji kolektīvās iepirkšanās kuponiem iztērējuši 5,11 miljonus latu, liecina portāla Gudriem.lv rīcībā esošie dati.

Salīdzinot ar iepriekšējo 6 mēnešu periodu, pirkumu apjoms ir audzis par 29%.

Līdz 38 pieaudzis kolektīvās iepirkšanās tirgus dalībnieku skaits, bet viena kupona vidējā vērtība augusi no 6,2 līdz 6,55 latiem. Nozares pārstāvji prognozē šajā gadā 10 – 20% lielu apgrozījuma pieaugumu, kā arī tirgus dalībnieku skaita samazināšanos.

Pēc Gudriem.lv datiem, tāpat kā pirms 6 mēnešiem, lielākais apgrozījuma pieaugums ir trim galvenajiem kolektīvās iepirkšanās nozares pārstāvjiem - Zizu.lv, CityLife.lv un Cherry.lv. Katram no šiem uzņēmumiem pusgada apgrozījums pārsniedz miljonu latu, kamēr vidējais viena šīs nozares uzņēmuma apgrozījums ir 141 tūkstotis latu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Piektdienas intervija ar AS Nomo.lv vadītājiem: Reini Vaivaru un Māri Strodu

Lelde Petrāne,24.04.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Biznesa portāls Db.lv piedāvā piektdienas mini interviju sēriju. Katru nedēļu kāds no uzņēmējdarbības vides pārstāvjiem sniedz atbildes uz jautājumiem - gan nopietniem, gan arī personīgākiem.

Uz jautājumiem šonedēļ atbild AS Nomo.lv vadītāji un īpašnieki Reinis Vaivars un Māris Strods. «Nomo.lv šogad februārī nosvinēja 1 gada dzimšanas dienu un gada laikā daudz kas ir paveikts: mums ir 25 000 klientu, 40 darbinieki un nesen esam atvēruši arī savu pirmo fizisko veikalu Liepājā, kas ļauj arī klātienē apskatīt preces un uzzināt par nomas nosacījumiem,» stāsta abi vadītāji un piebilst. «Galvenais par mūsu uzņēmumu ir tas, ka darbojamies pilnīgi jaunā nozarē (preču noma ar izpirkuma iespēju) – attiecīgi Latvijā šāda veida pakalpojums līdz šim nav bijis.»

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Lattelecom jauna biznesa klientu lojalitātes programma

Lelde Petrāne,07.05.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Telekomunikāciju uzņēmums Lattelecom aizsāk, pēc paša uzņēmuma vārdiem, vēl nebijušu lojalitātes programmas modeli Latvijā, kas ļauj klientiem izvēlēties un pašiem veidot lojalitātes bonusus virtuālajā vidē.

Latvijā esot maz izplatītas lojalitātes programmas, kas mērķtiecīgi būtu veidotas tieši uzņēmumiem. Lattelecom veiktajā izpētē noskaidrots, ka pārsvarā uzņēmumiem kā lojalitāti veicinoši instrumenti tiek piemērotas kampaņveidīgas atlaides pakalpojumiem, organizēti klientu pasākumi vai dāvinātas korporatīvas dāvanas.

Lattelecom jaunā biznesa klientu lojalitātes programma tiek veidota sadarbībā ar kolektīvās iepirkšanās portālu Cherry.lv un portālu nozare.lv. Sadarbībā ar Cherry.lv Lattelecom Biznesa klientiem tiek piedāvāta iespēja izmantot piedāvājumu ar īpašu atlaidi 3 kategorijās – birojam, izglītībai un izklaidei. Ar šiem piedāvājumiem var iepazīties Lattelecom Biznesa e-žurnālā. Piedāvājumi ir izvietoti uz Cherry.lv platformas, taču tiem iespējams piekļūt vienīgi ar Lattelecom Biznesa e-žurnāla starpniecību.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Balsojumā par Kurzemē ražotiem produktiem izstādes Elementi 2013 ietvaros par uzvarētāju kļuvusi SIA ECOtex, kas ražo produktus no ķiršu kauliņiem ar zīmolu Cherry Berry.

Izstādē Elementi balsojumam par pievilcīgāko un populārāko ražojumu tika pieteikti 50 dalībnieki, taču uzvarētājs – Cherry Berry ķiršu kauliņu produkcija (SIA ECOtex), pateicoties saviem ārkārtīgi aktīvajiem faniem, spēja noturēt pārsvaru līdz pašām balsošanas beigām, ar 3848 balsīm iegūstot 1.vietu. DB rakstīja, ka Cherry Berry ir dažādi lietojami lina vai kokvilnas auduma spilventiņi, pildīti ar ķiršu kauliņiem.

Lielu balsotāju atsaucību ieguva arī SIA Singing toys atbalstītāji, kas par Tautas šūpuļdziesmas dziedošo rotaļlietu Miega lācis ieguva 3520 balsis. Ar 2422 balsīm 3.vietu ieguva SIA Kurzemes Democentrs, kas šogad izstādē piedāvāja savu inovatīvo produktu – mobilo fotostendu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Cherry picking gaismas virtenes ir rokām darināti, diega kupoli, kas savienoti gaismas virtenē, rada gaumīgu un mājīgu atmosfēru jebkurā interjerā. Virtenes ir viegli transformējamas – tās var lietot gan kā interjera akcentu, gan kā pieklusinātu apgaismojumu.

Veikalā – darbnīcā Baznīcas ielā 37, ir iespēja pašam izveidot savu gaismas virteni no 50 toņu krāsu paletes vai arī izveidot un pasūtīt savu personalizēto virteni kā arī uzņēmuma īpašnieču veidotās griestu lampas mājas lapā www.chepi.lv, savukārt visu novembri jau gatavu krāsu kombināciju virtenes ikviens t/p Alfa apmeklētājs virtenes varēs iegādāties Biznesa eskalatora stendā 2. stāvā.

Cherry Picking virtenes sevī ietver gaismu un krāsu sinerģiju, kuru iespējams kombinēt pēc savām sajūtām un gaumes. Krāsainu bumbiņu virtenes ir interjera dizaina elements un var novietot visdažādākajās vietās – uz gultas galvgaļa, pie aizkaru stangas, kādā dekoratīvā traukā uz galda, izmantot kā mazo naktsgaismiņu bērniem vai veidot svētku dekorācijas. Virtenes izmantojamas visu cauru gadu, turklāt bumbiņas var mainīt un virteni papildināt, tādējādi iegūstot jaunas gaismas un krāsu noskaņas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Pērn kolektīvās iepirkšanās portāli bijuši e-komercijas dzinulis; Latvijā populārākais – vietējais Perkamkopa.lv

Gunta Kursiša,20.04.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pērnais gads e-komercijas jomā Austrumeiropā pagājis uz kolektīvās iepirkšanās viļņa, liecina Centrālās uz Austrumeiropas (CAE) valstu dati par šos portālus izmantojošās auditorijas apmēriem. Savukārt, kā noskaidrojies Gemius pētījumā, cīņā par Latvijas auditoriju vismaz pagaidām uzvarējis portāls Perkamkopa.lv.

Salīdzinot Latvijas, Krievijas un Polijas iepirkšanās portālu tendences, iezīmējas dažas atšķirības. Neņemot vērā faktu, ka Polijas interneta lietotāju skaits gandrīz 13 reizes pārsniedz interneta lietotāju skaitu Latvijā, kolektīvās iepirkšanās portālu skaits abās valstīs ir līdzīgs. Kamēr Polijā kolektīvās iepirkšanās portālu laurus plūc starptautiskais spēlētājs Groupon, Krievijā līderis ir vietējais spēlētājs Biglion.ru, savukārt par līderpozīcijām Latvijā noris cīņa starp vietējiem un starptautiskajiem spēlētājiem, novērojis Gemius.

Šā gada martā Perkamkopa.lv auditorijas sasniedzamība (reach) jeb proporcija no kopējās interneta auditorijas bija vislielākā no visiem Latvijas kolektīvās iepirkšanās portāliem – nedaudz virs 11%. Tam uz papēžiem min portāls Zizu.lv, kura auditorijas sasniedzamība martā bija 10,5%. Savukārt portāla Citylife.lv auditorija no kopējās interneta auditorijas sasniedza 9,5%, bet Cherry.lv ar nedaudz vairāk kā 8,5% auditorijas sasniedzamību bija ceturtais apmeklētākais Latvijas kolektīvās iepirkšanās portāls.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kolektīvās iepirkšanās portāli Latvijā jau sen vairs nedarbojas pēc sākotnējās ieceres, proti, pārdodot preces vai pakalpojumus vairākumā, tās iespējams pircējiem piedāvāt par draudzīgāku cenu, secinājis laikraksts Neatkarīgā.

Šobrīd šie portāli lielākoties esot kā internetveikalu un kuponu tirdzniecības mistrojums, kura galvenais pircēju pievilināšanas āķis ir pēc iespējas lielāka atlaide.

Neatkarīgā vakar pārlūkojusi šo portālu piedāvājumu un secinājusi, ka nemaz nav tik viegli pārliecināties, vai piedāvātā atlaide ir reāla, jo daļu preču vispār Latvijā nekur citur nevarot nopirkt kā tikai konkrētajā portālā. Savukārt daudzas uzrādīto sadarbības partneru mājaslapas vai konkrētās to sadaļas tieši šobrīd esot veidošanas stadijā, tajās nav informācijas par identiska piedāvājuma cenu vai vispār šāda prece netiek piedāvāta.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Iedzīvotāji kolektīvās iepirkšanās portālos pērn iztērējuši 13 miljonus latu

Žanete Hāka,20.01.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pagājušajā gadā, iegādājoties preces un pakalpojumus, kuri tika pārdoti kolektīvās iepirkšanās portālos, Latvijas iedzīvotāji iztērējuši 12,72 miljonus latu, liecina Gudriem.lv kolektīvās iepirkšanās portālu salīdzināšanas servisa pētījuma dati.

Tādejādi gada laikā apjomi auguši par 15%. Pēc portāla Gudriem.lv prognozes, arī šajā gadā tirgus pieaugs par 10 – 15%, jo, pateicoties eiro ieviešanai, Latvijas tirgū ienāks jauni kolektīvās iepirkšanās portāli no kaimiņu valstīm.

Pagājušā gada laikā tika pārdoti apmēram 1,3 miljoni kuponu (gadu iepriekš – 1,6 milj. kuponu). Populārākie pēc pārdoto kuponu skaita, 2013. gadā bijuši kuponi no sadaļas mājai un dārzam, apģērbi un aksesuāri, kā arī kuponi no skaistumkopšanas sadaļas. Gadu iepriekš populārākie kuponi bija skaistumkopšanas salonu piedāvājumi.

Statistikas dati par lielāko apgrozījumu uzrāda citu ainu – trešā daļa no gada apgrozījuma summas (2,7 miljoni latu) iztērēta ceļojumu kuponu iegādei. Tieši šī kategorija ieņem pirmo vietu ienesīgāko kolektīvās iepirkšanās piedāvājumu topā. Tālāk seko preces mājai (123,3 tūkstoši pārdotu kuponu ar kopējo summu 1,036 miljoni latu) un ķermeņa kopšanas procedūru piedāvājumi (67,5 tūkstoši kuponu ar kopējo summu – 865,4 miljoni latu).

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Elektrum Lietuva jauns vadītājs

Žanete Hāka,03.12.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai stiprinātu UAB Elektrum Lietuva pozīcijas Lietuvas elektroenerģijas tirgū, kā arī fokusētu aktivitātes uz plānoto Lietuvas elektroenerģijas tirgus atvēršanu mājsaimniecību sektorā, ir veiktas izmaiņas Elektrum Lietuva valdes sastāvā, liecina Latvenergo paziņojums Nasdaq Riga.

1.decembrī darbu Elektrum Lietuva, UAB Valdē uzsācis Vilius Juraitis, kurš šim amatam ticis izvēlēts konkursa kārtībā. Viliusam Juraitim ir liela pieredze vadošā amatā, ko viņš ieguvis kopš 2010.gada strādājot Cherry Media par galveno izpilddirektoru. Vilius ir piedalījies Cherry Media dibināšanā un uzņēmuma attīstībā, mērķtiecīga darba rezultātā uzņēmumu izvirzot par e-komercijas līderi Baltijas reģionā.

Šobrīd Elektrum Lietuva valdē ir divi valdes locekļi – Gatis Junghāns un jaunievēlētais Vilius Juraitis, kurš pildīs valdes priekšsēdētāja pienākumus.

Vilius Juraitis norāda, ka neatkarīgo piegādātāju vidū aizvien vairāk pieaug konkurence par biznesa klientiem. Tomēr ir svarīgi ņemt vērā tuvojošos privāto klientu tirgus atvēršanu. Uzņēmums turpinās pilnveidot savu piedāvājumu, mainīties kopā ar tirgu, kas attīstās un paplašinās ne tikai Lietuvā, bet visā reģionā, tādējādi stiprinot arī savas kompetences un pozīcijas Lietuvā. Kompānija mērķtiecīgi strādā, lai būtu gatavi mājsaimniecību tirgus atvēršanai 2016.gadā.

Komentāri

Pievienot komentāru